Hoiquote:
en terrechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Soms laat ik het stiekem een dag staan![]()
En ik ben weer van plan mijn haar weer flink te laten groeienonder druk van...
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bankquote:
je naam is iig goedquote:
veeleisend ben je hoorquote:
welke vrouw niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
je naam is iig goed![]()
[..]
veeleisend ben je hoor
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saaiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bank
hallo gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
Ja ach doe eens gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
dan ga je er wat aan doen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saai
tja ik zou zeggen de betere maar het is eerder een illusie denk ik zoquote:
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en terrecht
suri's hebben toch ook geen zware haargroei? of was dat alleen bij mn ex?
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg somsquote:
en dan ga je er met krengetje vandoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ach doe eens gek
Ik ben ook weer single, en dacht hetzelfde
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
druk gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
bierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ik
Tijd voor bier
Had je er maar eerder bij moeten zijn héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ga je er met krengetje vandoor![]()
we hadden zo gelukkig kunnen worden![]()
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
je kan goed roti maken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)quote:
moet je minder kleren aantrekkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
kan weinig nog maar uitquote:
Neemt het ervan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Suri's denken alleen aan zichzelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.
godverdegodver. nu maak je me aan het huilen![]()
de enige ervaring die ik met suri's heb is dat ze niet kunnen ballen
zeer belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Dat niet, maar ik weet genoeg adressen waar je prima roti kan halenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
dan dan weinige ook uittrekkenquote:
het was een halvequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suri's denken alleen aan zichzelf
Daarom moet je ook voor een halve Suri gaan
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.
Gedumpt is zo'n puberaal woord voor een relatie van 8 jaar. Maar heb hem soort van gedumpt dan. Ik was het zoooooooooo zat die sleur. En nog veel meer natuurlijk.
Maargoed nu dus "happy" single. Alhoewel ik enorm moet wennen aan mijn nieuwe leven.
And you?
arme schat je hebt het wel flink te pakken hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
goodnightquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
Ja, en ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
arme schat je hebt het wel flink te pakken he
en die waarschuwing komt dan weer te laatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoeken
aahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goodnight![]()
[..]
Ja, en ik kan er niks aan doen
Slaap lekker en no worries...denk karmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
waar blijft mn aai.gif?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aahik ben maar opbed gaan liggen, scheelt een hoop
ik ben echt besmettelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |