Ik heb er paar keer op gespeeld, vriendin van me heeft hem. Helaas nooit over een amp...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog vet veel mee spelen ook
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens in je eigen frequentiereeks!.
Draai eerst nou maar die bak bas uit jullie versterkers, dan praten we verderquote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zeggen wij ook over bassisten die het wagen om hoge noten te spelen![]()
quote:
Die Antwoord zijn vet!quote:
Inderdaad, maar klinkt wel goed verder! Tof dat jullie daar warenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Filmpje van gisteren. Eerst stukje is een klein beetje vals maar voor de rest echt goed geluid.f
begin is inderdaad net een beetje vals, maar daarna is het echt goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Filmpje van gisteren. Eerst stukje is een klein beetje vals maar voor de rest echt goed geluid.f
Same here. Luisterde er nooit naar, maar toch ripquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Nooit echt geluisterd naar Slipknot, maar dit is hoe dan ook sneu voor ze.
Lekker phasertje!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
Ik vroeger wel, echt 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Nooit echt geluisterd naar Slipknot, maar dit is hoe dan ook sneu voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |