Dat had je ook meteen kunnen zien. Ik weet niet of je noten kan lezen? In elk geval kan je zien dat de eerste 2 de hele maat aangehouden moet worden en je dus de hele maat je vinger daar moet houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Als ik voor het makkelijkst zou gaan zou m'n wijsvinger naar de eerste 2 gaan. de 2-4 doe ik echter met wijsvinger-ringvinger. Dan moet ik de eerste 2 "abrupt" afbreken om m'n wijsvinger te verplaatsen.
Daar kwam ik pas achter toen ik ging versnellen. Nu doe ik de eerste 2 met m'n middelvinger.
(+1 voor wie het liedje raadt)
-EDIT
Ik snap dat de 1e vingerzetting dus niet optimaal was, maar daar ben ik pas achter als ik het kan en ga versnellen, waarbij ik KOSTBARE tijd heb verspild :p
Ah nice!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat had je ook meteen kunnen zien. Ik weet niet of je noten kan lezen? In elk geval kan je zien dat de eerste 2 de hele maat aangehouden moet worden en je dus de hele maat je vinger daar moet houden.
Wat lekker werkt (denk ik) is om dan voor alle toonhoogtes te kijken naar de tab, maar voor de duur van de noten even naar boven te spiekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:25 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Ah nice!
Kan wel noten lezen maar de cijfertjes zijn sneller. Als ik de noten ga doen moet ik elke keer opnieuw tellen vanaf de sleutel en de cijfers kan ik tijdens het spelen nog opnemen en verwerken. Bedankt, ik ga bij het uitvogelen ook eens naar boven kijken!
Hmmm, ik ken maar 1 naam van dat affiche.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, maar wel met festival:
http://wolpop.org/lineup
Ik leer uit Guitar Pro. Speel het af, speel het na. Ben dan meestal blij als het al ongeveer klinkt en ik het zelf kan herkennen. Dat zo'n noot dan doorgaat hoor ik niet eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Libelah het volgende:
[..]
Wat lekker werkt (denk ik) is om dan voor alle toonhoogtes te kijken naar de tab, maar voor de duur van de noten even naar boven te spieken
let vooral op de bijkomende kosten, dat maakt t tyfus duur. is t eerst 450, daarna like 670quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zal ik gaan bieden op een kavel bij troostwijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie wel 3 items staan die ik kan gebuiken...
Hmz maar ja zal je zien dat ze net op het laatste moment weer te duur gaan worden
Nice.quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ik opeens door m'n oude externe schijf te rommelen vind ik opeens dit van een paar jaar terug![]()
![]()
Met zo'n duikvlucht squeen en tappen erin ook nog
En clean ook nog
En ik maar denken dat ik alleen powerchords kan
http://www13.speedyshare.(...)20drums%20master.mp3
* Alvast 10 euro meer biedtquote:
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.quote:
Hoe staat het met je project?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die mag je van mij hebben. Ik heb bijna mijn eigen.
Hij kan bijna in elkaar. Van de week de laatste details nog even afwerken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe staat het met je project?
* Foto's
Jawel. En dan een van de 2 aan mij verkopen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.troostwijkauct(...)-13114-6557-1161274/
MUST..... NOT..... BUY.... THE......SAME......GUITAR.....IN......A.......DIFFERENT.......COLOUR......
Zo, hoe kom jij zo rijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
10 euro? Pffft dan ken jij mijn portemonnee nog niet![]()
Werkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
Haha daar kan ik vast wel aan komen ja maar daar is het geld niet van. Gewoon hard/veel werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |