Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.quote:
Pokémon Online, bij Netbattle kom ik er niet in.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Skylark. het volgende:
Doen we nou Pokémon online of Netbattle? In Netbattle heb ik m'n team al klaarliggen maar die ben ik nu aan het updaten.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
Hey Lamon, weet je wat ik zo leuk vindt aan jou?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er mis met laforest, gewoon een user die graag poseert en wat christelijk overkomt? Niks bijzonders....
Ik heb gewoon gelijk dat het kinderachtig is. Jullie doen alsof het baas isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
Hey Lamon, weet je wat ik zo leuk vindt aan jou?
Alsof Pokemon niet baas isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk dat het kinderachtig is. Jullie doen alsof het baas is
Je weet niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag NG maar om het goede antwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?
Dan moet ik snel even m'n team weer in elkaar flansen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon Online, bij Netbattle kom ik er niet in.
Die denigrerende toon steeds zou ik ook pissed van worden als je dat steeds tegen mij zou doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik snel even m'n team weer in elkaar flansen.
Wie is we?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. Pokemon. Kom hier en we lachen je vierkant uit, boy
Hey! Hij kan anders wel een CV schrijven waarmee hij elke baan zou kunnen krijgen!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat hij ondanks dat hij 35 is zonder baan, zonder vrienden en zonder vriendin alsnog gezellig kan meeposten hier?
Nee precies. NG doet iets wat Sky ook vaak doet en dan mag het opeens niet? Volgens mij is dat nogal hypocriet. Is het niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou niet meer uit te leggen hoop ik, objectief als je altijd bent.
Denigrerende toonquote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die denigrerende toon steeds zou ik ook pissed van worden als je dat steeds tegen mij zou doen.
Hij en z'n ma.quote:
Wat doet Sky dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee precies. NG doet iets wat Sky ook vaak doet en dan mag het opeens niet? Volgens mij is dat nogal hypocriet. Is het niet?
Niet dat ik het van één van hen goedkeur.
Ja die biggie toon. Mij boeit het niet als het niet over mezelf gaat maar zulke praat is vragen om klappen in de h00d hier.quote:
WAJOO FUCK MAN. OKE OKE IK WIL NET ZOALS JULLIE ZIJN. LEER ME HOE DANquote:Op maandag 24 mei 2010 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wie niet eigenlijk. Ik ken geen enkele vriend die nog van pokemon houdt
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat eens wat lezen, ik ben benieuwd
Jonge, pokemon is gewoon gay.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die biggie toon. Mij boeit het niet als het niet over mezelf gaat maar zulke praat is vragen om klappen in de h00d hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |