Nice.quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ik opeens door m'n oude externe schijf te rommelen vind ik opeens dit van een paar jaar terug![]()
![]()
Met zo'n duikvlucht squeen en tappen erin ook nog
En clean ook nog
En ik maar denken dat ik alleen powerchords kan
http://www13.speedyshare.(...)20drums%20master.mp3
* Alvast 10 euro meer biedtquote:
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.quote:
Hoe staat het met je project?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.
Hij kan bijna in elkaar. Van de week de laatste details nog even afwerken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe staat het met je project?
* Foto's
Jawel. En dan een van de 2 aan mij verkopen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6557-1161274/
MUST..... NOT..... BUY.... THE......SAME......GUITAR.....IN......A.......DIFFERENT.......COLOUR......
Zo, hoe kom jij zo rijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
10 euro? Pffft dan ken jij mijn portemonnee nog niet![]()
Werkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
Haha daar kan ik vast wel aan komen ja maar daar is het geld niet van. Gewoon hard/veel werken.
Ah ok, jij doet geen studie meer ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
Haha daar kan ik vast wel aan komen ja maar daar is het geld niet van. Gewoon hard/veel werken.
Waarom niet? Dat doe ik met kleren kopen welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6557-1161274/
MUST..... NOT..... BUY.... THE......SAME......GUITAR.....IN......A.......DIFFERENT.......COLOUR......
Die meat komt er wel, alleen komt de 12e mij niet zo goed uit... Maar hier BBQ'en en jammen in de tuin is nog altijd prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
Die meat zal wel floppen, echt veel duidelijkheid wat/waar/wanneer komt er niet
We hadden de 26e als alternatief toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die meat komt er wel, alleen komt de 12e mij niet zo goed uit... Maar hier BBQ'en en jammen in de tuin is nog altijd prima wat mij betreft
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hadden de 26e als alternatief toch?
's Avonds met z'n allen naar Feanwâlden.
We moeten binnenkort ook even een soldeer/boor/schroefdagje plannen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snel
Haha, uitgesteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort ook even een soldeer/boor/schroefdagje plannen.
Volgens mij heb ik het nu lang genoeg uitgesteld en dat ding moet maar eens in elkaar gezet worden.
Bij dezequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, uitgesteld
Maar is goed hoor, roep maar als je zover bent
Dan moeten we er maar mee aan de gang jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze
De lak is op en veel meer kan ik er nu toch niet meer aan veranderen.
Ik denk dan mijn ouders het wel zo prettig vinden als we het bij jou doen, dan zien zij me ook weer eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moeten we er maar mee aan de gang ja
Kan ook op locatie, als je wil.
cashen dude!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Aresdreams het volgende:
nacht werk
ben ik tenminste weer ff van de straat... of juist op de straat en niet in me bed... verwarrend...
Wij hebben zo'n verkeersbord op de zaak met zo'n 'verboden voor' cirkel met een stropdas er inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
cashen dude!![]()
En geen stropdassen in de buurt wel zo relaxed
zo ongeveer geen kleding te vinden hier nu...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
cashen dude!![]()
En geen stropdassen in de buurt wel zo relaxed
Die had je toch al?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik geld over had, had ik wel op die Bass Terror willen bieden, maar helaaaaas.
Oeh, oeh!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er nog van af of dat 's avonds is... er gaan geruchten over de middag... meer info volgt snel
En Wolfmother zou gecancelled zijn voor Pinkpop...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:04 schreef brother52 het volgende:
Mastodon heeft hun Europese tour gecancelled![]()
De 2e uitvaller al voor sonisphere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |