Doe maar niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef STING het volgende:
Ik zal nog eens melden dat ik naar de bank ga verhuizen
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhh volgens mij internet ik nu via UPC, hoezo?
Niet. Switch of router of anders pech.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef Gwydion het volgende:
Pff, dat gaat wel snel hier.. en ik heb helemaal geen bank
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet. Switch of router of anders pech.
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?
Tofquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak wel een Twitter account aan en zeg ik het daar wel
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Als we allemaal een twitteraccount gingen maken voor dergelijke berichten, valt voor Singles snel het doek.
dit is niet geschikt voor mensen met mijn beperkte intelligentie. ik begrijp het nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?
Bed?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef STING het volgende:
Ik ga zo maar eens verhuizen naar... oh wacht
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.
Ik lig op bed normaal, maar jij zal dan wel een soort van leefkuil in je bed hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeftquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeft
Trustenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Over bedden gesproken. Ik ga daar naar toe zonder gebruik te maken van het internet
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je weer tegen jezelf te praten, djayzzie?
Dankje, voor mij voldoendequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.
Oneigenlijk gebruik van de bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Oneigenlijk gebruik van de bank![]()
On the other hand, bij een slaapbank spreek je ook van op en niet van in.
Ok, time to move
Nou vooruit, zo nobel wil ik wel zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee gun die meiskes een leuke fantasie
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.
I have no idea.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijn
Dankuuu =)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bank
quote:
Weer wat geleerdquote:Een bed wordt soms ook een koffer genoemd, met name in de uitdrukkingen
De koffer induiken, welke betekent: in bed kruipen, en
Met iemand de koffer induiken, welke betekent: de liefde bedrijven.
doe maar niet, ik ben ziek van de aircoquote:
Zie dat maar eens van zo'n band af te krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Das van vroegah.. toen de koffers nog groot waren en schiphol geen restricties had![]()
[ afbeelding ]
Details, details ;-)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie dat maar eens van zo'n band af te krijgen
ciaoquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Das van vroegah.. toen de koffers nog groot waren en schiphol geen restricties had![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan kan je dus met gemak heel de inhoud een kwart inhoud van je kledingkast meenemen
Hoelaat is het daar?quote:
Dat heet ritme proberen te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:10 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Niks ja maar!! 11 uur is pas kinderbedtijd!
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:15 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer zie ik het door de vingers, je mag gaan.![]()
trusten!
dan zal een tvp voor het slapen gaan nog wel zin hebbenquote:
weekend!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb weekend![]()
Morgen shoppen voor zomerkleertjes
Als het goed is, is het morgen nog redelijk mooi weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb weekend![]()
Morgen shoppen voor zomerkleertjes
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minderquote:
Helga zei van niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Als het goed is, is het morgen nog redelijk mooi weer.
Exactquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minder
Mag de pret niet drukken, ook met 10 graden en bewolking kun je zomerjurkjes dragen
Oh, gaaf! Tenminste, dat denk ik, wil het graag een keer doen (ben niet zo'n held..), lijkt me echt tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, morgenavond weer indoor klimmen.
Anders een keer een proef lesje doen ergens, ik vind het heel erg leuk. Morgen heb ik examen, misschien wat materiaal kopen aangezien ik het na morgen moet huren, en dan lekker klimmen en zekeren zonder toezicht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Tenminste, dat denk ik, wil het graag een keer doen (ben niet zo'n held..), lijkt me echt tof!
Ja, hij staat op De Lijst (Van Leuke Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Doen)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Anders een keer een proef lesje doen ergens, ik vind het heel erg leuk. Morgen heb ik examen, misschien wat materiaal kopen aangezien ik het na morgen moet huren, en dan lekker klimmen en zekeren zonder toezicht.
Ah een bucketlist, before you kick the bucket.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, hij staat op De Lijst (Van Leuke Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Doen)
Toch maar? Oke, trustequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:40 schreef Gwydion het volgende:
Hmmzz.. ook ik ga jullie toch maar verlaten, slaap lekker alvast!
welcome to my worldquote:
jij hebt mij aangestoken dus, jij evil basterdquote:
ik ben besmettelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
jij hebt mij aangestoken dus, jij evil basterd
fok u. jij hebt geen baardje meer dus wij praten niet meerquote:
maar daarom hou je van mequote:
Don't Flatter Yourselfquote:
ik zeg toch niet dat je me wil neuken?quote:
het ging om "het houden van" gedeeltequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je me wil neuken?
Ik heb mij al een week niet geschoren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fok u. jij hebt geen baardje meer dus wij praten niet meer
ik weet beterquote:
bah.quote:
je doet wel een beetje maf jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet beter![]()
je wilt me dus wel neuken?![]()
godver. ik wordt ziek van mezelf
![]()
[..]
bah.
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchtenquote:
ah vandaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minder
Mag de pret niet drukken, ook met 10 graden en bewolking kun je zomerjurkjes dragen
Altijd lekker om na zware gesprekken te luchtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchten
Natuuuuuuuuuurlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]Zomerjurkjes
Doe je de foto's wel even hier posten?
ook zonder reden kan ik maf zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Altijd lekker om na zware gesprekken te luchten
trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Lily-Ella in allerlei zomerjurkjes.![]()
Welterusten iedereen.![]()
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Lily-Ella in allerlei zomerjurkjes.![]()
Welterusten iedereen.![]()
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staanquote:
Echt hard groeit het bij mij niet, veel mensen zullen nu al een flinke baard moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staan![]()
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
Scheer je nu, en drink morgen een fles Pokon. Morgenavond een 36-uurs-baardje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
bij sommige mannen staan stoppels beter, bij andere kleine baardjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
ik wil morgen ook vrijquote:
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook zonder reden kan ik maf zijn![]()
daarover. waarom was ik nou apart, want daar heb je nog geen reden voor gegeven, en de enige reden was ik het niet mee eens![]()
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en slechts bij sommigen een kale kin
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyfacequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomenquote:
Waarom praat je dan nog, praatjesmaker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyface
dit beter dan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomen
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scherenquote:
quote:
een stukje danquote:
doe maar nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scheren
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doenquote:
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moet![]()
maar heb de laatste week van juli, en de eerste drie van augustus vrij, maar dat duurt nog zo lang en krijg dan ook niet betaald
Soms laat ik het stiekem een dag staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
en laat je hoofdhaar ook met rust
morgen verwacht ik meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doen
elke dag dat ik vrij ben krijg ik niks betaaldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staan
Vanaf volgende week weer 2 weekjes werken, en dan weer een weekje vrij![]()
Verschil moet er zijn hé
Hoiquote:
en terrechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Soms laat ik het stiekem een dag staan![]()
En ik ben weer van plan mijn haar weer flink te laten groeienonder druk van...
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bankquote:
je naam is iig goedquote:
veeleisend ben je hoorquote:
welke vrouw niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
je naam is iig goed![]()
[..]
veeleisend ben je hoor
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saaiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bank
hallo gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
Ja ach doe eens gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
dan ga je er wat aan doen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saai
tja ik zou zeggen de betere maar het is eerder een illusie denk ik zoquote:
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en terrecht
suri's hebben toch ook geen zware haargroei? of was dat alleen bij mn ex?
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg somsquote:
en dan ga je er met krengetje vandoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ach doe eens gek
Ik ben ook weer single, en dacht hetzelfde
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
druk gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
bierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ik
Tijd voor bier
Had je er maar eerder bij moeten zijn héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ga je er met krengetje vandoor![]()
we hadden zo gelukkig kunnen worden![]()
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
je kan goed roti maken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)quote:
moet je minder kleren aantrekkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
kan weinig nog maar uitquote:
Neemt het ervan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Suri's denken alleen aan zichzelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.
godverdegodver. nu maak je me aan het huilen![]()
de enige ervaring die ik met suri's heb is dat ze niet kunnen ballen
zeer belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Dat niet, maar ik weet genoeg adressen waar je prima roti kan halenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
dan dan weinige ook uittrekkenquote:
het was een halvequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suri's denken alleen aan zichzelf
Daarom moet je ook voor een halve Suri gaan
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.
Gedumpt is zo'n puberaal woord voor een relatie van 8 jaar. Maar heb hem soort van gedumpt dan. Ik was het zoooooooooo zat die sleur. En nog veel meer natuurlijk.
Maargoed nu dus "happy" single. Alhoewel ik enorm moet wennen aan mijn nieuwe leven.
And you?
arme schat je hebt het wel flink te pakken hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
goodnightquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
Ja, en ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
arme schat je hebt het wel flink te pakken he
en die waarschuwing komt dan weer te laatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoeken
aahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goodnight![]()
[..]
Ja, en ik kan er niks aan doen
Slaap lekker en no worries...denk karmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
waar blijft mn aai.gif?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aahik ben maar opbed gaan liggen, scheelt een hoop
ik ben echt besmettelijkquote:
Ik snap die halve Surinamers die per sé te koop lopen met hun Surinaamse achtergrond totaal niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en die waarschuwing komt dan weer te laat![]()
maar zou nu ook niet weten waarom ik ooit op m gevallen ben
oke, hij was mooi. punt.
quote:
en nu wordt je langzaam aan gekquote:
Is het chronisch? Of komt het ooit nog goed met mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
[..]
en nu wordt je langzaam aan gek
Nou, zo was ie ook niet echt hoor. Ik heb m juist kleuren aan moeten trekken omdat ie altijd in verwassen zwarte strakke broeken liepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap die halve Surinamers die per sé te koop lopen met hun Surinaamse achtergrond totaal niet.![]()
Goed, ik heb dan wel meer Surinaamse vrienden dan een gemiddelde Nederlander, maar voel me vooral Nederlander en Amsterdammer.
Ik draag geen maffe petjes, te grote kleren, praat gewoon ABN en heb eigenlijk een pleurishekel aan rap en R&B.
Maar ik hou wel de Surinaamse keuken en heb af en toe last van winti aanvallen
of apartquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
[..]
en nu wordt je langzaam aan gek
Welkomquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Woow enorm late reactie...sorry!
Ja nieuw hier
Leuk, vers bloedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Woow enorm late reactie...sorry!
Ja nieuw hier
Ik zie dat niet vaak bij Indo's.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap die halve Surinamers die per sé te koop lopen met hun Surinaamse achtergrond totaal niet.![]()
Goed, ik heb dan wel meer Surinaamse vrienden dan een gemiddelde Nederlander, maar voel me vooral Nederlander en Amsterdammer.
Ik draag geen maffe petjes, te grote kleren, praat gewoon ABN en heb eigenlijk een pleurishekel aan rap en R&B.
Maar ik hou wel de Surinaamse keuken en heb af en toe last van winti aanvallen
komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:47 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Is het chronisch? Of komt het ooit nog goed met mij?
Je had écht de verkeerde getroffenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, zo was ie ook niet echt hoor. Ik heb m juist kleuren aan moeten trekken omdat ie altijd in verwassen zwarte strakke broeken liep![]()
de enige suriwoorden die ie kon waren mi lobe yu (oid) en de enige suri waar ie mee omging was zn broer![]()
hij praat gewoon nederlands, maar dacht alleen aan zichzelf, was lui en kon niet ballen
quote:
snap je mn trauma?quote:
Bij Indo's zie je vrijwel geen halfbloedjesquote:
ow dat gaat ook wel weer wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn voelt na vanavond ineens stukken beter
nooit meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:51 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even bang dat ik normaal/burgelijk/etc zou worden!
Oh jawelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Indo's zie je vrijwel geen halfbloedjes
Als je 8 jaar een relatie heb gehad, kan het best wel eens een voordeel zijn om vrij te zijn (lijkt me)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn voelt na vanavond ineens stukken beter
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Indo's zie je vrijwel geen halfbloedjes
Neequote:
Lekker doen waar je zelf zin in hebt zonder ook maar ergens rekening mee hoeven te houden, heerlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je 8 jaar een relatie heb gehad, kan het best wel eens een voordeel zijn om vrij te zijn (lijkt me)
ik ken eigenlijk geen 100% indo'squote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee![]()
De Indo groep die ik ken uit Diemen zijn vrij hecht en doen het vooral met elkaar (nee, geen incest)
Ik ken een heleboel halfbloedjes, vooral in m'n familie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee![]()
De Indo groep die ik ken uit Diemen zijn vrij hecht en doen het vooral met elkaar (nee, geen incest)
Indo's zijn zeer nette en gastvrije mensenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk geen 100% indo's
ken wel veel indo's.. heb ze zelfs in mn familie
dat zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Indo's zijn zeer nette en gastvrije mensen
Al mijn Surinaamse familieleden zijn getrouwd met blanke Nederlandersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel halfbloedjes, vooral in m'n familie.
Meer keus he, mja je valt ook voor wie je valt denk ik maar zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al mijn Surinaamse familieleden zijn getrouwd met blanke Nederlanders
Geen van mijn neefjes of nichtjes is volbloed Surinaams
wij 'witten' zijn gewoon keigeilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al mijn Surinaamse familieleden zijn getrouwd met blanke Nederlanders
Geen van mijn neefjes of nichtjes is volbloed Surinaams
Sneeuwwitjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij 'witten' zijn gewoon keigeil![]()
en toch niet mijn smaak
Ik zal nooit en te nimmer op een negerin kunnen vallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij 'witten' zijn gewoon keigeil![]()
en toch niet mijn smaak
zelfs sneeuw lijkt bruin vergeleken met mijquote:
ik heb niet eens blanke vrienden volgens mijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer op een negerin kunnen vallen
Waarschijnlijk genetisch bepaald ofzo
-edit- maar mijn beste vriendin is wel een negerin_!
Hoeft ze zich iig geen zorgen te maken voor onverwachte liefdesverklaringenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer op een negerin kunnen vallen
Waarschijnlijk genetisch bepaald ofzo
-edit- maar mijn beste vriendin is wel een negerin_!
trusten en sweet dreams about mequote:
Heb je daar zo'n kleurwaaier voor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs sneeuw lijkt bruin vergeleken met mij![]()
[..]
ik heb niet eens blanke vrienden volgens mij
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:54 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Lekker doen waar je zelf zin in hebt zonder ook maar ergens rekening mee hoeven te houden, heerlijk!
Zij valt niet op blank. Dat matchtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:07 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Hoeft ze zich iig geen zorgen te maken voor onverwachte liefdesverklaringen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:09 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n kleurwaaier voor?
Zoiets? [ afbeelding ]
het is een vakquote:
Ik maak geen onderscheid. Ik heb vrienden uit alle windstreken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
ik heb niet eens blanke vrienden volgens mij
Jah, zeker omdat het zo kort is zal het idd wel wennen zijn, maar ach over een tijdje heb je daar geen last meer vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk!!![]()
Maar ook wel heel erg wennen!
Waarom neem je een foto van je benen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
kijk en vergelijk.. mijn benen vanmiddag![]()
die kleurenwaaier van je heeft mijn kleur niet eens
dat niet, maar het loopt zoals het loopt, en op dit moment uit alle windstreken behalve 'nederlanders', dat is mijn taak op het momentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid. Ik heb vrienden uit alle windstreken.
En toch ben ik politiek gezien recht georiënteerd
ik moest mn schoenen laten zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom neem je een foto van je benen?
Ok, off-the-scale-wit is gaat het worden ;-)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
kijk en vergelijk.. mijn benen vanmiddag![]()
die kleurenwaaier van je heeft mijn kleur niet eens
Nou, hier tref je vooral Nederlanders. Je gaat vooruitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat niet, maar het loopt zoals het loopt, en op dit moment uit alle windstreken behalve 'nederlanders', dat is mijn taak op het moment
zei ik toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:16 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Ok, off-the-scale-wit is gaat het worden ;-)
nice heels![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, hier tref je vooral Nederlanders. Je gaat vooruit
Let's hope soquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:13 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Jah, zeker omdat het zo kort is zal het idd wel wennen zijn, maar ach over een tijdje heb je daar geen last meer van
ooit wil je niks anders meerquote:
En daarna weer welquote:
oja? dat punt heb ik nog niet bereikt danquote:
Ik na 3 jaar vrijgezel te zijn geweest wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja? dat punt heb ik nog niet bereikt dan
slaap lekker en tik dr maar een keer op dr billenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik na 3 jaar vrijgezel te zijn geweest wel.
Ik ga nu even naast mijn liefje liggen![]()
Truste
Geef het tijdquote:
truste!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Truste
Kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Truste
Slaapze! Ik doe mee, ga nog een slaap poging wagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja.. dit schiet niet op..
ik ga even lezen en dan maar proberen te slapen.. moet om 7 uur weer op![]()
slaap lekker alvast![]()
![]()
gezelligquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:32 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Slaapze! Ik doe mee, ga nog een slaap poging wagen
Slaap zachtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
slaap lekker alvast![]()
![]()
Truste en sterkte met de wekker om 7u!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
slaap lekker alvast![]()
![]()
Idd, late dienstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hoef je niet vroeg op dan?
Hulpverlening.
Is het dan niet lastig als je steeds je ritme door elkaar gooit?quote:
Ja dat is zo, een ritme heb ik totaal niet! En das niet echt handig voor je biologische klok...Die is vaak van slag. Maar ach je bent jong en dan kan dat bestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Is het dan niet lastig als je steeds je ritme door elkaar gooit?
Wil zelf ook de hulpverlening ingaan.
Haha, een ritme, wat is dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja dat is zo, een ritme heb ik totaal niet! En das niet echt handig voor je biologische klok...Die is vaak van slag. Maar ach je bent jong en dan kan dat best
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Pheno
Plato1980
Q.
Litpho
Sjowhan
AirwiN
Mukie
Ynske
Anthraxx
SHERMAN
Tranceptor
CherryLips
nixxx
Twisted_fok
Mokster
marcb1974
melismay
Marty26
mschol
QyRoZ
Christine
MissMSX
dawg
Jump
devzero
liefie_
webspider
stbabylon
JoeyT
petitlapin
Kluts
Nouk84
Frezer
Renesite
TwistedDarling
HeatWave
Cue_
BlueCurl
Kuukske
Misstique
Metro2005
Ripley
Aarti
Burdie
Belsezar
PhaE
Ang3l
RATMEN
mother-mother
buzzer
quote:
AirwiN
Pheno
CherryLips
Litpho
Plato1980
Anthraxx
Godtje
nixxx
TwistedDarling
Sjowhan
Burdie
Memento-Mori
liefie_
Kuukske
MNR
PeRi
Chowi
dawg
Aarti
Kluts
webspider
Twisted_fok
Belsezar
Tegan
Auticia
MissMSX
Christine
mrbox
tijnbrein
JDude
nectarientje
JaniesBrownie
Frezer
rhubarbje
mcDavid
heksehiel
Misstique
Nouk84
tirannetje24
automatic_
S95Sedan
Cuegirllie
Dickies
vencodark
Hime
Ludootje
TwistedPrincess
Snuitebolletje
Jarno
Joene
Ja!quote:
Korsakov. It's a bitch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik ken volgens mij alleen BlueCurl niet.Is dat een nickname change, een fout, of een geheugen als een vergiet?
Oh, de nostalgie.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Otherside
-Sum-
neggix
Twoflower
Biene
Mike
sweek
NFA-DK
Stranger
-B-
Sander
NiNi
Arma_Angelus
Nuek
DrMarten
Yinyang
Miesjel
D3nn15
ullie
Mereltje
Tweater
BotXXX
daniman
Karboenkeltje
Logician
GizartFRL
Heerlijk_Helder_Freek
broer
yvonne
H-Ahli
mamamiep
Ole
wendy-tje
VerlegenVentje
Detroit
VVouter
MissHobje
BlaatschaaP
Godtje
Twisted_fok
Mini_rulez
I.R.Baboon
HeatWave
Hanneke1983
Christine
Gravedigger
Forno
MashiMaro
Roonaan
PrivateRyan
Ik heb gisteren maar 1 wijntje gedronken.quote:
Volgens mij zijn er daarvan nog hooguit 5 die nog op FOK! posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:00 schreef Q. het volgende:
Die van mn oude user is ook wel interessant:
[..]
Oh, de nostalgie..
Aardig wat mensen verdwenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:00 schreef Q. het volgende:
Die van mn oude user is ook wel interessant:
[..]
Oh, de nostalgie..
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar 1 wijntje gedronken.![]()
Dat denk ik tenminste. In hoeverre ik mij dat nog kan herinneren.
Ik weet het in dit geval ook nog vrij zeker. Ik was aan het golfen en ik was nog aan het klagen over het geringe aanbod van wijn of een lekkere sandwichbar in de baan.quote:
Ik was o.a. met mijn moeder. Is dat antwoord duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:06 schreef Q. het volgende:
Waren er wel lekkere wijven? Want dat is single-topic-technisch gezien natuurlijk erg interessant.
Nog een week en je hebt tieten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Hoelang duurt het tussen prikken en muggenbult?
Gisteren in het bos geweest tot een uur of 13:00. Hoop dat ik ze daar heb opgelopen, anders heb ik twee vrouwtjes in huis.
Het wordt zomer jongens, 2 bulten
quote:Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 08:50).
automatic_
rival
djayzz
Belsezar
ArTiC
stbabylon
KudFokker
Cuegirllie
vencodark
tijnbrein
dawg
Ang3l
Ripley
HeatWave
STING
Kluts
Murmeli
S95Sedan
El_Matador
Cue_
mrbox
Godtje
Q.
Snuitebolletje
Good.vs.Evil
Knuffelzacht
JaniesBrownie
Duimelot
Tally
Bengeltje
RealZeus
De_Kardinaal
AirwiN
Ofresca
JonKeL
Den_Haag
Carooltje79
rhubarbje
Techno
Ludootje
JoeyT
boudemaniak
Rauw.
kwaakvaak
Thrustmaster_Special
Pien85
Kreator
Litpho
JoeBravo
DR34M3R
Hoe genereer je ditquote:
Zag het net in de GC staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |