Wie maakt er een gifje van?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Mendeljev het volgende:
Overigens, als dit het niveau van Westers is kan het debat de volgende keer net zo goed geleid worden door Paul de Leeuw. Ik kan niet benadrukken hoe slecht het totale geheel was.
Vind ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Ja, hij had gewoon moeten zeggen dat hij niet in vorm was oid. Zeggen dat je tevreden was met het debat, dat slaat echt alles.
Toch was het in 2002 nog erger bij RTL4.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Mendeljev het volgende:
Overigens, als dit het niveau van Westers is kan het debat de volgende keer net zo goed geleid worden door Paul de Leeuw. Ik kan niet benadrukken hoe slecht het totale geheel was.
Bij mij ook niet. Ik vond het ook nauwelijks een debat maar een wedstrijdje elkaar vliegen afvangen onder irritant gejoel van het publiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Cohen was inderdaad zwak, nog net niet zielig zoals debiel Pastors het verwoordde. Maar Cohen was de enige die niet onbeschaafd schreeuwde, de enige die verheven was boven dat irritante haantjesgedrag. Bij een 'studenten-debatewedstrijd' zouden Rutte of Wilders wellicht tot winnaar bestempeld worden. Maar zo'n debat zal nooit mijn stem bepalen.
Rutte? Schreeuwen?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Cohen was inderdaad zwak, nog net niet zielig zoals debiel Pastors het verwoordde. Maar Cohen was de enige die niet onbeschaafd schreeuwde, de enige die verheven was boven dat irritante haantjesgedrag. Bij een 'studenten-debatewedstrijd' zouden Rutte of Wilders wellicht tot winnaar bestempeld worden. Maar zo'n debat zal nooit mijn stem bepalen.
Zelf verzonnen?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef xFriendx het volgende:
Qua plek wellicht Wilders op twee, maar nooit goed genoeg voor premier.
Zie het bijna als je indeling voor je huis
Rutte op 1, de fundering van het huis/het huis zelf.
Wilders is de bliksemafleider op het dak, af en toe mag ie vonken.
Balkenende is de brievenbus, klappert vaak en brengt meestal nietszeggend nieuws.
Cohen is de deurmat, daar loopt iedereen overheen om de eigen prut kwijt te raken.
Een uur is misschien wat lang inderdaad. Meer in ieder geval even wat tijd, zonder dat je om de anderhalve zin wordt onderbroken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, een uur is ook wat overdreven. Maar een half uur waarin je de belangrijkste dingen uitlegt is helemaal geen slecht idee.
Dat is geloof ik een dame van GroenLinksquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wie is dat meisje met die krullen aan tafel?
had ik alquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wie maakt er een gifje van?
Naďma Azoughquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is dat meisje met die krullen aan tafel?
Mij een faalkloon noemen en daarbij zo'n ondertitel & sig voerenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Lees zelf wat je schrijft faalkloon, ik heb duidelijk weergegeven waarom ik vind dat jij poep praat en RTL het wel degelijk goed doet. RTL blinkt juist erg goed uit in objectiviteit, aangezien zij minder gekleurd zijn dan de NOS. Dat jij het niet kan hebben dat Links heeft verloren vanavond, en er geen linkse meerderheid staat is niet aan RTL te danken maar aan de keuze van de kijker. Misschien moet jij dat brod voor je kop eens weghalen en de zee weer in springen?
Wel overduidelijk anti-Wilders ja. Beetje jammer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Topmodelz het volgende:
Wat een dom wijf "voor het debat weglopen..." pffGa terug naar Marokko
Die heeft zich bij voorbaat al gediskwalificeerd met die anti rechtse houding van d'r. Ze is alles behalve objectiefquote:
Geen grappen he. Naima Azough.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Topmodelz het volgende:
Eens. Frits Wester is me erg tegengevallen. Totaal geen controle.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Mendeljev het volgende:
Idd, echt jammer. Dom islamitisch wijfquote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Wel overduidelijk anti-Wilders ja. Beetje jammer.
Het was een debat dat nergens op leek. Gewoon terecht van haar.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Topmodelz het volgende:
Je mag best enige vorm van zelfreflectie tonenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Type-R het volgende:
zijn ze nou echt zo dom daar dat ze zich niet kunnen bedenken dat Cohen geen andere keus heeft dan zeggen dat het goed ging?
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Topmodelz het volgende:
Die gaat populair worden rond de kerst.. klein beetje soepen en hij is perfectquote:
Nee Pastors is lekker objectief.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Die heeft zich bij voorbaat al gediskwalificeerd met die anti rechtse houding van d'r. Ze is alles behalve objectief
Mooi verwoord door Huub Stapel
Fascist.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Idd, echt jammer. Dom islamitisch wijf
Hij toonde hiermee leiderschapquote:
Ik daag je hierbij uit voor een duel.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hij toonde hiermee leiderschapNiet langer luisteren naar het gedraal en gezwalk van een theedrinkend iemand.
De radio heeft toch geen bereik meer tegenwoordig.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Loohcs het volgende:
Die programma's zijn er wel op de radio vooral. Zelfs van de TROS, zaterdagochtend om 11.00, 'Kamerbreed' heet het. Daar zijn verschillende partijleiders langsgeweest.
PARDON?? Net zo'n domme opmerking als eerder iemand anders over Wilders maakte. BAH!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Cohen had het vijftien jaar geleden goed gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eens. Frits Wester is me erg tegengevallen. Totaal geen controle.
Het is misschien ook wel tekenend voor het verval waarin de politiek zich bevindt als het om beschaving gaat. Vroeger waren politici nog redelijk genuanceerd en beschaafd, nu hollen ze allemaal achter Wilders aan.
Onzin, je moet elkaar gewoon laten uitpraten, dat showt karakter.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hij toonde hiermee leiderschapNiet langer luisteren naar het gedraal en gezwalk van een theedrinkend iemand.
Je moet het niet omdraaien. Wilders zaait haat en komt meer bij dom in de buurt dan die mevrouw. ( dat wijf klinkt ook zo tsja... )quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoerenloper.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Fascist.
Eensch!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PARDON?? Net zo'n domme opmerking als eerder iemand anders over Wilders maakte. BAH!
lolquote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nou en, ik vind haar leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Die heeft zich bij voorbaat al gediskwalificeerd met die anti rechtse houding van d'r. Ze is alles behalve objectief
[...]
Nee neem dan Cohen!!quote:
Kinderenquote:
En Pastors, Berlijn en Wester zijn dat wel? Dit is een rechts feestje waar zij de enige echte linkse persoon is. De verhoudingen zijn al volkomen zoek en jij zit te zeiken dat zij niet objectief is?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Mooi verwoord door Huub Stapel
Dat was ik en ik heb me daarover ge-excuseerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PARDON?? Net zo'n domme opmerking als eerder iemand anders over Wilders maakte. BAH!
Waarom luisteren naar een overslaande langspeelplaat dat onzin uitkraamt, ik zou het zelfde doenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef verzer het volgende:
[..]
lol
Ja hoor weglopen is echt een teken van leiderschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |