Dat postcountrecordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb 1 note, van BrandX, en ik hoef niet te kijken wat er in staat want hij is positief
Chillquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gezellig weer hier. Lekker ruzie enzo. Echt. Mijn vader kan opkankeren.
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die zit er ook een bij ons in de tuinsuperlieve beesten alleen je ziet ze niet als het donker is
ik dacht eerst dat ik op een egel was gaan staan
Ik wil ook weten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Jotcha het volgende:
Enneh. Hoe zijn de touchscreens van al die dingen, weet iemand dat?Ik blijf erbij dat het iPhone touchscreen fijn is
Dan heb je de desire nog niet gehad. Mennus dat werkt echt super! En dat zweer ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Jotcha het volgende:
Enneh. Hoe zijn de touchscreens van al die dingen, weet iemand dat?Ik blijf erbij dat het iPhone touchscreen fijn is
Dunno. Ff naar buiten ofzo.quote:
Een van de katten deed spastisch in de vensterbank, dus ik ging even uit het raam kijken wat er nu weer zat. Was het een egelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die zit er ook een bij ons in de tuinsuperlieve beesten alleen je ziet ze niet als het donker is
ik dacht eerst dat ik op een egel was gaan staan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gezellig weer hier. Lekker ruzie enzo. Echt. Mijn vader kan opkankeren.
Had-ie zijn kop er maar bij moeten houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.
Euhhhhh wat helpt bij mij is: Emeryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Loop ik gezellig jankend op straat.
Ja, ben je wel ff uit dat gestress en geruzie. Moet zelf weten hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Loop ik gezellig jankend op straat.
Jamaar ik moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben je wel ff uit dat gestress en geruzie. Moet zelf weten hoor, maar zoiets helpt bij mij vaak wel.
Ja, schijt aan dat leren nu. Zoals je nu overkomt (niet verkeerd bedoeld) zal je echt niet geconcentreerd kunnen leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet leren.: )
KLRJ:WIL FKLAS FKL:AKf kankerzooi. Misschien doe ik het wel even idd, het is wel lekker koel buiten.
Ga dan fietsen! Lekker een stukkie hard fietsen in de frisse nacht is heeeerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet leren.: )
KLRJ:WIL FKLAS FKL:AKf kankerzooi. Misschien doe ik het wel even idd, het is wel lekker koel buiten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
Niet als je steeds door je ketting heen trapt
Boh. Dat is wel echt kut, als je nachtrust zo steeds wordt afgenomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij kan er niets aan doen dat ik wakker word van hem ELKE NACHT, zelfs als ik oordopjes draag. Nee tuurlijk niet, je kan ook niet zachter doen ofzo. En hij wil zijn leven niet aanpassen want het is zijn huis!!! Ga dan verdomme niet smiddags als hij niet werkt of savonds na het avondeten ofzoiets als hij wel werkt op de bank liggen slapen. En dan boos worden als ik hem wakker maak. En smijten met de deuren enzo snachts. 100 keer op en neer lopen omdat hij weer eens is vergeten de verwarming/ventilatie uit te zetten. En het is allemaal mijn schuld! Hoe weet ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |