Volgens mij is dat de orde van de dag hier op Fok!.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zij begon met praten over neuken met d'r butkop. Iedereen weet dat lelijke mensen niet over neuken mogen praten.
I know, maar m'n argumenten waren op.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de orde van de dag hier op Fok!.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in vlaggen. Ik ken er maar een paar.
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik blijf maar kijken.
[ afbeelding ]
Toe maar, alsof het allemaal niks kost.quote:
Wat is er met jouw UI dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toe maar, alsof het allemaal niks kost.
Hahaha ik ook. Maar ik ken het nog steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik kende vroeger toen ik echt 8 was ofzo letterlijk alle vlaggen, ik had zo'n vlaggenboekjeMaar dan ook van al die pussyvlaggen met het Britse logo zoals Fiji enzo.
Ja maar sommige ben ik vergeten. Als je me vraagt wat de vlag van Sudan is zou ik het niet weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik ook. Maar ik ken het nog steeds
Burning Flag Crew. Er is nog een paarse over, staat op pagina 3 ofzo. Mag je hebben.quote:
Ook van Oceanië?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik kende vroeger toen ik echt 8 was ofzo letterlijk alle vlaggen, ik had zo'n vlaggenboekjeMaar dan ook van al die pussyvlaggen met het Britse logo zoals Fiji enzo.
Fiji ligt toch in Oceanië gekquote:
watquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de vlag van Oceanië.
Wtf?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de vlag van Oceanië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |