Bed?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef STING het volgende:
Ik ga zo maar eens verhuizen naar... oh wacht
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk maar komt er basically wel op neer.
Ik lig op bed normaal, maar jij zal dan wel een soort van leefkuil in je bed hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Ik lig nu in bed, en vraag me zomaar even af, waarom je niet in bank kan liggen..:s
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeftquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Soldt het volgende:
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Gezien mijn beperkte ruimte ben ik wel snel 'uitverhuist', of mag ik steeds heen en terug naar dezelfde locatie verhuizen?!
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je in principe geen deken gebruikt hebt als je je op bank begeeft
Trustenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Over bedden gesproken. Ik ga daar naar toe zonder gebruik te maken van het internet
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je weer tegen jezelf te praten, djayzzie?
Dankje, voor mij voldoendequote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je mag het geheel naar eigen wensen invullen. Ik ben niet de Singlesgoeroe hier.
Oneigenlijk gebruik van de bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je met dekens op de bank gaat liggen?
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Oneigenlijk gebruik van de bank![]()
On the other hand, bij een slaapbank spreek je ook van op en niet van in.
Ok, time to move
Nou vooruit, zo nobel wil ik wel zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee gun die meiskes een leuke fantasie
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan met elkaar ook de koffer induiken terwijl dat praktisch gezien helemaal niet past.
I have no idea.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je gaat je toch eigenlijk afvragen hoe ze op die uitdrukking gekomen zijn
Dankuuu =)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan makkelijk gaan liggen in de Rabobank hoor. Dan lig je in bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |