Na het winnen van Fok!Idols gaat het alleen maar bergop met hemquote:Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Zozo die ga je allemaal kopen?Heb jij geld te veel of hoe moet ik het zien?
Haha ja nu investeren en over een jaartje cashenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Na het winnen van Fok!Idols gaat het alleen maar bergop met hem
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja nu investeren en over een jaartje cashen![]()
Wat wel een leuk weetje is: ik speel alleen maar akoestische liedjes. Vandaar die gitaren met EMG's![]()
Mooi voor op het podiumquote:Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[...]
Wat wel een leuk weetje is: ik speel alleen maar akoestische liedjes. Vandaar die gitaren met EMG's![]()
[...]
Kun je niet beter wachten tot de 30ste, nu zit je alleen maar die prijs op te beuren haha! De 29ste zijn er bezichtigingen daar en dan zullen er vast wel mensen bijkomen die ook weer gaan bieden...quote:Op maandag 24 mei 2010 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
Wie zit er op mijn nieuwe ESP te bieden ?!Teringlijer!
Je kan slechtere sigs uitzoekenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik bied er ook niet meer op
Maar stel ik win die Truckster, dan heb ik alleen maar signature models
John Mayer Stratocaster
Jim Root Telecaster
En dan James Hetfield Truckster
Gaaf manquote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Cynic het volgende:
Zo, WGT was wel weer erg gaaf dit jaar
Ohja, en morgen een nieuwe gitaar uitproberen.
Vet!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Cynic het volgende:
Zo, WGT was wel weer erg gaaf dit jaar
Ohja, en morgen een nieuwe gitaar uitproberen.
Sterkte!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff volgens mij gaat dat optredne zo dodelijk wordne
het is echt idioot heet
Wat, met die laid back muziek van jullie?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff volgens mij gaat dat optredne zo dodelijk wordne
het is echt idioot heet
Hoe klinken die Fender amps eigenlijk? Kende iemand met een Fender transistoramp, die overdrive klonk nergens naar!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:31 schreef Lespaulspelert het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6565-1160843/
is van mij, backoff people!
*Al springend schuimbekkend van zich afbijtend de versterker verdedigen*
En anders http://www.troostwijkauct(...)-13114-6565-1160852/![]()
Lijkt mij best sprankelend, ik weet het niet, anders gooi ikhem wel weer op MP.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe klinken die Fender amps eigenlijk? Kende iemand met een Fender transistoramp, die overdrive klonk nergens naar!
Ik blijf in C staan, dus wat dat betreft verandert er niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens in je eigen frequentiereeks!.
Hehehequote:Op maandag 24 mei 2010 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik blijf in C staan, dus wat dat betreft verandert er niks.
quote:
Jjij kan er ook wel wat mee hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef -Menn0- het volgende:
Laat m'n vriendin het maar niet zien, die zou em nog kopen ook
Ik zou er ook nog vet veel mee spelen ookquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je uitstekend Pink Pantera mee spelen.
Ik heb er paar keer op gespeeld, vriendin van me heeft hem. Helaas nooit over een amp...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog vet veel mee spelen ook
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens in je eigen frequentiereeks!.
Draai eerst nou maar die bak bas uit jullie versterkers, dan praten we verderquote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zeggen wij ook over bassisten die het wagen om hoge noten te spelen![]()
quote:
Die Antwoord zijn vet!quote:
Inderdaad, maar klinkt wel goed verder! Tof dat jullie daar warenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Filmpje van gisteren. Eerst stukje is een klein beetje vals maar voor de rest echt goed geluid.f
begin is inderdaad net een beetje vals, maar daarna is het echt goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Filmpje van gisteren. Eerst stukje is een klein beetje vals maar voor de rest echt goed geluid.f
Same here. Luisterde er nooit naar, maar toch ripquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Nooit echt geluisterd naar Slipknot, maar dit is hoe dan ook sneu voor ze.
Lekker phasertje!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Ik vroeger wel, echt 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Nooit echt geluisterd naar Slipknot, maar dit is hoe dan ook sneu voor ze.
O ja. Roze.quote:
Dat zal wel meevallen. De vorige meets zijn ook gelukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
Die meat zal wel floppen, echt veel duidelijkheid wat/waar/wanneer komt er niet
Het allerbeste is geloof ik: Het stuk dat je wil gaan spelen luisteren, daarna zo snel mogelijk alle noten uit je hoofd leren (langzaam/snel maakt niet uit), daarna alles maat voor maat gaan oefenen van langzaam naar snel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef Tom_Poes het volgende:
Abend,
Ben autodidactisch wat liedjes aan het leren, ben nu jaartje of 2 bezig. Akkoorden bashen gaat redelijk, tokkelen is lastiger. Ben nu bezig met een tokkel-iets, en vroeg me af hoe dat het makkelijkst gaat.
Moet ik het eerst heel langzaam spelen, en als alles langzaam goed gaat de hele boel versnellen?
Of is het handiger om maat voor maat (of 2 tegelijk als het samen past) te leren, en te versnellen, en vervolgens de volgende (paar) maten te pakken?
Of is het helemaal niet handig om langzaam te beginnen en daarna te versnellen? Heb namelijk soms het gevoel dat ik bepaalde vingerzettingen wel kan als het traag wordt, maar dat die te moeilijk worden als het geheel wat sneller gaat en ik beter andere vingers voor bepaalde snaren kan gebruiken. Maar daar kom ik dan pas achter ALS ik het ga versnellen en dan heb ik een heel stuk "voor niets" gedaan.
Ik snap dat het voor iedereen verschilt, maar misschien zijn er een paar didactische "regels" die jullie me aan kunnen raden.
En mocht ik meer van dit soort vragen hebben, drop ik die dan in dit topic of maak ik daar een apart topic voor aan?
Thnx!
12 juni Delft. Huppakee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
Voorbeeldje:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef Libelah het volgende:
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat bij een langzaam tempo andere vingerzettingen optimaal zijn dan bij een hoger tempo.
Kortom: eerst langzaam de beste manier van spelen uitzoeken en oefenen en vervolgens versnellen.
Is dat met barbecue?quote:
Dat had je ook meteen kunnen zien. Ik weet niet of je noten kan lezen? In elk geval kan je zien dat de eerste 2 de hele maat aangehouden moet worden en je dus de hele maat je vinger daar moet houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Als ik voor het makkelijkst zou gaan zou m'n wijsvinger naar de eerste 2 gaan. de 2-4 doe ik echter met wijsvinger-ringvinger. Dan moet ik de eerste 2 "abrupt" afbreken om m'n wijsvinger te verplaatsen.
Daar kwam ik pas achter toen ik ging versnellen. Nu doe ik de eerste 2 met m'n middelvinger.
(+1 voor wie het liedje raadt)
-EDIT
Ik snap dat de 1e vingerzetting dus niet optimaal was, maar daar ben ik pas achter als ik het kan en ga versnellen, waarbij ik KOSTBARE tijd heb verspild :p
Ah nice!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat had je ook meteen kunnen zien. Ik weet niet of je noten kan lezen? In elk geval kan je zien dat de eerste 2 de hele maat aangehouden moet worden en je dus de hele maat je vinger daar moet houden.
Wat lekker werkt (denk ik) is om dan voor alle toonhoogtes te kijken naar de tab, maar voor de duur van de noten even naar boven te spiekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:25 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Ah nice!
Kan wel noten lezen maar de cijfertjes zijn sneller. Als ik de noten ga doen moet ik elke keer opnieuw tellen vanaf de sleutel en de cijfers kan ik tijdens het spelen nog opnemen en verwerken. Bedankt, ik ga bij het uitvogelen ook eens naar boven kijken!
Hmmm, ik ken maar 1 naam van dat affiche.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, maar wel met festival:
http://wolpop.org/lineup
Ik leer uit Guitar Pro. Speel het af, speel het na. Ben dan meestal blij als het al ongeveer klinkt en ik het zelf kan herkennen. Dat zo'n noot dan doorgaat hoor ik niet eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Libelah het volgende:
[..]
Wat lekker werkt (denk ik) is om dan voor alle toonhoogtes te kijken naar de tab, maar voor de duur van de noten even naar boven te spieken
let vooral op de bijkomende kosten, dat maakt t tyfus duur. is t eerst 450, daarna like 670quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zal ik gaan bieden op een kavel bij troostwijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie wel 3 items staan die ik kan gebuiken...
Hmz maar ja zal je zien dat ze net op het laatste moment weer te duur gaan worden
Nice.quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ik opeens door m'n oude externe schijf te rommelen vind ik opeens dit van een paar jaar terug![]()
![]()
Met zo'n duikvlucht squeen en tappen erin ook nog
En clean ook nog
En ik maar denken dat ik alleen powerchords kan
http://www13.speedyshare.(...)20drums%20master.mp3
* Alvast 10 euro meer biedtquote:
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.quote:
Hoe staat het met je project?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.
Hij kan bijna in elkaar. Van de week de laatste details nog even afwerken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe staat het met je project?
* Foto's
Jawel. En dan een van de 2 aan mij verkopen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6557-1161274/
MUST..... NOT..... BUY.... THE......SAME......GUITAR.....IN......A.......DIFFERENT.......COLOUR......
Zo, hoe kom jij zo rijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
10 euro? Pffft dan ken jij mijn portemonnee nog niet![]()
Werkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
Haha daar kan ik vast wel aan komen ja maar daar is het geld niet van. Gewoon hard/veel werken.
Ah ok, jij doet geen studie meer ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
Haha daar kan ik vast wel aan komen ja maar daar is het geld niet van. Gewoon hard/veel werken.
Waarom niet? Dat doe ik met kleren kopen welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6557-1161274/
MUST..... NOT..... BUY.... THE......SAME......GUITAR.....IN......A.......DIFFERENT.......COLOUR......
Die meat komt er wel, alleen komt de 12e mij niet zo goed uit... Maar hier BBQ'en en jammen in de tuin is nog altijd prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
We hadden de 26e als alternatief toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die meat komt er wel, alleen komt de 12e mij niet zo goed uit... Maar hier BBQ'en en jammen in de tuin is nog altijd prima wat mij betreft
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hadden de 26e als alternatief toch?
's Avonds met z'n allen naar Feanwâlden.
We moeten binnenkort ook even een soldeer/boor/schroefdagje plannen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snel
Haha, uitgesteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort ook even een soldeer/boor/schroefdagje plannen.
Volgens mij heb ik het nu lang genoeg uitgesteld en dat ding moet maar eens in elkaar gezet worden.
Bij dezequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, uitgesteld
Maar is goed hoor, roep maar als je zover bent
Dan moeten we er maar mee aan de gang jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze
De lak is op en veel meer kan ik er nu toch niet meer aan veranderen.
Ik denk dan mijn ouders het wel zo prettig vinden als we het bij jou doen, dan zien zij me ook weer eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moeten we er maar mee aan de gang ja
Kan ook op locatie, als je wil.
cashen dude!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Aresdreams het volgende:
nacht werk
ben ik tenminste weer ff van de straat... of juist op de straat en niet in me bed... verwarrend...
Wij hebben zo'n verkeersbord op de zaak met zo'n 'verboden voor' cirkel met een stropdas er inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
cashen dude!![]()
En geen stropdassen in de buurt wel zo relaxed
zo ongeveer geen kleding te vinden hier nu...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
cashen dude!![]()
En geen stropdassen in de buurt wel zo relaxed
Die had je toch al?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik geld over had, had ik wel op die Bass Terror willen bieden, maar helaaaaas.
Oeh, oeh!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snel
En Wolfmother zou gecancelled zijn voor Pinkpop...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:04 schreef brother52 het volgende:
Mastodon heeft hun Europese tour gecancelled![]()
De 2e uitvaller al voor sonisphere
Zoals gebruikelijk!quote:
Ja hoor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En Wolfmother zou gecancelled zijn voor Pinkpop...
Van Festivalinfo:quote:
quote:Update 2:
Pinkpop meldt ondertussen weer op Twitter:
Toch nog kans op Wolfmother. Mogelijk kan het optreden van Wolfmother toch doorgang vinden. Zodra er meer nieuws is lees je het op de site!
Update 6:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
Update 3:
Oh, toch niet...
Update 4:
Mwah, misschien
Update 5:
Volgt op de dag zelf
Vet, lijkt mij tof! 'Helaas' ga ik niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Update 6:
We gooien een zootje instrumenten op het podium en het publiek mag zelf wat aanklooien.
Dat is mijn kansquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Update 6:
We gooien een zootje instrumenten op het podium en het publiek mag zelf wat aanklooien.
Ja ok, maar waar wat grote namen staanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef TeleluvR het volgende:
Je hebt zaterdag toch een leuk festival!
Dan schrijf je het toch wat groter...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar wat grote namen staan
Ok okquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan schrijf je het toch wat groter...
Waarom staan jullie eigenlijk niet op Dokk'em open air?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar wat grote namen staan
Ja, dat vroegen wij ons ook afquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom staan jullie eigenlijk niet op Dokk'em open air?
Kunnen jullie mooi op het female stage staanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat vroegen wij ons ook af
Nee, dan een half festival met van die net niet gothicwijven gekrijs
Volgend jaar
Zal ze leuk vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zetten we Nynke wat vooraan, kan mooi
Ik heb ook wel interesse in een preamp inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, die Crush. Zou wel willen dat ik een Bass Terror of AD200 (oid) had
. Zou nog beter zijn als Orange ook rackamps zou maken, hoewel je zo'n AD200 best handig om zou kunnen schroeven.
Volgend jaar: Kramtried - The Wounded - Conorach - Autumnquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat vroegen wij ons ook af
Nee, dan een half festival met van die net niet gothicwijven gekrijs
Volgend jaar
En ik hoorde vandaag dat de locatie van Wolpop is afgekeurd door de brandweer, dus men is op zoek naar een nieuwe locatie in Delftquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgend jaar: Kramtried - The Wounded - Conorach - Autumn.
Allemaal op het female stage?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Surprise act.
The Mennonites. Zal dezelfde protesteerders oproepen als bij Waldrock
.
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef TeleluvR het volgende:
En trouwens, alle grote namen lijken voortijds af te haken bij Pinkpop
Hey Autumn die waren hier laatst een keer op Pagepop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goede band he? Met name de zangeresquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey Autumn die waren hier laatst een keer op Pagepop.
Haha...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Surprise act.
The Mennonites. Zal dezelfde protesteerders oproepen als bij Waldrock
.
Uiteraard, heel veel naar geluistert.quote:
Zekers! Goeie bandquote:
Als we Menno sturen maken we tenminste nog eens kansquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha...Ik ben voor!
Songfestival 2011?
Ohnee wacht... daar willen we 'onze' naam niet aan vuil maken natuurlijk!
edit; oke Menno's naam dan
Vetquote:
Klinkt erg goed.quote:
Ja vooral ik.quote:
Ja, ik heb hem ook gekregen. Staan wel een paar leuke tele's in. met strat headstockquote:
Powerchords en cock push-ups?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat voor dingen kan ik een klein kind op een akoestische gitaar leren. Losse nootjes gaat hem gemakkelijk af, maar akkoorden doet hij heel erg moeilijk over. De meeste akkoorden kan hij überhaupt niet omdat z'n handen te klein zijn.
http://feedback.nl/?id=1001quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook gekregen. Staan wel een paar leuke tele's in. met strat headstock
Ja, en ik vind de aanbiedingen ook nogal tegenvallen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
En nogsteeds die stomme verhaaltjes in plaats van fatsoenlijke gegevens
Heb hem nog niet open gehad... verwacht er toch weinig van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en ik vind de aanbiedingen ook nogal tegenvallen...
ik ook vanmiddag nog niet gekekenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook gekregen. Staan wel een paar leuke tele's in. met strat headstock
Witchfynder en brother52. En uiteraard hebben ze diequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef ebke het volgende:
Vraagje:
Zijn er linkshandigen hier?
En hebben die ook een linkshandige gitaar??
quote:
quote:En hebben die ook een linkshandige gitaar??
Ja!quote:
5 bassen (waarvan 1 akoestisch), 3 gitaren (2 elektrisch, 1 klassiek), 2 ukulele's (lh gemaakt) en 1 mandoline (erg crappy lh gemaakt)quote:En hebben die ook een linkshandige gitaar??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gitaarmat op 27-05-2010 21:07:41 ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Naaktfoto's:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Ik vond Sleep Through The Static heerlijk maar wel heeeeeeel rustig in vergelijking met de andere albums..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef TeleluvR het volgende:
JJ heeft mij nog nooit teleurgesteld, elk album is lekker!
Hou oud ben je en wat zit er op je 3e vakje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik, anders plaats ik hem ook niet.
Schaduw van de mic.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hou oud ben je en wat zit er op je 3e vakje?
Tijd voor een mengpaneel.quote:
Haha ja zekerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tijd voor een mengpaneel.
(o ja, daar had ik ook nog video van, wil je die nog?)
ik had toch wel verwacht dat je een dikke mat in je nek hadquote:
Nog nooit van imperatief gehoord?quote:
Zonder die 'het' klopt er geen ene donder meer van die zin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds naar dat ze daar de t afgehaald hebben. Verklaar je 'het' dan eens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zonder die 'het' klopt er geen ene donder meer van die zin.
Nee hoor, imperatief is gewoon de stam. Zonder t dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het loopT
Het fietsT
Het speelT
Het neukT
You got served.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is: de loop.quote:
Zo dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja!
[..]
5 bassen (waarvan 1 akoestisch), 3 gitaren (2 elektrisch, 1 klassiek), 2 ukulele's (lh gemaakt) en 1 mandoline (erg crappy lh gemaakt).
Het lespaulspelerT.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het loopT
Het fietsT
Het speelT
Het neukT
You got served.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, anders kan ik er niet op spelen hequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef ebke het volgende:
[..]
Zo dat zijn er nogal wat![]()
Alleen linkshandige dus?
Tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
De liefhebber stuurt maar even een PM, 5 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar kramtried is geen prikkeldraad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
Nee, dan zou het het Kramt-tried moeten heten denk ik.
(het prikkelt-draad XD )
Iksdee.
Mijn eerste gitaar was ook rechtshandig en daar had ik ook al vrij snel spijt van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef ebke het volgende:
Ik heb pas een rechtshandige gekocht(mijn eerste trouwens)
En heb er nu al spijt vanAndersom is toch makkelijker volgens mij.
Dat postte iemand hier ooit, wat ishet dan? en ik let niet op bij lessen over provinciale talen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar kramtried is geen prikkeldraad.
Ook beter opletten bij Fryske les voortaan.
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Leg er maar vast eentje voor me klaar.
Doe mij er maar ook 1quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, het is wel een algemeen aangenomen vertaling en term voor prikkeldraad, maar heel erg officieel is het gewoon ijzerdraad. Daar worden dan wel weer krammen en prikkeldraad van gemaakt natuurlijk.
Je hebt PMquote:
600mb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja zekerbinnenkort even langs Feedback
kan die mic ook op mn gitaarversterker aansluiten maar dat klinkt niet zoals het hoort.
Dat filmpje wil ik zeker graag hebbennet als die andere! Kan je die ergens uploaden zodat ik em kan downloaden?
Oooooooow 36 minuten, geen stressquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
600mb.
Ik PM je de link wel, maar waarschijnlijk zal je dan je pc een nachtje aan moeten laten staan om hem te downloaden.
ziet er mooi uit manquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das wazige zooi... past heel goed bij julliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, gelukkig heeft een zekere zaal in Rotterdam Schraapstaal (power metal) en ons goed weten te koppelen aan deze band: http://www.myspace.com/model101.
Duitsland bevalt ons altijd heel erg goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Witchfynder het volgende:
En net waren we op een Duitse radiojetser met een prijsvraag. Nu nog daar spelen
.
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:12 schreef Aresdreams het volgende:
das wazige zooi... past heel goed bij jullie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henaan zitten te staren
.
mooi toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henaan zitten te staren
.
* TeleluvR reserveert!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude, je kletst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, imperatief is gewoon de stam. Zonder t dus.
In het vervolg wel wat beter opletten bij Nederlands.
Nicequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet Bro ook wel. Hij deed het er gewoon even omquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude, je kletst.
'Het wordt tijd dat...' is geen gebiedende wijs, maar gewoon een zin met een onderwerp (het) en een persoonsvorm (wordt).
'Word nou eens volwassen', dát is een imperatief, en daarbij gebruik je alleen de stam. Tenzij je het tegen meer mensen hebt; dan is het wel weer 'wordt nu eens volwassen'. Al is dat wel vrij archaïsch taalgebruik, vgl de uitdrukking 'maakt haast!'
[/taalnazi]
Ok, missed the irony there.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weet Bro ook wel. Hij deed het er gewoon even om.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is mijn default setting bij het lezen van Bro's posts.
Achja als je ziet waar wij doorgaans aan gekoppeld wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, gelukkig heeft een zekere zaal in Rotterdam Schraapstaal (power metal) en ons goed weten te koppelen aan deze band: http://www.myspace.com/model101.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
ik denk dat we te laat zijn met waarschuwen Libelah
Over het algemeen zijn die starterspakketten niet geweldig en ben je beter af met het kopen van een losse versterker en een losse gitaar (maarja, is ook weer een stukje duurder). Daarnaast heb ik zelf op die ibanez gespeeld want een vriend van me heeft precies dezelfde kit gekocht. Ik moet zeggen dat hij helemaal niet gek speelt, de nek is redelijk dun en hij voelt wel goed aan, dus je kan er gerust op oefenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Tjaapo het volgende:
Leuk om hier wat dingen over gitaren te zien en lezen. Ik heb zelf een aantal maanden terug ook een gitaar gekocht. Een elektrische wel te verstaan, hoewel ik nog nooit een gitaar heb aangeraakt verder en ik (nog) niet echt mijn best heb gedaan om gitaar te leren spelen, wil ik daar verandering in brengen.
Ik heb de volgende gitaar aangeschaft en vroeg me af of dit wat is voor een beginner.
http://www.feedback.nl/el(...)nez/grx-70-jumpstart (de rode uitvoering)
Mijn plan is nu om eerst een boek/dvd te gaan kopen om echt de basis te leren om vervolgens (als ik wat akkoorden kan spelen) op les te gaan. Is dit een goed idee en hebben jullie nog tips hierin?
Laters Tjaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |