Handig ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Kak, ik duwde iets te hard op mijn end toets.. Nu zijn de bevestigingspootjes daarvan afgebroken
Fragiele laptop toetsjesquote:
Dit is mijn eerste pas, gelukkig een toets die ik niet veel gebruikquote:
Ik weet wel wie het is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kijk dan: Het PUB Userfototopic [#40]
mijn bedrijf belt met Prive....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Mietjes die onbekend bellen.. Neem ik toch nooit op tenzij ik iets verwacht
... En dan ook nog proberen 2 keer achter elkaar te bellen, alsof dat helpt
Mijne niet. Die hebben vanochtend ook proberen te bellen maar ik sliepquote:
Dude...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Stem Lijst 1, plek 39! Alwin de Jong
is vrienden geworden met Martijn, Siska, Christ, AniL, Sarath, Joost, Annette, Rob, Esther, Henk, Aart, Marcel, Ingrid, Wybe, Francoise, David, Lydia, Fred, LaNaomi®., Jaap, Jean-paul, Edwin, Mary (joy), Suwita, Naad, Piet, Mirjam, Marta, Lieuwe, Godelieve:Leuk je te ontmoeten, Irene, Jouke, Jan, Nikoru-chan, Jelle., Adje, Bea, Mustafa, Kúb®a, Guda, Gerrit, Sjoerd, Dorine, Sywert, Raimond, Mark, Margot, Chris, Mark!, Walter, Kymberley, Marcha', Nit:, Bart, Tiny Meijerink-Ellerie, Carl, Victor, Lot, Samantha, Dj-DJango, Marco, Christiaan, Sjaan, Mariska, Dylan, Pieter, Maarten, JEROEN ballonspotterr, Jeffrey, Jeroen, Kees..., Marga, Pieta, Ruben, Alex, Erwin, R.H.Gelici, Bert, Jan Aalberts, Rol@nd, Gerrit, Simone, Patricia, Bastiaan, Joacim, Joost, Gerda, Vincent, Ruud, # Dennuss, Bonny, Johan Aalberts, Rob, .:B@S:., Rieneke, Jan-willem, Daan, Christiaan, Patrick, Dirk Sierd, Gerhard, msvianen, Anna, Jeroen, Orlando, Martijn, Anke, Daan, Gieljan, Veronique, Erica, Michiel, Wieteke, Lydia, Richard en Marijke, Eelco, Aart, Van Dijk, Elke, Ineke, Elly, Anita, Cindy, (¯`·._.·Diana·._.·´¯), Harmen -STEM CDA!!-, Wolter, Johnny, Tom, Katherine, Kirsten, Edwin, Wietze, Jeannet, Fenny, Els, Joël, Alpha Online Redactie, Bea, Guido, Robert, Bram, RUUD, ~Priyanka, Sven, rob love esmee, Mark Meijer, Jolanda .,, Saskia, Ilse, Hilma, Natasja, Robbert, Maarten, Michael, Jan (zie site), Sikke, Anja, Monique, Frank Helsloot, madeliene, Ruud, Wendy, Marco, Allard, Rudie, Casper, Michel, Elroy J., David, Arno e Najla Rutering, Joey, Christian, Vincent, martijn, Jeroen, Coen, Leonie, Kitty, Sab, Henk, Julien, Cor Hoeksma, Marco, Theo, Jan, Bert Jan, Johan, Melvin, Erik-Jan, Niels, Rients, Wytze, Erika, Dick, margreet en Mariska
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Stem Lijst 1, plek 39! Alwin de Jong
is vrienden geworden met Martijn, Siska , ...................................., Marco, Theo, Jan, Bert Jan, Johan, Melvin, Erik-Jan, Niels, Rients, Wytze, Erika, Dick, margreet en Mariska
Ik bel met de huistelefoon ook onbekend. En nu ga ik echt leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Mietjes die onbekend bellen.. Neem ik toch nooit op tenzij ik iets verwacht
... En dan ook nog proberen 2 keer achter elkaar te bellen, alsof dat helpt
Meesten die met huistelefoon mij wel eens bellen heb ik het nummer wel van. Of anders proberen ze het later wel met mobiel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bel met de huistelefoon ook onbekend. En nu ga ik echt leren.Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
deed het pijn trouwens?quote:
Neehoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
deed het pijn trouwens?en nog verwondingen aan overgehouden?
Was't nog gelukt met Big Bang Theoryquote:
Ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was't nog gelukt met Big Bang Theory?
Mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |