Daar geloof ik niets van. De helft van de mensen heeft tegenwoordig een psych nodigquote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb je meer kans op een baan dan als psycholoog als ik alle net afgestudeerde psychologen mag geloven.
Het ligt er maar net aan welke richting je op wilt, maar op sommige vlakken is het een drama inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb je meer kans op een baan dan als psycholoog als ik alle net afgestudeerde psychologen mag geloven.
Dat hoop ik wel. Je zult maar tegen je vrienden en familie ook de psycholoog uithangen. Denk niet dat ze dat altijd als prettig zullen ervaren.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan ook normaal (lees: niet psychisch) praten hoor
Het is echt zoquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. De helft van de mensen heeft tegenwoordig een psych nodig
Och, soms is dat ook wel leuk om te doen hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Je zult maar tegen je vrienden en familie ook de psycholoog uithangen. Denk niet dat ze dat altijd als prettig zullen ervaren.
quote:
Hehe,quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach als je hem de kans geeft slaapt ie hartstikke veel dus waarschijnlijk heb ik met hem meer rust dan zonder
Maar de andere helft studeert het! Dus de verhouding is precies goedquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. De helft van de mensen heeft tegenwoordig een psych nodig
Is het zo erg gesteld dan met de Nederlanders? Of gaat iedereen bij elke minst of geringste tegenslag naar de psycholoog?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat Mort het maar niet lezenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet en gister ook al niet.
Okeequote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, soms is dat ook wel leuk om te doen hoor
Maar inderdaad, dat moet je niet altijd doen, haha
oh echt? sterkte!! hoe laat is het?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe,
Ga je morgen weer duimen? Ik heb dat stomme statistiek tentamen weer waar jij vorig jaar nog voor SMSte
Dat laatste! Mietjes allemaal hierquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met de Nederlanders? Of gaat iedereen bij elke minst of geringste tegenslag naar de psycholoog?
Of men durft simpelweg eerder omdat het taboe minder is.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met de Nederlanders? Of gaat iedereen bij elke minst of geringste tegenslag naar de psycholoog?
Raarquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de andere helft studeert het! Dus de verhouding is precies goed
Niet zo serieusquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen op de bank of ook ergens anders?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik fantaseer graag over mannen die op de bank rukken
Dat kan ook jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of men durft simpelweg eerder omdat het taboe minder is.
Nee, dat is MTO C en dit is MTO Bquote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Succes![]()
Dan kunnen morgen eindelijk al je grafiek a4tjes van de muren
Merci! Ik zal het nodig hebbenquote:
Geeft nietquote:
nee vooral op de bank van stingquote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen op de bank of ook ergens anders?
En de drempel komt daardoor zo laag te liggen dat iedere imbeciel gaat om niets!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of men durft simpelweg eerder omdat het taboe minder is.
Tuurlijk, die valkuil zit er ookquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de drempel komt daardoor zo laag te liggen dat iedere imbeciel gaat om niets!
In sommige gevallen zal het inderdaad wel wat overbodig zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de drempel komt daardoor zo laag te liggen dat iedere imbeciel gaat om niets!
Sting mag ik een keer op je bank komen fappen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee vooral op de bank van sting
@auto: succes vast! ik ga duimen
In de meeste gevallen denk ikquote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In sommige gevallen zal het inderdaad wel wat overbodig zijn.
Goed. Morgen weer lekker werkenquote:
niet met die emoticon...je weet dat ik daarvan van slag raak!!quote:
Beter dat dan iemand totaal de vernieling ingaat door dat er geen hulp is.quote:
My bad, ik onthoud niet altijd alles.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet met die emoticon...je weet dat ik daarvan van slag raak!!
Of men het niet eens vraagt.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand totaal de vernieling ingaat door dat er geen hulp is.
Don't do it, don't be stupid.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef STING het volgende:
Ik zal nog eens melden dat ik naar de bank ga verhuizen
Zou goed kunnen hoor, daar heb ik geen zicht op. Hoewel ik nu wel een cursus volg die gegeven wordt door psychologen dus in zekere zin loop ik nu bij een psycholoog.quote:
Inderdaad. Ik ken genoeg mensen waaronder mijzelf die veel baat hebben gehad met dat soort hulp.quote:
Uhh volgens mij internet ik nu via UPC, hoezo?quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef STING het volgende:
Ik zal nog eens melden dat ik naar de bank ga verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |