Europa heeft toch ook een vlag, kankeridioot.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die doen alsof Oceanië een land is.
De Europese Unie ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Europa heeft toch ook een vlag, kankeridioot.
Ik verzin het niet, die website gaf mij serieus de vlag van Oceanië.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze mij mogen tegenspreken als het over vlaggen gaat![]()
.
Denk je ook dat er zoiets bestaat als de vlag van Zuid-Amerika?
Met vlaggen en voetbal ontwijk ik je, met Pokémon kan ik je aan.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze mij mogen tegenspreken als het over vlaggen gaat![]()
.
Denk je ook dat er zoiets bestaat als de vlag van Zuid-Amerika?
Mensen die niet goed lezenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, die website gaf mij serieus de vlag van Oceanië.
Ik had dan ook geen correct antwoord daarvoor.
Ik krijg toch steeds andere vlaggen te zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die niet goed lezen. Stuur me nog eens de vlag van Oceanië dan.
huh wtf zijn die zo laag? Denk dat het komt doordat ik het niet had opgegeven. w8 ik doe nog eenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom sta je niet in de high scores?
Je kan hem dan vast wel ergens vinden, als er zoiets bestaatquote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik krijg toch steeds andere vlaggen te zien.
Nee, ik maak geen screenshot van elke vlag.
Pokémon kan ik je mee hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met vlaggen en voetbal ontwijk ik je, met Pokémon kan ik je aan.
Ik heb hem al gezien, jij wilt hem nu zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan hem dan vast wel ergens vinden, als er zoiets bestaat.
No way.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon kan ik je mee hebben.
De eerste 150 ten minste.
Jawel hoor.quote:
Ik heb zelfs FireRed gespeeld.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik heb zelf elke film en aflevering daarvan gezien.
Tevens heb ik Pokémon Blue, Red en Yellow voor op de Gameboy Pocket.
Allemaal uitgespeeld.
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom anders bij mijn partij, de NSDAP.
Ik daag je uit, kom op Netbattle.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, op de computer via Visualboy Advance.
2405.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Sky doe deze eens.
http://www.flag-game.com/
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen om bij mijn partij te komen, maar ik ben op dit moment bezig een bekende Amerikaanse `Money-princess` psychisch te slopen, en ik vrees dat dat iets is waarvoor je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan.
Het kan 2 kanten op, ze blijft tot nu toe wel reageren, dus ze hoopt dat ik haar toch ga betalen (wat er uiteraard niet inzit) of ik sloop haar psychisch compleet en ze kan mij gaan betalen.
Ik ben zo benieuwd of ik zelfs de meest zekere vrouwen (die het verdienen uiteraard) kapot kan maken.
Ik heb vandaag iig gezorgd dat ene "I'm so lucky" of hoe ze zich ook noemt haar msn account kwijt gaat raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |