Doe maar niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef STING het volgende:
Ik zal nog eens melden dat ik naar de bank ga verhuizen
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhh volgens mij internet ik nu via UPC, hoezo?
Niet. Switch of router of anders pech.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je verbinding krijgen met een ander apparaat dan je normale pc (bijv een xbox) op dat modem, als je geen router oid gebruikt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef Gwydion het volgende:
Pff, dat gaat wel snel hier.. en ik heb helemaal geen bank
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet. Switch of router of anders pech.
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan nergens een mac-adres in dat modem vrijgeven ofzo?
Tofquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak wel een Twitter account aan en zeg ik het daar wel
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Als we allemaal een twitteraccount gingen maken voor dergelijke berichten, valt voor Singles snel het doek.
dit is niet geschikt voor mensen met mijn beperkte intelligentie. ik begrijp het nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen een router er tussen gezet. Van dat modem-ding heb ik geen verstand.
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Singles leent z'n bestaansrecht aan mensen die zeggen dat ze verhuizen naar <meubel of locatie>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |