Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde gingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kutwiskunde. Kutexamens. Kutscheikundewaariknognietsvoorhebgeleerd. KUT MYSTERY LAND DAT INEENS UITVERKOCHT IS, TWEE UUR VOORDAT IK KAARTEN GA KOPEN. KUT vrienden die dom zijn. Kut kut kut kut kut kut KUT. Kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde ging
bij mij ging het ook best goed eigenlijk, ik had het moeilijker verwacht, en ik had er praktisch niets voor gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
kut, ik ook niet, en ik moet een goed cijfer halen, iig boven de 3,2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef Ravenous- het volgende:
En over dat scheikunde: same here, nog niks aan gedaan
Ja weekend was prima en ik was helemaaal niet zenuwachtig voor wiskunde maar waar bestond het hele examen uit? BEWIJZEN! YAYYYYYYY als ik iets niet kan is het dat en vriendin van me moet een 3 halen en die heeft de helft niet ingevuld dus dikke kans dat zij zakt. En ik dacht wiskunde even goed maken dan hoef ik scheikunde niet zo heeeeel goed te doen. Maarja. Jammer joh. Dus nee, gaat niet goed. Flip hem enigszins zoals je merkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, goed.
Met jou?
Nog een beetje lekker weekend gehad?
Dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het vooral uit bewijzen zou bestaan... Dat is al jarenlang zo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja weekend was prima en ik was helemaaal niet zenuwachtig voor wiskunde maar waar bestond het hele examen uit? BEWIJZEN! YAYYYYYYY als ik iets niet kan is het dat en vriendin van me moet een 3 halen en die heeft de helft niet ingevuld dus dikke kans dat zij zakt. En ik dacht wiskunde even goed maken dan hoef ik scheikunde niet zo heeeeel goed te doen. Maarja. Jammer joh. Dus nee, gaat niet goed. Flip hem enigszins zoals je merkt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jammer, ik wou net gaan vertellen hoe goed wiskunde ging
Ging bij mij ook wel erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
bij mij ging het ook best goed eigenlijk, ik had het moeilijker verwacht, en ik had er praktisch niets voor gedaan![]()
De oefenexamens vielen wel mee. Dit was like, 90% bewijzen. Lekker lang voor niets zitten leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het vooral uit bewijzen zou bestaan... Dat is al jarenlang zo...
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.
Soll ich Remlof schon anruffen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STERF. Echt. En ban interesseert me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |