Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk safety search aanstaan.
Even wachten man, krijg allemaal aanmeldingen binnen via pm.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
NG, hoe bevalt het om in je eentje zo'n organisatie te runnen?
Ah zo, moet je dadelijk nog keuzes maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Even wachten man, krijg allemaal aanmeldingen binnen via pm.
Waar is je UI?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ah zo, moet je dadelijk nog keuzes maken.
Want als je organisatie te snel groeit kunnen je leden in opstand komen.
Nou en, ik wil de grootste zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ah zo, moet je dadelijk nog keuzes maken.
Want als je organisatie te snel groeit kunnen je leden in opstand komen.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou en, ik wil de grootste zijn.
Komproen?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Gerda, heb jij nog compote in de voorraadkast?
DAS IS NICHT WICHTIG!!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
Succesvolle leiders vragen niet, maar worden gevraagd.
Jvtquote:Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef Banzaiaap het volgende:
Van met die vruchten en suiker doen op water in een potje met een dek- dekdingsel erop!
Idealen en zo.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Waar gaat die partij-bullshit van jullie over?
Partij tegen die onzinnige partij van sky enzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Waar gaat die partij-bullshit van jullie over?
Ik mag vast geen hakenkruis als UI en het beleid tegen sommige rassen zal ik ook wel niet mogen verkondingen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
Je moet nog een stijl vinden waarmee jullie je kunnen onderscheiden, NG.
Je kunt natuurlijk wel een Keltisch kruis nemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag vast geen hakenkruis als UI en het beleid tegen sommige rassen zal ik ook wel niet mogen verkondingen.
Jonge gast google eens op de Indonesische vlag.quote:
Oh, enkel die van jou.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge gast google eens op de Indonesische vlag.
Alleen zijne is Indo. Once you're in, you're in.quote:
Ik had het al ontdekt.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen zijne is Indo. Once you're in, you're in.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
op een dag liep ik mijn broertjes kamer binnen, hij was zelf niet aanwezig maar zijn kat wel. Ik zag de kat liggen en het leek alsof hij met zijn staart aan het spelen was. "Leuk", dacht ik, "ik ga wel even met de kat spele nu m'n broertje er niet is". Ik ging bij de kat op bed zitten en begon zijn buikje te strelen en te doen, beetje spelen met de kat.
Op een gegeven moment zag ik op ongeveer navelhoogte een soort van worm verschijnen. Ik pakte 'm vast en de worm werd groter. De kat begon ook opeens raar te doen, met z'n pootje te schoppen en rare geluiden te maken. Om de een of andere reden kreeg ik de worm niet van z'n buik af, hoe hard ik ook trok.
Na een tijdje besefte ik me dat het geen worm was, maar een kleine piemelmans, ik zat dus zonder het te weten mijn kat af te trekken![]()
Ik was eerst wel erg geschrokken maarja de kat vond het niet erg en verder wist toch niemand er vanaf dus boeiend. Daarop besloot ik de kat met me mee naar beneden te nemen. Mijn broertje lag op de bank Power Rangers te kijken. Ik besloop hem van achter met de kat en legde de kat, met zijn poepgaatje op mijn broertjes mond.
Mijn broertje was ziedend en de kat wist ook niet wat hem overkwam. Ik liet de kat los, holde naar mijn kamer en sloot me daar op tot m'n broertje weer weg was.
Ik moest er ook om lachen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat verhaal trouwens. Sad.
Hahahaquote:
Die zijn te lekker om te vermorzelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha
Ik en een vriend hadden zaterdag allebei een bamischijf in onze hand. Toen zei ik zo van 'Ja, ik tel tot 3 en dan knijpen we allebei die bamischijf fijn'. 'Ja, is goed' zegt die vriend en ik tel tot 3 en knijp dat ding fijn. En die vriend slaat die bamischijf tegen z'n voorhoofd aan![]()
![]()
![]()
IK VRAAG TOCH WAAROM ZEG DAN GEWOON OOK WAAROM. DIE NAAM HAD IK OOK WEL IN DE TT GEZIEN JA MAAR WAAROMquote:
Justin Timberlake is sowieso een grote hoop skitta.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Vele malen beter dan justin timberlake of die shit jongeee
Omdat.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK VRAAG TOCH WAAROM ZEG DAN GEWOON OOK WAAROM. DIE NAAM HAD IK OOK WEL IN DE TT GEZIEN JA MAAR WAAROM
Eens.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Justin Timberlake is sowieso een grote hoop skitta.
Ik heb vanmiddag ook in de zon gelegen en sigaretjes gerookt.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker de hele middag binnen gezeten, jullie?
Het ging gewoon vanzelf. CN begon, ik kopieerde en voor ik het wist wilde PV er ook één. Dus had ik een mooie voor jou gereserveerd voordat je een diagonale moest.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK VRAAG TOCH WAAROM ZEG DAN GEWOON OOK WAAROM. DIE NAAM HAD IK OOK WEL IN DE TT GEZIEN JA MAAR WAAROM
Park/grasveld hier tegenover.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker de hele middag binnen gezeten, jullie?
Die naam is gayquote:Op maandag 24 mei 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ging gewoon vanzelf. CN begon, ik kopieerde en voor ik het wist wilde PV er ook één. Dus had ik een mooie voor jou gereserveerd voordat je een diagonale moest.
De naam is ook neit fo real, het zijn de UI's.quote:
Ik schoot in de lach.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken.
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De naam is ook neit fo real, het zijn de UI's.En het is maar tijdelijk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk er nog maar eens goed naar.
[ afbeelding ]
quote:
Sky is op jacht.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker en heb jij trek in een KLB oppergod?
Ik zal het maar zien als een compliment.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Redelijk. Maar ik moest gewoon lachen om jouw post.
Is mijn UI van een land?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wilde eerst al Potloodvis vertellen dat zijn Vaticaanstad-vlag verkeerd om zat.
Weert.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Check haar fobo waar ze vandaan komt.![]()
Dit hoort zo, de vlag van de zee.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wilde eerst al Potloodvis vertellen dat zijn Vaticaanstad-vlag verkeerd om zat.
Dan is die kans best groot, want ik heb bij Moesel gevoetbald.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
Sky misschien hebben wij wel eens tegen elkaar gevoetbald.
Heb vroeger vaker toernooien daar gespeeld, ook tegen Moesel en zo.
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh, wat ga je me bekritiseren in topics.
Moet dat kind maar niet stoer doen als ze lelijk is.quote:
Ik ben gewoon à bout portant.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
Die opmerking is ook wel heel grof.
Zelfs ik zou die misschien niet durven maken, misschien.
Volgens mij deed ze niet stoer.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet dat kind maar niet stoer doen als ze lelijk is.
Sorry hoor, maar zij begon met praten over neuken met d'r butkop. Iedereen weet dat lelijke mensen niet over neuken mogen praten.quote:
Dat is de kunst om je anoniem te blijven en toch niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hun lichaam in stukjes posten.
Ik ben slecht in vlaggen. Ik ken er maar een paar.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Sky doe deze eens.
http://www.flag-game.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat de orde van de dag hier op Fok!.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zij begon met praten over neuken met d'r butkop. Iedereen weet dat lelijke mensen niet over neuken mogen praten.
I know, maar m'n argumenten waren op.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de orde van de dag hier op Fok!.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in vlaggen. Ik ken er maar een paar.
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken.
[ afbeelding ]
Toe maar, alsof het allemaal niks kost.quote:
Wat is er met jouw UI dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toe maar, alsof het allemaal niks kost.
Hahaha ik ook. Maar ik ken het nog steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik kende vroeger toen ik echt 8 was ofzo letterlijk alle vlaggen, ik had zo'n vlaggenboekjeMaar dan ook van al die pussyvlaggen met het Britse logo zoals Fiji enzo.
Ja maar sommige ben ik vergeten. Als je me vraagt wat de vlag van Sudan is zou ik het niet weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik ook. Maar ik ken het nog steeds
Burning Flag Crew. Er is nog een paarse over, staat op pagina 3 ofzo. Mag je hebben.quote:
Ook van Oceanië?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik kende vroeger toen ik echt 8 was ofzo letterlijk alle vlaggen, ik had zo'n vlaggenboekjeMaar dan ook van al die pussyvlaggen met het Britse logo zoals Fiji enzo.
Fiji ligt toch in Oceanië gekquote:
watquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de vlag van Oceanië.
Wtf?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de vlag van Oceanië.
Europa heeft toch ook een vlag, kankeridioot.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die doen alsof Oceanië een land is.
De Europese Unie ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Europa heeft toch ook een vlag, kankeridioot.
Ik verzin het niet, die website gaf mij serieus de vlag van Oceanië.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze mij mogen tegenspreken als het over vlaggen gaat![]()
.
Denk je ook dat er zoiets bestaat als de vlag van Zuid-Amerika?
Met vlaggen en voetbal ontwijk ik je, met Pokémon kan ik je aan.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze mij mogen tegenspreken als het over vlaggen gaat![]()
.
Denk je ook dat er zoiets bestaat als de vlag van Zuid-Amerika?
Mensen die niet goed lezenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, die website gaf mij serieus de vlag van Oceanië.
Ik had dan ook geen correct antwoord daarvoor.
Ik krijg toch steeds andere vlaggen te zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die niet goed lezen. Stuur me nog eens de vlag van Oceanië dan.
huh wtf zijn die zo laag? Denk dat het komt doordat ik het niet had opgegeven. w8 ik doe nog eenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom sta je niet in de high scores?
Je kan hem dan vast wel ergens vinden, als er zoiets bestaatquote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik krijg toch steeds andere vlaggen te zien.
Nee, ik maak geen screenshot van elke vlag.
Pokémon kan ik je mee hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met vlaggen en voetbal ontwijk ik je, met Pokémon kan ik je aan.
Ik heb hem al gezien, jij wilt hem nu zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan hem dan vast wel ergens vinden, als er zoiets bestaat.
No way.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon kan ik je mee hebben.
De eerste 150 ten minste.
Jawel hoor.quote:
Ik heb zelfs FireRed gespeeld.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik heb zelf elke film en aflevering daarvan gezien.
Tevens heb ik Pokémon Blue, Red en Yellow voor op de Gameboy Pocket.
Allemaal uitgespeeld.
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom anders bij mijn partij, de NSDAP.
Ik daag je uit, kom op Netbattle.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, op de computer via Visualboy Advance.
2405.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Sky doe deze eens.
http://www.flag-game.com/
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.
Het kan 2 kanten op, ze blijft tot nu toe wel reageren, dus ze hoopt dat ik haar toch ga betalen (wat er uiteraard niet inzit) of ik sloop haar psychisch compleet en ze kan mij gaan betalen.
Ik ben zo benieuwd of ik zelfs de meest zekere vrouwen (die het verdienen uiteraard) kapot kan maken.
Ik heb vandaag iig gezorgd dat ene "I'm so lucky" of hoe ze zich ook noemt haar msn account kwijt gaat raken.
Leuk he, sociale experimentjes?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.
Het kan 2 kanten op, ze blijft tot nu toe wel reageren, dus ze hoopt dat ik haar toch ga betalen (wat er uiteraard niet inzit) of ik sloop haar psychisch compleet en ze kan mij gaan betalen.
Ik ben zo benieuwd of ik zelfs de meest zekere vrouwen (die het verdienen uiteraard) kapot kan maken.
Ik heb vandaag iig gezorgd dat ene "I'm so lucky" of hoe ze zich ook noemt haar msn account kwijt gaat raken.
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijnquote:
Haha US Virgin Islandsquote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijn.
Dat score scherm is te snel weg.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijn.
Mooi om te weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je er goed in bent kan het heel leuk zijn ja.
Lamequote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik had trouwens de vlag van Monaco fout.
[ afbeelding ]
Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben trouwens meer voor de Laki Crew. Deze is in Sky's kleur:
[ afbeelding ]
Nock lang niet.quote:
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor een spel doe je dan, lamon?
Haha mensen denken ze maken kans. Tegen Sky misschien wel, zijn team is 6 keer pussy. Maar ik ben een officiële Pokémon-MEESTER.quote:
En hier betaalt de Nederlandse belastingbetaler aan mee? SCHANDEquote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.
Uiteraard is ze vrij dom, dus ik denk dat ze de illusie heeft dat ik een spel speel waarbij ik haar ooit geld ga doneren, maar dat ga ik uiteraard niet.
Feit is, dat haar fetish adoratie is het hebben van "geldslaven", dus ik wil kijken of ik als ik haar lang genoeg psychologisch ziek, zij mijn "internetslavin" kan worden, omdat ze duidelijk buiten het geld om ook kickt op het seksuele aspect van haar "beroep".
Ze had me al kunnen blokkeren of niet op me hoeven te reageren op haar websites, maar ze laat het nog niet los tot nu toe.
Het is behoorlijk ziek, dat hele gedoe, maar wel interessant om te zien of je zelfs zo'n "mens" kunt breken.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha mensen denken ze maken kans. Tegen Sky misschien wel, zijn team is 6 keer pussy. Maar ik ben een officiële Pokémon-MEESTER.
K, even checken.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki doe deze eens dan, die is wel baas. Wel makkelijk maarja.
http://www.travelpod.com/traveler-iq/flags
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.
Uiteraard is ze vrij dom, dus ik denk dat ze de illusie heeft dat ik een spel speel waarbij ik haar ooit geld ga doneren, maar dat ga ik uiteraard niet.
Feit is, dat haar fetish adoratie is het hebben van "geldslaven", dus ik wil kijken of ik als ik haar lang genoeg psychologisch ziek, zij mijn "internetslavin" kan worden, omdat ze duidelijk buiten het geld om ook kickt op het seksuele aspect van haar "beroep".
Ze had me al kunnen blokkeren of niet op me hoeven te reageren op haar websites, maar ze laat het nog niet los tot nu toe.
Het is behoorlijk ziek, dat hele gedoe, maar wel interessant om te zien of je zelfs zo'n "mens" kunt breken.
Geldt voor jou in deze SC niet exact hetzelfde?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het al maanden op m'n computer met een team erin, kom maar op.quote:
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geldt voor jou in deze SC niet exact hetzelfde?
Ik ben geregistreerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het al maanden op m'n computer met een team erin, kom maar op.
Ga cola door een rietje drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.
Duurt zo kenker lang voordat het leuk wordt.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki doe deze eens dan, die is wel baas. Wel makkelijk maarja.
http://www.travelpod.com/traveler-iq/flags
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.quote:
Dat probleem had ik met Gold.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet nog dat ik Pokemon Silver in mijn handen kreeg gedrukt, vol hoop het spel opstartte en tot mijn schrik moest kiezen uit drie faggotpokemons. En dan zo door het gras lopen en nog meer faggotpokemons tegenkomen
![]()
![]()
.
Begin dan eens aan laforest, stoere man.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.
Zoek het ziekste van het ziekste en val het aan, dan wordt zelfs internet nog spannend.
Chicoritaquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.
Haha.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.
Zoek het ziekste van het ziekste en val het aan, dan wordt zelfs internet nog spannend.
Laat eens wat lezen, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor.quote:
HAHA NOOB NOOBquote:Op maandag 24 mei 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ging echt fucking kut, juist bij Oceanië, hele domme fouten.194.188 en ik mocht dus niet door naar level 8 omdat je 200.000 nodig hebt
Dat zijn van die Aziatische rotzooi ROM's. Hele stapel van die meuk heb ik ook nog uit Thailand en Indonesie.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is dit voor faggotry dan? Dit is geen pokemon![]()
[ afbeelding ]
Jawat de fuck ik had Maleïsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezetquote:
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Begin dan eens aan laforest, stoere man.
Waarquote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawat de fuck ik had Maleïsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezet![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....
Ik herkende die vlag wel maar ik dacht dat het een of ander kuteilandje rechts van Papoea was.quote:
WHATTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawat de fuck ik had Maleïsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezet![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik herkende die vlag wel maar ik dacht dat het een of ander kuteilandje rechts van Papoea was.
Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.quote:
Pokémon Online, bij Netbattle kom ik er niet in.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Skylark. het volgende:
Doen we nou Pokémon online of Netbattle? In Netbattle heb ik m'n team al klaarliggen maar die ben ik nu aan het updaten.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
Hey Lamon, weet je wat ik zo leuk vindt aan jou?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....
Ik heb gewoon gelijk dat het kinderachtig is. Jullie doen alsof het baas isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
Hey Lamon, weet je wat ik zo leuk vindt aan jou?
Alsof Pokemon niet baas isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk dat het kinderachtig is. Jullie doen alsof het baas is
Je weet niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag NG maar om het goede antwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?
Dan moet ik snel even m'n team weer in elkaar flansen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon Online, bij Netbattle kom ik er niet in.
Die denigrerende toon steeds zou ik ook pissed van worden als je dat steeds tegen mij zou doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik snel even m'n team weer in elkaar flansen.
Wie is we?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. Pokemon. Kom hier en we lachen je vierkant uit, boy
Hey! Hij kan anders wel een CV schrijven waarmee hij elke baan zou kunnen krijgen!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?
Nee precies. NG doet iets wat Sky ook vaak doet en dan mag het opeens niet? Volgens mij is dat nogal hypocriet. Is het niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.
Denigrerende toonquote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die denigrerende toon steeds zou ik ook pissed van worden als je dat steeds tegen mij zou doen.
Hij en z'n ma.quote:
Wat doet Sky dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee precies. NG doet iets wat Sky ook vaak doet en dan mag het opeens niet? Volgens mij is dat nogal hypocriet. Is het niet?
Niet dat ik het van één van hen goedkeur.
Ja die biggie toon. Mij boeit het niet als het niet over mezelf gaat maar zulke praat is vragen om klappen in de h00d hier.quote:
WAJOO FUCK MAN. OKE OKE IK WIL NET ZOALS JULLIE ZIJN. LEER ME HOE DANquote:Op maandag 24 mei 2010 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wie niet eigenlijk. Ik ken geen enkele vriend die nog van pokemon houdt
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat eens wat lezen, ik ben benieuwd
Jonge, pokemon is gewoon gay.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die biggie toon. Mij boeit het niet als het niet over mezelf gaat maar zulke praat is vragen om klappen in de h00d hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |