Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Lily-Ella in allerlei zomerjurkjes.![]()
Welterusten iedereen.![]()
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staanquote:
Echt hard groeit het bij mij niet, veel mensen zullen nu al een flinke baard moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik vind 't na zo ongeveer 36 uur het mooiste staan![]()
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
Scheer je nu, en drink morgen een fles Pokon. Morgenavond een 36-uurs-baardje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
24 uur is nog te minnetjes, 48 uur teveel. Maar daar ben ik atm alweer overheen en moet me morgenvroeg dus scheren waardoor ik 's avonds tijdens uitgaan niet op m'n best ben
bij sommige mannen staan stoppels beter, bij andere kleine baardjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
ik wil morgen ook vrijquote:
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook zonder reden kan ik maf zijn![]()
daarover. waarom was ik nou apart, want daar heb je nog geen reden voor gegeven, en de enige reden was ik het niet mee eens![]()
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en slechts bij sommigen een kale kin
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan mij het bommen of jij het er nu wel of niet mee eens bent het is niet een feit het is zwaar subjectief. Het is meer de algemene indruk zoals jij bent @ fok singles wat jou dat predicaat geeft. zoals het "maffe" van nu, het soa zonder s gebeuren e.d.
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyfacequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voel ik mij aangesproken.
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomenquote:
Waarom praat je dan nog, praatjesmaker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je een kale kin hebt, praat ik niet met je, babyface
dit beter dan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan zo stellen: ik vond het geen duidelijk antwoord?
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst sinds augustus vorig jaar dat ik een week vrijaf heb genomen
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scherenquote:
quote:
een stukje danquote:
doe maar nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wees er blij mee, ik moet gvd elke dag scheren
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doenquote:
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat het niet om. ik wil ook vrij. ik heb geen kut zin meer om te werken maar ik moet![]()
maar heb de laatste week van juli, en de eerste drie van augustus vrij, maar dat duurt nog zo lang en krijg dan ook niet betaald
Soms laat ik het stiekem een dag staanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
en laat je hoofdhaar ook met rust
morgen verwacht ik meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
gelukkig maar want daar moet je het vandaag echt ff mee doen
elke dag dat ik vrij ben krijg ik niks betaaldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog ruim (betaalde) 22 vrije dagen staan
Vanaf volgende week weer 2 weekjes werken, en dan weer een weekje vrij![]()
Verschil moet er zijn hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |