Mijn nazivlag was wel gericht maar miste het doel op een haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.
Nee dit is pure haat naar degenen die het er even in moet wrijven dat het ongetwijfeld heel makkelijk was MAAR DAT IK HET GEWOON NIET KON. En de laatste vraag was helemaal dom want ik WIST dat het iets met een cirkel moest zijn maar omdat ik zo zenuwachtig was en ik had nog heel weinig tijd en de helft niet ingevuld ben ik maar aan de slag gegaan en ben ik dat hele idee vergeten, terwijl het zo zo simpel was. Ik haat mezelf. Bij natuurkunde was ik ook al zo dom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Mod, mocht je dit lezen. Dit is frustratie en geen gericht bedoelde actie. Dankje.
Held.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Schiet ze neer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Tweede keer vandaag al dat er een stel hitsige duiven bezig zijn
Leer ik alleen maar beter. Ik ga een ban aanvragen voor als ik Grieks moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja,voor er zo eentje met een blitzkrieg op de banknop ramt.
Kheb geen buks bij de handquote:
Stuur ze door naar mij en ik vertrap ze. Kankerbeesten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Tweede keer vandaag al dat er een stel hitsige duiven bezig zijn
Je kan ook gewoon je router uitzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer ik alleen maar beter. Ik ga een ban aanvragen voor als ik Grieks moet leren.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn nazivlag was wel gericht maar miste het doel op een haar
Ja pfff, ik stresste hem ookal zo vorig jaar. Gelukkig zat ik toen nog niet op FOK!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja,voor er zo eentje met een blitzkrieg op de banknop ramt.
Ik wilde namen gaan noemen,maar dan is de kans dat ik een ban krijg groter dan dat Noortje 'm krijgt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Overigens snap ik Noortjes reactie wel. Alleen, ik denk als één iemand het ziet dat je pech hebt
.
Had Heimen er niet eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh damn er zit er nu eentje precies op de nok van t dak hier achter.. Ik wil een buks
Moment, ik slinger ff msn aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde namen gaan noemen,maar dan is de kans dat ik een ban krijg groter dan dat Noortje 'm krijgt.
Ja, maar voor die hier isquote:
Dan moet ik naar boven lopen.quote:
Ja maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Overigens snap ik Noortjes reactie wel. Alleen, ik denk als één iemand het ziet dat je pech hebt
.
Dat is ook schijtirritant. Echt, twee vrienden van me doen gewoon echt helemaal geen flikker, ZELFS niet voor eindexamen. En die gaan gewoon dik slagen, ofja eentje dan. De ander weet ik niet. Ik leer best veel op zich en ik ga het probaly ook wel halen, maar met heel wat meer moeite en inzet dan zij. En dat is echt tyfusfrustrerendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven lopen.
[..]
Ja maakt mij niet uit.Kanker lekker op als ik dik zit te stressen en het 'supermakkelijk' was. Dan mag je echt een nekschot krijgen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |