Succes Pop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is over. Kusje. Bedankt voor het begrip en nu ga ik dus leren. Ofzoiets.
Ik sta 3 5'en.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik heb ook vriendinnen die janken dat ze steeds een 6 halen voor oefenexamens omdat dan hun cijfers omlaag gaan![]()
Jankjank je hebt 1. geen lotingsstudie en 2. sta je een 8.7 voor scheikunde.
Tyf toch op.
Succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is over. Kusje. Bedankt voor het begrip en nu ga ik dus leren. Ofzoiets.
Is dit verkapt kijk mij slim zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik sta 3 5'en.
Verder heb ik het nog niet nagekeken en ik twijfel of ik die 6,2 ga halenEerste vraag was trouwens epic:
Piet loopt de marathon in X uur. Hoeveel m/s heeft hij gelopen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker boeiend. Voor havo begrippen is hett makkelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit verkapt kijk mij slim zijn? Vraag het twee niveaus lager, en meer dan de helft weet niet hoe ze het moeten oplossen.
Nee, dit is open "dit kregen we in de eerste al".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit verkapt kijk mij slim zijn? Vraag het twee niveaus lager, en meer dan de helft weet niet hoe ze het moeten oplossen.
Hij doet VWOquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Voor havo begrippen is hett makkelijk.
Jouw broertje is dan ook niet het equivalent van VMBO-T.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dit is open "dit kregen we in de eerste al".
En twee niveau's lager is theorie. Mijn broertje kan dat zeker wel
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe makkelijk het is.
Nee want macbook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Zouden jullie -als het mogelijk is i.v.m. studie- een macbook kopen ipv een gewone laptop?
Nee want regeling op TU is heel goedkoop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Zouden jullie -als het mogelijk is i.v.m. studie- een macbook kopen ipv een gewone laptop?
Ligt aan het kostenverschil. En de kwaliteiten van beide laptops.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Ja, maar wel op het moment dat je studeert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef mstr het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen van hier naar 't Royal Beach Concert?
Nee, die zit daar nog onderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw broertje is dan ook niet het equivalent van VMBO-T.
ja, want macbookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Jotcha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |