ik ben besmettelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
jij hebt mij aangestoken dus, jij evil basterd
fok u. jij hebt geen baardje meer dus wij praten niet meerquote:
maar daarom hou je van mequote:
Don't Flatter Yourselfquote:
ik zeg toch niet dat je me wil neuken?quote:
het ging om "het houden van" gedeeltequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je me wil neuken?
Ik heb mij al een week niet geschoren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fok u. jij hebt geen baardje meer dus wij praten niet meer
ik weet beterquote:
bah.quote:
je doet wel een beetje maf jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet beter![]()
je wilt me dus wel neuken?![]()
godver. ik wordt ziek van mezelf
![]()
[..]
bah.
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchtenquote:
ah vandaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minder
Mag de pret niet drukken, ook met 10 graden en bewolking kun je zomerjurkjes dragen
Altijd lekker om na zware gesprekken te luchtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net beetje 'zwaar' gesprek gehad met 'mezelf' en een vriendin, ff uitluchten
Natuuuuuuuuuurlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]Zomerjurkjes
Doe je de foto's wel even hier posten?
ook zonder reden kan ik maf zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Altijd lekker om na zware gesprekken te luchten
trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Lily-Ella in allerlei zomerjurkjes.![]()
Welterusten iedereen.![]()
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Lily-Ella in allerlei zomerjurkjes.![]()
Welterusten iedereen.![]()
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staanquote:
Echt hard groeit het bij mij niet, veel mensen zullen nu al een flinke baard moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staan![]()
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
Scheer je nu, en drink morgen een fles Pokon. Morgenavond een 36-uurs-baardje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
bij sommige mannen staan stoppels beter, bij andere kleine baardjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
ik wil morgen ook vrijquote:
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook zonder reden kan ik maf zijn![]()
daarover. waarom was ik nou apart, want daar heb je nog geen reden voor gegeven, en de enige reden was ik het niet mee eens![]()
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en slechts bij sommigen een kale kin
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyfacequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomenquote:
Waarom praat je dan nog, praatjesmaker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyface
dit beter dan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomen
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scherenquote:
quote:
een stukje danquote:
doe maar nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scheren
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doenquote:
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moet![]()
maar heb de laatste week van juli, en de eerste drie van augustus vrij, maar dat duurt nog zo lang en krijg dan ook niet betaald
Soms laat ik het stiekem een dag staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
en laat je hoofdhaar ook met rust
morgen verwacht ik meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doen
elke dag dat ik vrij ben krijg ik niks betaaldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staan
Vanaf volgende week weer 2 weekjes werken, en dan weer een weekje vrij![]()
Verschil moet er zijn hé
Hoiquote:
en terrechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Soms laat ik het stiekem een dag staan![]()
En ik ben weer van plan mijn haar weer flink te laten groeienonder druk van...
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bankquote:
je naam is iig goedquote:
veeleisend ben je hoorquote:
welke vrouw niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
je naam is iig goed![]()
[..]
veeleisend ben je hoor
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saaiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben heul niet saai en zit heul niet op de bank
hallo gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
Ja ach doe eens gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb van dit topic nooit iets begrepen...maar ben ook weer single!
Dus ik dacht, gek als ik ben: "weetje wat, ik plaats een reactie!"
dan ga je er wat aan doen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook niet saai en zit niet vaak op de bank. Dus nu ik helemaal alleen op de bank zit voel ik me enorm saai
tja ik zou zeggen de betere maar het is eerder een illusie denk ik zoquote:
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en terrecht
suri's hebben toch ook geen zware haargroei? of was dat alleen bij mn ex?
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg somsquote:
en dan ga je er met krengetje vandoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vader stamt af van de Indianen (bosnegers). En die hebben sowieso weinig last van uit de hand gelopen haargroei.
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ach doe eens gek
Ik ben ook weer single, en dacht hetzelfde
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
druk gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh saai zijn kan soms best comfortabel aanvoelen...ik zeg soms
Welkome afwisseling na afgelope dagen
bierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop op de schoot ook alleen op de bank. Ik denk dat er hier wel meer zijn die het zelfde doen als jij en ik
Tijd voor bier
Had je er maar eerder bij moeten zijn héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ga je er met krengetje vandoor![]()
we hadden zo gelukkig kunnen worden![]()
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
hoe lang al? en heb je iemand of ben je gedumpt?
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
je kan goed roti maken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn hé
Mijn Surinaamse achtergrond heeft meer voordelen waar ook Krengel gelukkig mee is![]()
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)quote:
moet je minder kleren aantrekkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
kan weinig nog maar uitquote:
Neemt het ervan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Suri's denken alleen aan zichzelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godver. note to myself. beat krengel de volgende keer.
godverdegodver. nu maak je me aan het huilen![]()
de enige ervaring die ik met suri's heb is dat ze niet kunnen ballen
zeer belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja heel druk en alles behalve saai weekend. Flink op stap geweest (vrijgezellenbestaan inluiden)
Was zeker de moeite waard.
Dat niet, maar ik weet genoeg adressen waar je prima roti kan halenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
fuck wat is het nog warm![]()
[..]
je kan goed roti maken ?
dan dan weinige ook uittrekkenquote:
het was een halvequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suri's denken alleen aan zichzelf
Daarom moet je ook voor een halve Suri gaan
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Hoe lang al...mja zeer kort...3 weken.
Gedumpt is zo'n puberaal woord voor een relatie van 8 jaar. Maar heb hem soort van gedumpt dan. Ik was het zoooooooooo zat die sleur. En nog veel meer natuurlijk.
Maargoed nu dus "happy" single. Alhoewel ik enorm moet wennen aan mijn nieuwe leven.
And you?
arme schat je hebt het wel flink te pakken hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan dan weinige ook uittrekken![]()
[..]
het was een halve![]()
maar hij leefde alsof hij een hele was
goodnightquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
Ja, en ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
arme schat je hebt het wel flink te pakken he
en die waarschuwing komt dan weer te laatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet ook geen wannabe whigger uitzoeken
aahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goodnight![]()
[..]
Ja, en ik kan er niks aan doen
Slaap lekker en no worries...denk karmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens....alleen er is gewoon geen alternatief voor
Same here... ik ben ook wel vrij happy, al zag ik haar zaterdag avond express als een sletje gedragen met mensen waarvan ze WEET dat ik het te horen krijg. Voor m'n ogen..en ik WEET dat ze toch echt andere dingen over diezefde personen heeft gezegd.
Maar voor de rest zie ik het positief in! En nu duik ik m'n bed in, morgen weer vroeg op!
Welterusten singles!
waar blijft mn aai.gif?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aahik ben maar opbed gaan liggen, scheelt een hoop
ik ben echt besmettelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |