Ik wil net zeggen, daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik haat de primark en ik haat tassen. Ik koop vanaf nu nooit meer een tas![]()
Oke dat is gelogen maar toch.
BLUF JONGHUquote:
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat stond net zo leuk bij je rokje!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens oogschaduw opgehad en een jurkje aangehad en gewonnen als beste travestiet.
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef mstr het volgende:
Zoiets heb ik nou nog nooit gedaan (wat best een wonder is).
Ja, maar zover laat ik het nooit komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt, de vrouwen hadden de make up tas opengemaakt en mij bewerkt.
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartquote:
Nu weet ik waar TY woont. STALKUHHHHquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan volgen waar mijn pizza zich bevind
[ afbeelding ]
Dan moet je een andere zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die ene waar ik jou ook om gevraagd heb. De broer van Jochem en zijn vriendin zitten nu in Londen en zelfs daar hebben ze hem niet in het zwartal de 4e keer dat ze hem niet hebben.
Goh, ik had nou net wat scherpers van je verwachtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij durft je voordeur toch niet uit te komen.
Dus daar maak ik me weinig zorgen om
Vrijdag kan je gewoon voor de tv zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
En ik moet de aller laatste aflevering van lost nog kijken, maar ik stel het maar steeds uit.
Nou, nu staan we weer gelijk met onze 'scherpe' opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef -SG- het volgende:
Ik had nou net zin om spontaan naar je toe te rijden.
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitstellen bedoel ik juist dat ik het zelf uitstel omdat ik het gewoon niet wil kijken omdat daarna er gewoon geen lost meer is.
Hmm. Ken alleen de eerste.quote:
Gooische meisjes natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat zijn volgens jou dan wel goede series?
Wel grappig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is geen serie.
Dat is gewoon zielig.
Gelukkig vind ik jou net zo zieligquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is geen serie.
Dat is gewoon zielig.
Ik heb het maar één keer gezien en toen ging zo'n dom blondje vrachtwagen rijles nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had je gezien toen ze in Amsterdam in een zo'n bijstandshuisje kwamen wonen?![]()
Ik heb Lost pas begin dit jaar gekeken, alle afleveringen gedownload en ik kan je zeggen het is een echte aanraderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Wil al een jaar lang aan Lost beginnen.
Heb alle afleveringen al, mja.
Oh, dat heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer gezien en toen ging zo'n dom blondje vrachtwagen rijles nemen.
Toch maar eens beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb Lost pas begin dit jaar gekeken, alle afleveringen gedownload en ik kan je zeggen het is een echte aanraderik dacht echt dat het een flut serie was, maar als je het echt volgt is het een heerlijke serie.
Obvious troll is obviousquote:
Maar heb je lost ook echt gevolgd of maar gewoon een stukje van een aflevering gekeken? Want ik vond er eerst ook geen drol aan tot dat ik er echt aan begon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind gewoon geen reet aan Lost.Net zoals sommige mensen geen reet vinden aan House.
Nee, ik heb het niet gevolgd, maar ik heb wel delen van verschillende afleveringen gezien, maar ik vind het gewoon niet boeiend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar heb je lost ook echt gevolgd of maar gewoon een stukje van een aflevering gekeken? Want ik vond er eerst ook geen drol aan tot dat ik er echt aan begon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf ook een kakker hm.
Dr. Cox.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vond Lost ook maar niks. Maarja ik vermaak me nogsteeds met Scrubs en dergelijke
Niet fucken, hij verdient al genoeg om op zichzelf te wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.. Die opmerkingen zijn zo gruwelijk geniaalquote:
Juh.quote:
http://www.tvgids.nl/primetime/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Wieh. Komt er vanavond nog iets boeiends op tv?
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uitquote:
Debiel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uit
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Maarten houd je in GELUKKIG NIET! moest er even uit
quote:
Volgens mij krijg ik echt een vreetkick van daar naar kijkenquote:
In dat geval kun je nog ff de ontknoping van het eurovisie songfestival meepakkenquote:
Ik las 15?quote:
Oh, ga je gang.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Zullen wij maar niet over jou beginnen
Mayuri Kurotsuchi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |