Ach, ik kan het wel langer dan een week volhouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Godverdomme, ik kan gewoon een week niet zoenen.
Mn hersencellen laten me in de steekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
Lol, ik kijk 1 keer in KLB SC (hoe ik daar terecht kom weet ik niet. En na 26 reacties de volgende woorden/zinsdelen tegengekomen.
Homo, Pedo, Banned for ever, tieten 17 jarige meisjes in bikini.
Gelukkig zijn er genoeg alternatievenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Godverdomme, ik kan gewoon een week niet zoenen.
Niveau KLB. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mn hersencellen laten me in de steek
ik snap je niet.
Daarom ben ik daar ook weggegaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
Lol, ik kijk 1 keer in KLB SC (hoe ik daar terecht kom weet ik niet. En na 26 reacties de volgende woorden/zinsdelen tegengekomen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
ik ga niet kijken, want songfestivalquote:
Hij lijkt veel verderweg op de fotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Een ballon, best wel laag en dichtbij
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, want songfestival
Nikky Bruin, die eerst gewonnen had bij het eurovisie junior songfestival ofzo, met hij is een kei, zit bij mij op school
en die spreek ik ook nog wel eens
ze is wel fucking hot moet ik zeggen![]()
kut, ik ben geil vandaag
daar zag ze er niet uit, maar nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |