Doe maar niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef STING het volgende:
Ik zal nog eens melden dat ik naar de bank ga verhuizen
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhh volgens mij internet ik nu via UPC, hoezo?
Niet. Switch of router of anders pech.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef Gwydion het volgende:
Pff, dat gaat wel snel hier.. en ik heb helemaal geen bank
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet. Switch of router of anders pech.
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?
Tofquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak wel een Twitter account aan en zeg ik het daar wel
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Als we allemaal een twitteraccount gingen maken voor dergelijke berichten, valt voor Singles snel het doek.
dit is niet geschikt voor mensen met mijn beperkte intelligentie. ik begrijp het nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?
Bed?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef STING het volgende:
Ik ga zo maar eens verhuizen naar... oh wacht
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.
Ik lig op bed normaal, maar jij zal dan wel een soort van leefkuil in je bed hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeftquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeft
Trustenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Over bedden gesproken. Ik ga daar naar toe zonder gebruik te maken van het internet
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je weer tegen jezelf te praten, djayzzie?
Dankje, voor mij voldoendequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.
Oneigenlijk gebruik van de bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Oneigenlijk gebruik van de bank![]()
On the other hand, bij een slaapbank spreek je ook van op en niet van in.
Ok, time to move
Nou vooruit, zo nobel wil ik wel zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee gun die meiskes een leuke fantasie
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.
I have no idea.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijn
Dankuuu =)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |