En ik dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgend jaar: Kramtried - The Wounded - Conorach - Autumn.
Allemaal op het female stage?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Surprise act.
The Mennonites. Zal dezelfde protesteerders oproepen als bij Waldrock
.
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef TeleluvR het volgende:
En trouwens, alle grote namen lijken voortijds af te haken bij Pinkpop
Hey Autumn die waren hier laatst een keer op Pagepop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goede band he? Met name de zangeresquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey Autumn die waren hier laatst een keer op Pagepop.
Haha...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Surprise act.
The Mennonites. Zal dezelfde protesteerders oproepen als bij Waldrock
.
Uiteraard, heel veel naar geluistert.quote:
Zekers! Goeie bandquote:
Als we Menno sturen maken we tenminste nog eens kansquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha...Ik ben voor!
Songfestival 2011?
Ohnee wacht... daar willen we 'onze' naam niet aan vuil maken natuurlijk!
edit; oke Menno's naam dan
Vetquote:
Klinkt erg goed.quote:
Ja vooral ik.quote:
Ja, ik heb hem ook gekregen. Staan wel een paar leuke tele's in. met strat headstockquote:
Powerchords en cock push-ups?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat voor dingen kan ik een klein kind op een akoestische gitaar leren. Losse nootjes gaat hem gemakkelijk af, maar akkoorden doet hij heel erg moeilijk over. De meeste akkoorden kan hij überhaupt niet omdat z'n handen te klein zijn.
http://feedback.nl/?id=1001quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook gekregen. Staan wel een paar leuke tele's in. met strat headstock
Ja, en ik vind de aanbiedingen ook nogal tegenvallen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
En nogsteeds die stomme verhaaltjes in plaats van fatsoenlijke gegevens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |