Ik wil net zeggen, daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik haat de primark en ik haat tassen. Ik koop vanaf nu nooit meer een tas![]()
Oke dat is gelogen maar toch.
BLUF JONGHUquote:
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat stond net zo leuk bij je rokje!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef mstr het volgende:
Zoiets heb ik nou nog nooit gedaan (wat best een wonder is).
Ja, maar zover laat ik het nooit komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartquote:
Nu weet ik waar TY woont. STALKUHHHHquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan volgen waar mijn pizza zich bevind
[ afbeelding ]
Dan moet je een andere zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartal de 4e keer dat ze hem niet hebben.
Goh, ik had nou net wat scherpers van je verwachtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij durft je voordeur toch niet uit te komen.
Dus daar maak ik me weinig zorgen om
Vrijdag kan je gewoon voor de tv zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
En ik moet de aller laatste aflevering van lost nog kijken, maar ik stel het maar steeds uit.
Nou, nu staan we weer gelijk met onze 'scherpe' opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef -SG- het volgende:
Ik had nou net zin om spontaan naar je toe te rijden.
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.
Hmm. Ken alleen de eerste.quote:
Gooische meisjes natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat zijn volgens jou dan wel goede series?
Wel grappig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is geen serie.
Dat is gewoon zielig.
Gelukkig vind ik jou net zo zieligquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is geen serie.
Dat is gewoon zielig.
Ik heb het maar één keer gezien en toen ging zo'n dom blondje vrachtwagen rijles nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had je gezien toen ze in Amsterdam in een zo'n bijstandshuisje kwamen wonen?![]()
Ik heb Lost pas begin dit jaar gekeken, alle afleveringen gedownload en ik kan je zeggen het is een echte aanraderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Wil al een jaar lang aan Lost beginnen.
Heb alle afleveringen al, mja.
Oh, dat heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer gezien en toen ging zo'n dom blondje vrachtwagen rijles nemen.
Toch maar eens beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb Lost pas begin dit jaar gekeken, alle afleveringen gedownload en ik kan je zeggen het is een echte aanraderik dacht echt dat het een flut serie was, maar als je het echt volgt is het een heerlijke serie.
Obvious troll is obviousquote:
Maar heb je lost ook echt gevolgd of maar gewoon een stukje van een aflevering gekeken? Want ik vond er eerst ook geen drol aan tot dat ik er echt aan begon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind gewoon geen reet aan Lost.Net zoals sommige mensen geen reet vinden aan House.
Nee, ik heb het niet gevolgd, maar ik heb wel delen van verschillende afleveringen gezien, maar ik vind het gewoon niet boeiend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar heb je lost ook echt gevolgd of maar gewoon een stukje van een aflevering gekeken? Want ik vond er eerst ook geen drol aan tot dat ik er echt aan begon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf ook een kakker hm.
Dr. Cox.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vond Lost ook maar niks. Maarja ik vermaak me nogsteeds met Scrubs en dergelijke
Niet fucken, hij verdient al genoeg om op zichzelf te wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.. Die opmerkingen zijn zo gruwelijk geniaalquote:
Juh.quote:
http://www.tvgids.nl/primetime/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Wieh. Komt er vanavond nog iets boeiends op tv?
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uitquote:
Debiel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uit
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uit
quote:
Volgens mij krijg ik echt een vreetkick van daar naar kijkenquote:
In dat geval kun je nog ff de ontknoping van het eurovisie songfestival meepakkenquote:
Ik las 15?quote:
Oh, ga je gang.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Zullen wij maar niet over jou beginnen
Mayuri Kurotsuchi.quote:
Klopt, het boeit mij inderdaad niks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klik. Waarschijnlijk boeit het je geen zak, maar whatever.
Helleuquote:
Maar een iemand kan tegelijk genereren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij mij staat er dat dat ding bezig is.
Gewoon spammenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar een iemand kan tegelijk genereren.
F5'en werkt dan het beste ja.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
Surveillance-Fiets
MarkM
Zeroku
mstr
tliciouz
Bravebart
Renesite
Jotcha
Mexicaantje.
Hyman
RenRen-
-SG-
DeLuna
Sjoegerd
Trevland
Desunoto
TwyLight
the_legend_killer
suikertaartje
Rauw.
BurnaBoy
Schieganger
nijnja
Tijgertje.
Blaxje
Smijn.
Marco001
Tazar_Yoot
Marijkezwolle
Mr.DD
naatje_1
livalo
Daniane
kanovinnie
NoelGallagher
AskMe
DutchErrorist
Dark_Angelus
Noortje.
Harajuku.
pumpkinsoup
Cat22
Myraela
Breathtaking
Merel1808
LasTeR
Pinkerton
Stoeprand
blckbb
automatic_
Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde gingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kutwiskunde. Kutexamens. Kutscheikundewaariknognietsvoorhebgeleerd. KUT MYSTERY LAND DAT INEENS UITVERKOCHT IS, TWEE UUR VOORDAT IK KAARTEN GA KOPEN. KUT vrienden die dom zijn. Kut kut kut kut kut kut KUT. Kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde ging
bij mij ging het ook best goed eigenlijk, ik had het moeilijker verwacht, en ik had er praktisch niets voor gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
kut, ik ook niet, en ik moet een goed cijfer halen, iig boven de 3,2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef Ravenous- het volgende:
En over dat scheikunde: same here, nog niks aan gedaan
Ja weekend was prima en ik was helemaaal niet zenuwachtig voor wiskunde maar waar bestond het hele examen uit? BEWIJZEN! YAYYYYYYY als ik iets niet kan is het dat en vriendin van me moet een 3 halen en die heeft de helft niet ingevuld dus dikke kans dat zij zakt. En ik dacht wiskunde even goed maken dan hoef ik scheikunde niet zo heeeeel goed te doen. Maarja. Jammer joh. Dus nee, gaat niet goed. Flip hem enigszins zoals je merkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, goed.
Met jou?
Nog een beetje lekker weekend gehad?
Dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het vooral uit bewijzen zou bestaan... Dat is al jarenlang zo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja weekend was prima en ik was helemaaal niet zenuwachtig voor wiskunde maar waar bestond het hele examen uit? BEWIJZEN! YAYYYYYYY als ik iets niet kan is het dat en vriendin van me moet een 3 halen en die heeft de helft niet ingevuld dus dikke kans dat zij zakt. En ik dacht wiskunde even goed maken dan hoef ik scheikunde niet zo heeeeel goed te doen. Maarja. Jammer joh. Dus nee, gaat niet goed. Flip hem enigszins zoals je merkt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde ging
Ging bij mij ook wel erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
bij mij ging het ook best goed eigenlijk, ik had het moeilijker verwacht, en ik had er praktisch niets voor gedaan![]()
De oefenexamens vielen wel mee. Dit was like, 90% bewijzen. Lekker lang voor niets zitten leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het vooral uit bewijzen zou bestaan... Dat is al jarenlang zo...
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.
Soll ich Remlof schon anruffen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.
Mijn nazivlag was wel gericht maar miste het doel op een haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.
Nee dit is pure haat naar degenen die het er even in moet wrijven dat het ongetwijfeld heel makkelijk was MAAR DAT IK HET GEWOON NIET KON. En de laatste vraag was helemaal dom want ik WIST dat het iets met een cirkel moest zijn maar omdat ik zo zenuwachtig was en ik had nog heel weinig tijd en de helft niet ingevuld ben ik maar aan de slag gegaan en ben ik dat hele idee vergeten, terwijl het zo zo simpel was. Ik haat mezelf. Bij natuurkunde was ik ook al zo dom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.
Held.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Schiet ze neer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Tweede keer vandaag al dat er een stel hitsige duiven bezig zijn
Leer ik alleen maar beter. Ik ga een ban aanvragen voor als ik Grieks moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja,voor er zo eentje met een blitzkrieg op de banknop ramt.
Kheb geen buks bij de handquote:
Stuur ze door naar mij en ik vertrap ze. Kankerbeesten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Tweede keer vandaag al dat er een stel hitsige duiven bezig zijn
Je kan ook gewoon je router uitzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer ik alleen maar beter. Ik ga een ban aanvragen voor als ik Grieks moet leren.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn nazivlag was wel gericht maar miste het doel op een haar
Ja pfff, ik stresste hem ookal zo vorig jaar. Gelukkig zat ik toen nog niet op FOK!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja,voor er zo eentje met een blitzkrieg op de banknop ramt.
Ik wilde namen gaan noemen,maar dan is de kans dat ik een ban krijg groter dan dat Noortje 'm krijgt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Overigens snap ik Noortjes reactie wel. Alleen, ik denk als één iemand het ziet dat je pech hebt
.
Had Heimen er niet eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh damn er zit er nu eentje precies op de nok van t dak hier achter.. Ik wil een buks
Moment, ik slinger ff msn aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde namen gaan noemen,maar dan is de kans dat ik een ban krijg groter dan dat Noortje 'm krijgt.
Ja, maar voor die hier isquote:
Dan moet ik naar boven lopen.quote:
Ja maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Overigens snap ik Noortjes reactie wel. Alleen, ik denk als één iemand het ziet dat je pech hebt
.
Dat is ook schijtirritant. Echt, twee vrienden van me doen gewoon echt helemaal geen flikker, ZELFS niet voor eindexamen. En die gaan gewoon dik slagen, ofja eentje dan. De ander weet ik niet. Ik leer best veel op zich en ik ga het probaly ook wel halen, maar met heel wat meer moeite en inzet dan zij. En dat is echt tyfusfrustrerendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven lopen.
[..]
Ja maakt mij niet uit.Kanker lekker op als ik dik zit te stressen en het 'supermakkelijk' was. Dan mag je echt een nekschot krijgen hoor.
NEE. >> EXA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef Ravenous- het volgende:
Even aan alle niet wiskunde-hators:
Kwamen jullie ook bij zo'n vraag waar dr stond 'schrijf zo simpel mogelijk' ofzo, gewoon op 3 uit?
Ik vond het wel mooi, ik deed ook niks en dan degene die sowieso allemaal hoge cijfers hadden waren dik aan het stressen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook schijtirritant. Echt, twee vrienden van me doen gewoon echt helemaal geen flikker, ZELFS niet voor eindexamen. En die gaan gewoon dik slagen, ofja eentje dan. De ander weet ik niet. Ik leer best veel op zich en ik ga het probaly ook wel halen, maar met heel wat meer moeite en inzet dan zij. En dat is echt tyfusfrustrerend.
Zo mooi is dat niet, als je aan de andere kant zit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, ik deed ook niks en dan degene die sowieso allemaal hoge cijfers hadden waren dik aan het stressen..
Ja vriendin van mij ook, die doet niks en die kwam het examen uit. 'Ja ging wel goed!'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook schijtirritant. Echt, twee vrienden van me doen gewoon echt helemaal geen flikker, ZELFS niet voor eindexamen. En die gaan gewoon dik slagen, ofja eentje dan. De ander weet ik niet. Ik leer best veel op zich en ik ga het probaly ook wel halen, maar met heel wat meer moeite en inzet dan zij. En dat is echt tyfusfrustrerend.
Ja mensen zoals jij kunnen dus wat mij betreft sterven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, ik deed ook niks en dan degene die sowieso allemaal hoge cijfers hadden waren dik aan het stressen..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mensen zoals jij kunnen dus wat mij betreft sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Die mensen snappen ook echt de andere kant niet hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vriendin van mij ook, die doet niks en die kwam het examen uit. 'Ja ging wel goed!'Terwijl ik dus al echt moest janken onder het examen maar ik hield me in want nouja dat werkt niet zo. En later moest ik dus wel keihard janken en kwam mijn beste vriendin, die dus een 3.0 moet halen om te SLAGEN (dus niet om een voldoende te staan). Moest ook janken. Nou gezellig. Komt dat mens. "Ja gaat het wel?" Yoooooo als we iemand evne niet nodig hebben ben jij het wel met je 10'en en 000.000000 inzet.
Opvallend dat Noor altijd met deze doodsverwensingen wegkomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Iedereen mag gewoon melden wat 'ie wilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven lopen.
[..]
Ja maakt mij niet uit.Kanker lekker op als ik dik zit te stressen en het 'supermakkelijk' was. Dan mag je echt een nekschot krijgen hoor.
Yeah I hope so. Maar nu moet ik dus in twee uurtjes scheikunde gaan leren, lig ik vanavond wakker en als ik dan net in slaap valt gaat mijn vader naar bed en lig ik weer een uur wakker. Enzo. En ik wil zo graag dat die vriendin slaagt. Da's eigenlijk het ergste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Je haalt het vast wel.
Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Ja, misschien omdat ze ervoor leertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Opvallend dat Noor altijd met deze doodsverwensingen wegkomt
[..]
Iedereen mag gewoon melden wat 'ie wilEn ik heb wiskunde A.
Ik snap het ook niet. En oké dan mag het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Opvallend dat Noor altijd met deze doodsverwensingen wegkomt
[..]
Iedereen mag gewoon melden wat 'ie wilEn ik heb wiskunde A.
Waarom haat je je vader?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I hope so. Maar nu moet ik dus in twee uurtjes scheikunde gaan leren, lig ik vanavond wakker en als ik dan net in slaap valt gaat mijn vader naar bed en lig ik weer een uur wakker. Enzo. En ik wil zo graag dat die vriendin slaagt. Da's eigenlijk het ergste.Ik weet wel dat ik eigenlijk niet kan zakken tenzij ik Duits en Grieks nu ook ineens een 2 haal maar dat betwijfel ik (zei ik van wiskunde ook dus dat zegt eigenlijk niets). Maar dan zij.
Straks moet zij in augustus nog examen gaan doen (andere regeling bij ons op school). Like wtf. En mijn vader. Mijn vader. Gatver. Ik haat hem. Echt hij koopt dan wel een bed voor me maar dikke care. Geef hem liever 80 euro en dattie dan oprot.
Terwijl je niet hebt geleerd. Yay.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, misschien omdat ze ervoor leert? Wat zou jij ervan vinden als je tering veel voor iets leert, en dan komt zo'n arrogant gedrocht die zonder te leren een 7/8 haalt. En dan ff komt vertellen hoe makkelijk het was?
Hey, ik heb er ook voor geleerd en ben niet arrogant.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, misschien omdat ze ervoor leert? Wat zou jij ervan vinden als je tering veel voor iets leert, en dan komt zo'n arrogant gedrocht die zonder te leren een 7/8 haalt. En dan ff komt vertellen hoe makkelijk het was?
88 punten wtf. Bij Economie kon je er 56 halenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Terwijl je niet hebt geleerd. Yay.Wie verzint die bewijzen eigenlijk?
Ik had er welgeteld één bewezen. En ééntje half. Dus als ik geluk heb heb ik iig 6 punten van de 88.
![]()
woeehoeeee
Hmmkaay.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat hij een zeer haatbaar persoon is.
Ik heb het ook niet over jouquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey, ik heb er ook voor geleerd en ben niet arrogant.
Succes Pop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is over. Kusje. Bedankt voor het begrip en nu ga ik dus leren. Ofzoiets.
Ik sta 3 5'en.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik heb ook vriendinnen die janken dat ze steeds een 6 halen voor oefenexamens omdat dan hun cijfers omlaag gaan![]()
Jankjank je hebt 1. geen lotingsstudie en 2. sta je een 8.7 voor scheikunde.
Tyf toch op.
Succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is over. Kusje. Bedankt voor het begrip en nu ga ik dus leren. Ofzoiets.
Is dit verkapt kijk mij slim zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik sta 3 5'en.
Verder heb ik het nog niet nagekeken en ik twijfel of ik die 6,2 ga halenEerste vraag was trouwens epic:
Piet loopt de marathon in X uur. Hoeveel m/s heeft hij gelopen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker boeiend. Voor havo begrippen is hett makkelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit verkapt kijk mij slim zijn? Vraag het twee niveaus lager, en meer dan de helft weet niet hoe ze het moeten oplossen.
Nee, dit is open "dit kregen we in de eerste al".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit verkapt kijk mij slim zijn? Vraag het twee niveaus lager, en meer dan de helft weet niet hoe ze het moeten oplossen.
Hij doet VWOquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Voor havo begrippen is hett makkelijk.
Jouw broertje is dan ook niet het equivalent van VMBO-T.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dit is open "dit kregen we in de eerste al".
En twee niveau's lager is theorie. Mijn broertje kan dat zeker wel
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe makkelijk het is.
Nee want macbook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Zouden jullie -als het mogelijk is i.v.m. studie- een macbook kopen ipv een gewone laptop?
Nee want regeling op TU is heel goedkoop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Zouden jullie -als het mogelijk is i.v.m. studie- een macbook kopen ipv een gewone laptop?
Ligt aan het kostenverschil. En de kwaliteiten van beide laptops.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Ja, maar wel op het moment dat je studeert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef mstr het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen van hier naar 't Royal Beach Concert?
Nee, die zit daar nog onderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw broertje is dan ook niet het equivalent van VMBO-T.
ja, want macbookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Ja idd, enige wat ik kut vond is dat ik een 6.9 op NL haalde, ik wilde een 8 gemiddeld staan. De rest vond ik echt prima zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik heb ook vriendinnen die janken dat ze steeds een 6 halen voor oefenexamens omdat dan hun cijfers omlaag gaan![]()
Jankjank je hebt 1. geen lotingsstudie en 2. sta je een 8.7 voor scheikunde.
Tyf toch op.
ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Ravenous- het volgende:
Ik had eerder met scheikunde moeten beginnen
Ik vond niks kut, was allang blij dat ik geslaagd wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja idd, enige wat ik kut vond is dat ik een 6.9 op NL haalde, ik wilde een 8 gemiddeld staan. De rest vond ik echt prima zo.
NL is ook moeilijk om een hoog cijfer voor te halen, vooral door die kutsamenvattingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja idd, enige wat ik kut vond is dat ik een 6.9 op NL haalde, ik wilde een 8 gemiddeld staan. De rest vond ik echt prima zo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Godverdomme, ik kan gewoon een week niet zoenen.
Ja dat ging altijd vet goed in de les en met oefenexamens maar op het echte examen bakte ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
NL is ook moeilijk om een hoog cijfer voor te halen, vooral door die kutsamenvatting
Da's echt kut.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Verkijk je er niet op. Vooral Engels, ik had echt goed geoefend, haal ik nog maar een 6,1. Ik was wel blij, maarja. Bah.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef tubacloud het volgende:
morgen nog scheikunde en vrijdag nog AK en dan hoef ik niets meer te lerenengels en frans zijn toch makkelijk
Fransquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef tubacloud het volgende:
morgen nog scheikunde en vrijdag nog AK en dan hoef ik niets meer te lerenengels en frans zijn toch makkelijk
ik hoop voor je dat je geen koortslip krijgt op je vakantiequote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Frans
ik moet frans wel halen, anders kan ik latijn niet laten vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg hem echt hooguit 1x per jaar, dus ik ga er van uit van niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je geen koortslip krijgt op je vakantie
hmm, voor de examens van de vorige jaren had ik altijd een 7,5 of hogerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op. Vooral Engels, ik had echt goed geoefend, haal ik nog maar een 6,1. Ik was wel blij, maarja. Bah.
2 jaar latijn gehad, toen overgestapt naar duits.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik moet frans wel halen, anders kan ik latijn niet laten vallen
Nu alleen nog maar hopen dat er niet iemand anders achter zit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef tubacloud het volgende:
hihi, stiekem ben ik verliefd op michelleee.
Dan ga je het wel halen. Ik haalde niet zo hoog op de oefenexamens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hmm, voor de examens van de vorige jaren had ik altijd een 7,5 of hoger![]()
heb 6 jaar echt niets gedaan voor engels behalve rondstruinen op engelse fora
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef tubacloud het volgende:
hihi, stiekem ben ik verliefd op michelleee.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ga je het wel halen. Ik haalde niet zo hoog op de oefenexamens.
Handig ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Kak, ik duwde iets te hard op mijn end toets.. Nu zijn de bevestigingspootjes daarvan afgebroken
Fragiele laptop toetsjesquote:
Dit is mijn eerste pas, gelukkig een toets die ik niet veel gebruikquote:
Ik weet wel wie het is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kijk dan: Het PUB Userfototopic [#40]
mijn bedrijf belt met Prive....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Mietjes die onbekend bellen.. Neem ik toch nooit op tenzij ik iets verwacht
... En dan ook nog proberen 2 keer achter elkaar te bellen, alsof dat helpt
Mijne niet. Die hebben vanochtend ook proberen te bellen maar ik sliepquote:
Dude...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Stem Lijst 1, plek 39! Alwin de Jong
is vrienden geworden met Martijn, Siska, Christ, AniL, Sarath, Joost, Annette, Rob, Esther, Henk, Aart, Marcel, Ingrid, Wybe, Francoise, David, Lydia, Fred, LaNaomi®., Jaap, Jean-paul, Edwin, Mary (joy), Suwita, Naad, Piet, Mirjam, Marta, Lieuwe, Godelieve:Leuk je te ontmoeten, Irene, Jouke, Jan, Nikoru-chan, Jelle., Adje, Bea, Mustafa, Kúb®a, Guda, Gerrit, Sjoerd, Dorine, Sywert, Raimond, Mark, Margot, Chris, Mark!, Walter, Kymberley, Marcha', Nit:, Bart, Tiny Meijerink-Ellerie, Carl, Victor, Lot, Samantha, Dj-DJango, Marco, Christiaan, Sjaan, Mariska, Dylan, Pieter, Maarten, JEROEN ballonspotterr, Jeffrey, Jeroen, Kees..., Marga, Pieta, Ruben, Alex, Erwin, R.H.Gelici, Bert, Jan Aalberts, Rol@nd, Gerrit, Simone, Patricia, Bastiaan, Joacim, Joost, Gerda, Vincent, Ruud, # Dennuss, Bonny, Johan Aalberts, Rob, .:B@S:., Rieneke, Jan-willem, Daan, Christiaan, Patrick, Dirk Sierd, Gerhard, msvianen, Anna, Jeroen, Orlando, Martijn, Anke, Daan, Gieljan, Veronique, Erica, Michiel, Wieteke, Lydia, Richard en Marijke, Eelco, Aart, Van Dijk, Elke, Ineke, Elly, Anita, Cindy, (¯`·._.·Diana·._.·´¯), Harmen -STEM CDA!!-, Wolter, Johnny, Tom, Katherine, Kirsten, Edwin, Wietze, Jeannet, Fenny, Els, Joël, Alpha Online Redactie, Bea, Guido, Robert, Bram, RUUD, ~Priyanka, Sven, rob love esmee, Mark Meijer, Jolanda .,, Saskia, Ilse, Hilma, Natasja, Robbert, Maarten, Michael, Jan (zie site), Sikke, Anja, Monique, Frank Helsloot, madeliene, Ruud, Wendy, Marco, Allard, Rudie, Casper, Michel, Elroy J., David, Arno e Najla Rutering, Joey, Christian, Vincent, martijn, Jeroen, Coen, Leonie, Kitty, Sab, Henk, Julien, Cor Hoeksma, Marco, Theo, Jan, Bert Jan, Johan, Melvin, Erik-Jan, Niels, Rients, Wytze, Erika, Dick, margreet en Mariska
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Stem Lijst 1, plek 39! Alwin de Jong
is vrienden geworden met Martijn, Siska , ...................................., Marco, Theo, Jan, Bert Jan, Johan, Melvin, Erik-Jan, Niels, Rients, Wytze, Erika, Dick, margreet en Mariska
Ik bel met de huistelefoon ook onbekend. En nu ga ik echt leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Mietjes die onbekend bellen.. Neem ik toch nooit op tenzij ik iets verwacht
... En dan ook nog proberen 2 keer achter elkaar te bellen, alsof dat helpt
Meesten die met huistelefoon mij wel eens bellen heb ik het nummer wel van. Of anders proberen ze het later wel met mobiel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bel met de huistelefoon ook onbekend. En nu ga ik echt leren.Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
deed het pijn trouwens?quote:
Neehoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
deed het pijn trouwens?en nog verwondingen aan overgehouden?
Was't nog gelukt met Big Bang Theoryquote:
Ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was't nog gelukt met Big Bang Theory?
Mooiquote:
Ach, ik kan het wel langer dan een week volhouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Mn hersencellen laten me in de steekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
Lol, ik kijk 1 keer in KLB SC (hoe ik daar terecht kom weet ik niet. En na 26 reacties de volgende woorden/zinsdelen tegengekomen.
Homo, Pedo, Banned for ever, tieten 17 jarige meisjes in bikini.
Gelukkig zijn er genoeg alternatievenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
Niveau KLB. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mn hersencellen laten me in de steek
ik snap je niet.
Daarom ben ik daar ook weggegaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
Lol, ik kijk 1 keer in KLB SC (hoe ik daar terecht kom weet ik niet. En na 26 reacties de volgende woorden/zinsdelen tegengekomen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
ik ga niet kijken, want songfestivalquote:
Hij lijkt veel verderweg op de fotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Een ballon, best wel laag en dichtbij
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, want songfestival
Nikky Bruin, die eerst gewonnen had bij het eurovisie junior songfestival ofzo, met hij is een kei, zit bij mij op school
en die spreek ik ook nog wel eens
ze is wel fucking hot moet ik zeggen![]()
kut, ik ben geil vandaag
daar zag ze er niet uit, maar nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |