Chicoritaquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.
Haha.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.
Zoek het ziekste van het ziekste en val het aan, dan wordt zelfs internet nog spannend.
Laat eens wat lezen, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.
Zoek het ziekste van het ziekste en val het aan, dan wordt zelfs internet nog spannend.
Hij heeft gelijk hoor.quote:
HAHA NOOB NOOBquote:Op maandag 24 mei 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ging echt fucking kut, juist bij Oceanië, hele domme fouten.194.188 en ik mocht dus niet door naar level 8 omdat je 200.000 nodig hebt
Dat zijn van die Aziatische rotzooi ROM's. Hele stapel van die meuk heb ik ook nog uit Thailand en Indonesie.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is dit voor faggotry dan? Dit is geen pokemon![]()
[ afbeelding ]
Jawat de fuck ik had Maleďsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezetquote:
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Begin dan eens aan laforest, stoere man.
Waarquote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawat de fuck ik had Maleďsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezet![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....
Ik herkende die vlag wel maar ik dacht dat het een of ander kuteilandje rechts van Papoea was.quote:
WHATTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawat de fuck ik had Maleďsie FUCKING MALEISIE >10000 km verkeerd gezet![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik herkende die vlag wel maar ik dacht dat het een of ander kuteilandje rechts van Papoea was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |