doe maar niet, ik ben ziek van de aircoquote:
Zie dat maar eens van zo'n band af te krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Das van vroegah.. toen de koffers nog groot waren en schiphol geen restricties had![]()
[ afbeelding ]
Details, details ;-)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie dat maar eens van zo'n band af te krijgen
ciaoquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Das van vroegah.. toen de koffers nog groot waren en schiphol geen restricties had![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan kan je dus met gemak heel de inhoud een kwart inhoud van je kledingkast meenemen
Hoelaat is het daar?quote:
Dat heet ritme proberen te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:10 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Niks ja maar!! 11 uur is pas kinderbedtijd!
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:15 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer zie ik het door de vingers, je mag gaan.![]()
trusten!
dan zal een tvp voor het slapen gaan nog wel zin hebbenquote:
weekend!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb weekend![]()
Morgen shoppen voor zomerkleertjes
Als het goed is, is het morgen nog redelijk mooi weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb weekend![]()
Morgen shoppen voor zomerkleertjes
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minderquote:
Helga zei van niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Als het goed is, is het morgen nog redelijk mooi weer.
Exactquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie hadden tenminste mooi weer, mijn 'weekend' wordt het weer minder
Mag de pret niet drukken, ook met 10 graden en bewolking kun je zomerjurkjes dragen
Oh, gaaf! Tenminste, dat denk ik, wil het graag een keer doen (ben niet zo'n held..), lijkt me echt tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, morgenavond weer indoor klimmen.
Anders een keer een proef lesje doen ergens, ik vind het heel erg leuk. Morgen heb ik examen, misschien wat materiaal kopen aangezien ik het na morgen moet huren, en dan lekker klimmen en zekeren zonder toezicht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Tenminste, dat denk ik, wil het graag een keer doen (ben niet zo'n held..), lijkt me echt tof!
Ja, hij staat op De Lijst (Van Leuke Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Doen)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Anders een keer een proef lesje doen ergens, ik vind het heel erg leuk. Morgen heb ik examen, misschien wat materiaal kopen aangezien ik het na morgen moet huren, en dan lekker klimmen en zekeren zonder toezicht.
Ah een bucketlist, before you kick the bucket.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, hij staat op De Lijst (Van Leuke Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Doen)
Toch maar? Oke, trustequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:40 schreef Gwydion het volgende:
Hmmzz.. ook ik ga jullie toch maar verlaten, slaap lekker alvast!
welcome to my worldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |