Nee, het is: de loop.quote:
Zo dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja!
[..]
5 bassen (waarvan 1 akoestisch), 3 gitaren (2 elektrisch, 1 klassiek), 2 ukulele's (lh gemaakt) en 1 mandoline (erg crappy lh gemaakt).
Het lespaulspelerT.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het loopT
Het fietsT
Het speelT
Het neukT
You got served.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, anders kan ik er niet op spelen hequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef ebke het volgende:
[..]
Zo dat zijn er nogal wat![]()
Alleen linkshandige dus?
Tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
De liefhebber stuurt maar even een PM, 5 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar kramtried is geen prikkeldraad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
Nee, dan zou het het Kramt-tried moeten heten denk ik.
(het prikkelt-draad XD )
Iksdee.
Mijn eerste gitaar was ook rechtshandig en daar had ik ook al vrij snel spijt van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef ebke het volgende:
Ik heb pas een rechtshandige gekocht(mijn eerste trouwens)
En heb er nu al spijt vanAndersom is toch makkelijker volgens mij.
Dat postte iemand hier ooit, wat ishet dan? en ik let niet op bij lessen over provinciale talen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar kramtried is geen prikkeldraad.
Ook beter opletten bij Fryske les voortaan.
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Leg er maar vast eentje voor me klaar.
Doe mij er maar ook 1quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, het is wel een algemeen aangenomen vertaling en term voor prikkeldraad, maar heel erg officieel is het gewoon ijzerdraad. Daar worden dan wel weer krammen en prikkeldraad van gemaakt natuurlijk.
Je hebt PMquote:
600mb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja zekerbinnenkort even langs Feedback
kan die mic ook op mn gitaarversterker aansluiten maar dat klinkt niet zoals het hoort.
Dat filmpje wil ik zeker graag hebbennet als die andere! Kan je die ergens uploaden zodat ik em kan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |