Leuk he, sociale experimentjes?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.
Het kan 2 kanten op, ze blijft tot nu toe wel reageren, dus ze hoopt dat ik haar toch ga betalen (wat er uiteraard niet inzit) of ik sloop haar psychisch compleet en ze kan mij gaan betalen.
Ik ben zo benieuwd of ik zelfs de meest zekere vrouwen (die het verdienen uiteraard) kapot kan maken.
Ik heb vandaag iig gezorgd dat ene "I'm so lucky" of hoe ze zich ook noemt haar msn account kwijt gaat raken.
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijnquote:
Haha US Virgin Islandsquote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijn.
Dat score scherm is te snel weg.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kkk ik kwam net op 2950 omdat ik US Virgin Islands deed terwijl het UK Virgin Islands moesten zijn.
Mooi om te weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je er goed in bent kan het heel leuk zijn ja.
Lamequote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik had trouwens de vlag van Monaco fout.
[ afbeelding ]
Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben trouwens meer voor de Laki Crew. Deze is in Sky's kleur:
[ afbeelding ]
Nock lang niet.quote:
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor een spel doe je dan, lamon?
Haha mensen denken ze maken kans. Tegen Sky misschien wel, zijn team is 6 keer pussy. Maar ik ben een officiële Pokémon-MEESTER.quote:
En hier betaalt de Nederlandse belastingbetaler aan mee? SCHANDEquote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.
Uiteraard is ze vrij dom, dus ik denk dat ze de illusie heeft dat ik een spel speel waarbij ik haar ooit geld ga doneren, maar dat ga ik uiteraard niet.
Feit is, dat haar fetish adoratie is het hebben van "geldslaven", dus ik wil kijken of ik als ik haar lang genoeg psychologisch ziek, zij mijn "internetslavin" kan worden, omdat ze duidelijk buiten het geld om ook kickt op het seksuele aspect van haar "beroep".
Ze had me al kunnen blokkeren of niet op me hoeven te reageren op haar websites, maar ze laat het nog niet los tot nu toe.
Het is behoorlijk ziek, dat hele gedoe, maar wel interessant om te zien of je zelfs zo'n "mens" kunt breken.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha mensen denken ze maken kans. Tegen Sky misschien wel, zijn team is 6 keer pussy. Maar ik ben een officiële Pokémon-MEESTER.
K, even checken.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki doe deze eens dan, die is wel baas. Wel makkelijk maarja.
http://www.travelpod.com/traveler-iq/flags
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschijnsel op i-net dat vrouwen zichzelf filmen en zich laten betalen om clips te laten zien waar ze mannen beledigen en belachelijk maken. Ik heb 1 van de meest bekende Amerikaanse loserwijven genomen om haar aan te vallen op wat ze doet en haar heel subtiel te vertellen hoe lelijk ze wel niet is en hoe ze liegt over haar succes, ik blijf haar heel inhoudelijk en subtiel aanvallen zonder te schelden. Daarom kan ze het tot nu toe niet laten om te blijven reageren.
Uiteraard is ze vrij dom, dus ik denk dat ze de illusie heeft dat ik een spel speel waarbij ik haar ooit geld ga doneren, maar dat ga ik uiteraard niet.
Feit is, dat haar fetish adoratie is het hebben van "geldslaven", dus ik wil kijken of ik als ik haar lang genoeg psychologisch ziek, zij mijn "internetslavin" kan worden, omdat ze duidelijk buiten het geld om ook kickt op het seksuele aspect van haar "beroep".
Ze had me al kunnen blokkeren of niet op me hoeven te reageren op haar websites, maar ze laat het nog niet los tot nu toe.
Het is behoorlijk ziek, dat hele gedoe, maar wel interessant om te zien of je zelfs zo'n "mens" kunt breken.
Geldt voor jou in deze SC niet exact hetzelfde?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het al maanden op m'n computer met een team erin, kom maar op.quote:
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geldt voor jou in deze SC niet exact hetzelfde?
Ik ben geregistreerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het al maanden op m'n computer met een team erin, kom maar op.
Ga cola door een rietje drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je kankerbek eens met het zeuren op alles wat wij doen.
Duurt zo kenker lang voordat het leuk wordt.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki doe deze eens dan, die is wel baas. Wel makkelijk maarja.
http://www.travelpod.com/traveler-iq/flags
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.quote:
Dat probleem had ik met Gold.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet nog dat ik Pokemon Silver in mijn handen kreeg gedrukt, vol hoop het spel opstartte en tot mijn schrik moest kiezen uit drie faggotpokemons. En dan zo door het gras lopen en nog meer faggotpokemons tegenkomen
![]()
![]()
.
Begin dan eens aan laforest, stoere man.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn de grootste grotten van internet, waar dingen als 4chan nog lachertjes bij zijn.
Zoek het ziekste van het ziekste en val het aan, dan wordt zelfs internet nog spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |