Oooooooow 36 minuten, geen stressquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
600mb.
Ik PM je de link wel, maar waarschijnlijk zal je dan je pc een nachtje aan moeten laten staan om hem te downloaden.
ziet er mooi uit manquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
De liefhebber stuurt maar even een PM, 5 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das wazige zooi... past heel goed bij julliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, gelukkig heeft een zekere zaal in Rotterdam Schraapstaal (power metal) en ons goed weten te koppelen aan deze band: http://www.myspace.com/model101.
Duitsland bevalt ons altijd heel erg goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Witchfynder het volgende:
En net waren we op een Duitse radiojetser met een prijsvraag. Nu nog daar spelen
.
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:12 schreef Aresdreams het volgende:
das wazige zooi... past heel goed bij jullie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henaan zitten te staren
.
mooi toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Straks staat die band voor een heel stel van die old school patchesjasjes en Maidenshirts die van henaan zitten te staren
.
* TeleluvR reserveert!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude, je kletst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, imperatief is gewoon de stam. Zonder t dus.
In het vervolg wel wat beter opletten bij Nederlands.
Nicequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Demo's zijn er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet Bro ook wel. Hij deed het er gewoon even omquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude, je kletst.
'Het wordt tijd dat...' is geen gebiedende wijs, maar gewoon een zin met een onderwerp (het) en een persoonsvorm (wordt).
'Word nou eens volwassen', dát is een imperatief, en daarbij gebruik je alleen de stam. Tenzij je het tegen meer mensen hebt; dan is het wel weer 'wordt nu eens volwassen'. Al is dat wel vrij archaïsch taalgebruik, vgl de uitdrukking 'maakt haast!'
[/taalnazi]
Ok, missed the irony there.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weet Bro ook wel. Hij deed het er gewoon even om.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is mijn default setting bij het lezen van Bro's posts.
Achja als je ziet waar wij doorgaans aan gekoppeld wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, gelukkig heeft een zekere zaal in Rotterdam Schraapstaal (power metal) en ons goed weten te koppelen aan deze band: http://www.myspace.com/model101.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
ik denk dat we te laat zijn met waarschuwen Libelah
Over het algemeen zijn die starterspakketten niet geweldig en ben je beter af met het kopen van een losse versterker en een losse gitaar (maarja, is ook weer een stukje duurder). Daarnaast heb ik zelf op die ibanez gespeeld want een vriend van me heeft precies dezelfde kit gekocht. Ik moet zeggen dat hij helemaal niet gek speelt, de nek is redelijk dun en hij voelt wel goed aan, dus je kan er gerust op oefenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Tjaapo het volgende:
Leuk om hier wat dingen over gitaren te zien en lezen. Ik heb zelf een aantal maanden terug ook een gitaar gekocht. Een elektrische wel te verstaan, hoewel ik nog nooit een gitaar heb aangeraakt verder en ik (nog) niet echt mijn best heb gedaan om gitaar te leren spelen, wil ik daar verandering in brengen.
Ik heb de volgende gitaar aangeschaft en vroeg me af of dit wat is voor een beginner.
http://www.feedback.nl/el(...)nez/grx-70-jumpstart (de rode uitvoering)
Mijn plan is nu om eerst een boek/dvd te gaan kopen om echt de basis te leren om vervolgens (als ik wat akkoorden kan spelen) op les te gaan. Is dit een goed idee en hebben jullie nog tips hierin?
Laters Tjaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |