Niet. Dat zijn de rotte appels.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef Gevalon het volgende:
Ik wist het.
Elke fokster is in echt spuuglelijk
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Gevalon het volgende:
[..]
Nadat ik kennis heb van het uiterlijk van TS moest ik bij het terugdenken aan deze post een beetje overgeven
Die kutreacties kwamen later pasquote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Difficult het volgende:
Wat grappig, je bent verbrand wou medelijden krijgen... krijgt alleen maar kut reply's van mensen die je uitlachen, dus begin je er maar over dat je wilt neuken zodat je toch nog de aandacht krijgt
Ben jij wel lekker en heb jij trek in een KLB oppergod?quote:
Dat dacht ik dus NIET meer he.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef wesp40 het volgende:
maar goed beetje geduld allemaal
TS gaat toch nieuwe foto van zichzelf vanavond posten
ik heb het gezien jaquote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef wise het volgende:
[..]
je komt thuis van een koude kermis. Maar goed. wat jij wilt
Nee dat klopt. PM mij datquote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus NIET meer he.
Met die kinderachtige fokkers hier, die alleen maar kunnen zeiken en klagen over hoeik wel niet ben
![]()
Je kent me niet eens.
Waarom kom je dan aanzetten hier op Fok?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus NIET meer he.
Met die kinderachtige fokkers hier, die alleen maar kunnen zeiken en klagen over hoeik wel niet ben
![]()
Je kent me niet eens.
Inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Toevallig niet. Zou je niet denken he ik een vriend
Allure_ is wel spang.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:30 schreef Gevalon het volgende:
[..]
Mijn stelling is dus wederom weer bewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |