Ik wil net zeggen, daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik haat de primark en ik haat tassen. Ik koop vanaf nu nooit meer een tas![]()
Oke dat is gelogen maar toch.
BLUF JONGHUquote:
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat stond net zo leuk bij je rokje!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef mstr het volgende:
Zoiets heb ik nou nog nooit gedaan (wat best een wonder is).
Ja, maar zover laat ik het nooit komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartquote:
Nu weet ik waar TY woont. STALKUHHHHquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan volgen waar mijn pizza zich bevind
[ afbeelding ]
Dan moet je een andere zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartal de 4e keer dat ze hem niet hebben.
Goh, ik had nou net wat scherpers van je verwachtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij durft je voordeur toch niet uit te komen.
Dus daar maak ik me weinig zorgen om
Vrijdag kan je gewoon voor de tv zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
En ik moet de aller laatste aflevering van lost nog kijken, maar ik stel het maar steeds uit.
Nou, nu staan we weer gelijk met onze 'scherpe' opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef -SG- het volgende:
Ik had nou net zin om spontaan naar je toe te rijden.
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.
Hmm. Ken alleen de eerste.quote:
Gooische meisjes natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat zijn volgens jou dan wel goede series?
Wel grappig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is geen serie.
Dat is gewoon zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |