Weert.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Check haar fobo waar ze vandaan komt.![]()
Dit hoort zo, de vlag van de zee.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wilde eerst al Potloodvis vertellen dat zijn Vaticaanstad-vlag verkeerd om zat.
Dan is die kans best groot, want ik heb bij Moesel gevoetbald.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
Sky misschien hebben wij wel eens tegen elkaar gevoetbald.
Heb vroeger vaker toernooien daar gespeeld, ook tegen Moesel en zo.
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh, wat ga je me bekritiseren in topics.
Moet dat kind maar niet stoer doen als ze lelijk is.quote:
Ik ben gewoon à bout portant.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
Die opmerking is ook wel heel grof.
Zelfs ik zou die misschien niet durven maken, misschien.
Volgens mij deed ze niet stoer.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet dat kind maar niet stoer doen als ze lelijk is.
Sorry hoor, maar zij begon met praten over neuken met d'r butkop. Iedereen weet dat lelijke mensen niet over neuken mogen praten.quote:
Dat is de kunst om je anoniem te blijven en toch niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hun lichaam in stukjes posten.
Ik ben slecht in vlaggen. Ik ken er maar een paar.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Sky doe deze eens.
http://www.flag-game.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |