En Wolfmother zou gecancelled zijn voor Pinkpop...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:04 schreef brother52 het volgende:
Mastodon heeft hun Europese tour gecancelled![]()
De 2e uitvaller al voor sonisphere
Zoals gebruikelijk!quote:
Ja hoor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En Wolfmother zou gecancelled zijn voor Pinkpop...
Van Festivalinfo:quote:
quote:Update 2:
Pinkpop meldt ondertussen weer op Twitter:
Toch nog kans op Wolfmother. Mogelijk kan het optreden van Wolfmother toch doorgang vinden. Zodra er meer nieuws is lees je het op de site!
Update 6:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
Update 3:
Oh, toch niet...
Update 4:
Mwah, misschien
Update 5:
Volgt op de dag zelf
Vet, lijkt mij tof! 'Helaas' ga ik niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Update 6:
We gooien een zootje instrumenten op het podium en het publiek mag zelf wat aanklooien.
Dat is mijn kansquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Update 6:
We gooien een zootje instrumenten op het podium en het publiek mag zelf wat aanklooien.
Ja ok, maar waar wat grote namen staanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef TeleluvR het volgende:
Je hebt zaterdag toch een leuk festival!
Dan schrijf je het toch wat groter...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar wat grote namen staan
Ok okquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan schrijf je het toch wat groter...
Waarom staan jullie eigenlijk niet op Dokk'em open air?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar wat grote namen staan
Ja, dat vroegen wij ons ook afquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom staan jullie eigenlijk niet op Dokk'em open air?
Kunnen jullie mooi op het female stage staanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat vroegen wij ons ook af
Nee, dan een half festival met van die net niet gothicwijven gekrijs
Volgend jaar
Zal ze leuk vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zetten we Nynke wat vooraan, kan mooi
Ik heb ook wel interesse in een preamp inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, die Crush. Zou wel willen dat ik een Bass Terror of AD200 (oid) had
. Zou nog beter zijn als Orange ook rackamps zou maken, hoewel je zo'n AD200 best handig om zou kunnen schroeven.
Volgend jaar: Kramtried - The Wounded - Conorach - Autumnquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat vroegen wij ons ook af
Nee, dan een half festival met van die net niet gothicwijven gekrijs
Volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |