Uiteraardquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:09 schreef Creeg het volgende:
Jan Smit
Ik wist dat ik hem moest posten omdat je vanochtend geen goed woord over had voor Janquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard
Over het paard getild "succes is een keuze"![]()
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem moest posten omdat je vanochtend geen goed woord over had voor Jan
Mensen die denken dat succes een keuze is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:25 schreef jaronsch het volgende:
Waarvoor dient deze thread eigenlijk? Om je overduidelijke haat te projecteren op een gezicht anders dan die van Rutte?
Zoveel mensen kunnen als zwak gemarkeerd worden, betekent niet dat ze vol zelfmedelijden afhaken. Succes is veelal het gevolg van hard werken en initiatieven durven nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die denken dat succes een keuze is.Het zijn allemaal dezelfde types.
Maar zwakken het daglicht niet gunnen.![]()
En dat leidt automatisch tot succes? Dacht het niet. Ken hordes mensen, mezelf incluis die heel wat anders hebben ervaren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Zoveel mensen kunnen als zwak gemarkeerd worden, betekent niet dat ze vol zelfmedelijden afhaken. Succes is veelal het gevolg van hard werken en initiatieven durven nemen.
Succes voor mij betekent zoveel mogelijk je eigen leven organiseren. Ik vind jou ook best wel verwend overkomen in je posts. Je voegt niets toe aan de samenleving en vindt het heel gewoon dat diezelfde samenleving je een leefbare uitkering toewerpt, een uitkering die je in vele andere landen niet zou hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat leidt automatisch tot succes? Dacht het niet. Ken hordes mensen, mezelf incluis die heel wat anders hebben ervaren.
Het zijn gewoon verwende, zwaar over het paard getilde kindjes.
Yepquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Er is trouwens ook nog zoiets als het verschil tussen keuze en omstandigheid. Als een omstandigheid je verhoedt succes te behalen dan mag de overheid een bepaald herverdelingsmechanisme gebruiken om dat te compenseren. Dat is gewoon een stukje beschaving.
Natuurlijk. Tijdelijk gebruik moeten maken van steun omdat een ziekte bijvoorbeeld je belemmert op het werk mag iedereen. Als de persoon na verloop van tijd herstellende is, wordt de uitkering stopgezet en mag hij weer terug de arbeidsmarkt op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Er is trouwens ook nog zoiets als het verschil tussen keuze en omstandigheid. Als een omstandigheid je verhoedt succes te behalen dan mag de overheid een bepaald herverdelingsmechanisme gebruiken om dat te compenseren. Dat is gewoon een stukje beschaving.
Succes is geen keuze, falen wel degelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die denken dat succes een keuze is.Het zijn allemaal dezelfde types.
Maar zwakken het daglicht niet gunnen.![]()
Laatst zei hij dat hij voor D66 gaat.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Johan Derksen.
Serieus?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatst zei hij dat hij voor D66 gaat.
Is hij ook. Hij twijfelde volgens mij nog.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vaag, dacht echt dat hij altijd VVD-adept was
Hij haat Hans van Baalen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bijna al zijn topics gaan over de VVD en/of Rutte idd, volgensmij vermaakt hij zich er best meequote:Op maandag 24 mei 2010 15:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind EG een beetje obsessief.
Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemtquote:
Die heeft Verdonk nog wel financieel gesteund, al kan ik me voorstellen dat hij nu ook wel inziet dat de VVD een betere keuze isquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Tabloid het volgende:
John de Mol
Ook logisch, zn man is toch een bekend iemand binnen de VVD.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemt
Onzin kijk eens naar de SP en PvdA daar zitten heel wat bekende mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:51 schreef n3z het volgende:
BNN'ers zijn rijk -> ze stemmen bijna allemaal VVD. Inclusief de topsporters.
Een interessanter topic zou zijn BNN'ers die SP stemmen.
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een gelul. Toen Johan een dergelijke leeftijd had zat hij nog bij de PvdA. Hij zegt altijd dat hij fan is geworden van de VVD door het financiele beleid van Gerrit Zalm. Maar hij had wel een hekel aan Hirsi Ali, Verdonk en van Baalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.
De club van de winnaarsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
* chewbacca_maatschappij is een winnaarquote:
Morendo ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* chewbacca_maatschappij is een winnaar![]()
Die stemt niet, voor zover ik weet tenminste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
Nee! en ook geen VVDquote:
Zou hij niet PVV stemmen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
En Jack van Gelder met zijn drie ton per jaar stemt ook VVD. "Criminelen worden niet aangepakt in dit land maar ik mag hier geen sigaretje meer roken!" jammerde hij.
Dat denk ik niet. De hekel is selectief.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Kremers het volgende:
Lol, als Jack v. Gelder VVD stemt dan gaat zijn salaris eraanVVD heeft een hekel aan mensen in de publieke sector die veel geld opstrijken, net als PVV trouwens.
tja, het is dan ook de partij die zegt rijke mensen meer geld te geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Libereco het volgende:
Wat stemt rijk Nederland: http://www.quotenet.nl/do(...)gen/index.php?page=1
Ik kan je zeggen, bijna allemaal VVD...
quote zal denk ik niet representatief zijn voor alle rijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
tja, het is dan ook de partij die zegt rijke mensen meer geld te geven.![]()
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Genoeg BNers die links zijn hoor.
Dat heeft hij de laatste keer gestemd jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:32 schreef merino het volgende:
[..]
Nee! en ook geen VVD
Jort noemt zichzelf anarcho liberaal en stemt Partij voor de Dieren.
Hij is overigens wel al jaren vegetarisch.
(bron: eigen uitspraak @ tv)
Nope, die stemde onverwacht best links, weet niet meer watquote:
die 2 zijn irritant betweterig linksquote:
Vooral die uitspraak over de zeikerige Nederlandse burger die altijd maar z'n hand ophoudt en de elite van alls wat misgaat de schuld geeft isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Gimmick het volgende:
HIer Jort Kelder in een D66-filmpje. Best goed verhaal. Hij stemde Partij voor de Dieren en twijfelt nu tussen PvdD, GroenLinks, D66 en VVD.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef FTWO het volgende:
Was Sven Kramer al genoemd?
Is zo-ie-zo al een kwal van een vent trouwens...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
TS: begint Dries Roelvink.![]()
Bron: KvdB dd 21/5/10/
+ De helft van het Nederlandse voetbal met al hun miljoenen en tonnen.quote:
Zo zie je maar weer dat ook hun programma waarin ze mensen hielpen slechts een hypocriet commercieel doel had. Niets helpen alleen maar innen, innen, en nog eens innen.quote:
Als je iets voor andere mensen over hebt dan stem je in ieder geval niet op de VVD.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Jahoor, mensen die VVD stemmen doen dat alleen maar om het geld en kunnen nooit oprecht mensen helpen(even los van de Frogers, daar heb ik ook een hekel aan) Dat je een hekel aan de VVD hebt is wel duidelijk, maar je bent nu wel heel kortzichtig bezig.
Als je zo kortzichtig denkt, dan kan ik me goed voorstellen dat je geen VVD stemt. Ik help vaak genoeg mensen zonder dat ik er zelf wat mee win en geld is verre van mijn drijfveer om op de VVD te stemmen, maar dat zal er bij jou waarschijnlijk niet in gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je iets voor andere mensen over hebt dan stem je in ieder geval niet op de VVD.
Die hebben totaal geen maatschappelijke en/of sociale verantwoordelijkheid.
En waarom stem je dan toch op de VVD.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je zo kortzichtig denkt, dan kan ik me goed voorstellen dat je geen VVD stemt. Ik help vaak genoeg mensen zonder dat ik er zelf wat mee win en geld is verre van mijn drijfveer om op de VVD te stemmen, maar dat zal er bij jou waarschijnlijk niet in gaan.
Maar waarom, waarom niet een linkse partij, ben nieuwschierig.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mij het beste kan vinden in hun programma?
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom niet een linkse partij, ben nieuwschierig.
Morendo, kom eens op het NWS-forum, ik ben de grootste Zionist volgens veel mensen daar die hier zo'n beetje rondloopt, denk je dat Cohen niet pro-Israel is, vertrouw me maar hoorquote:
Dat wist ik, dus vandaar de plaagstoot. Maar je kunt niet ontkennen dat de VVD een grotere vriend is van Israel dan de PvdA.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Morendo, kom eens op het NWS-forum, ik ben de grootste Zionist volgens veel mensen daar die hier zo'n beetje rondloopt,
Haha, nee dat ontken ik ook niet, alhoewel Bos, Cohen, en Verhagen van het CDA ook echt niet negatief staan jegens Israel. Maar zelfs de VVD laat via Atzo Nicolai een ander geluid horen om stemmen te lokken.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wist ik, dus vandaar de plaagstoot. Maar je kunt niet ontkennen dat de VVD een grotere vriend is van Israel dan de PvdA.
Sinds wanneer ben je een BN-er?quote:Op zondag 6 juni 2010 08:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik stem ook VVD.
Omdat ik het met de linkse (en andere) partijen minder eens ben?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom niet een linkse partij, ben nieuwschierig.
Groot gemis idd dat we geen echte liberale partij hebben in NL. Zowel D'66 als VVD zijn dat slechts op papier, maar in de praktijk valt het zwaar tegen. Waarschijnlijk is het papier al genoeg, omdat mensen toch wel op ze stemmen, vanwege redenen die je zelf al aangeeft....het komt het dichtst in de buurt van.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Liever had ik een echte klassiek liberale partij gehad die zowel op economisch gebied als sociaal gebied zo weinig mogelijk inmenging van de overheid wil.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:51 schreef n3z het volgende:
BNN'ers zijn rijk -> ze stemmen bijna allemaal VVD. Inclusief de topsporters.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
+ De helft van het Nederlandse voetbal met al hun miljoenen en tonnen.
quote:Nederlands elftal stemt niet
De animo bij de Oranje-spelers om te gaan stemmen is niet bijzonder groot: het is te veel gedoe, ze zijn niet voldoende geïnformeerd of hebben geen interesse.
Een van de weinige spelers die overwegen om (via een machtiging) hun stem uit te brengen, is Khalid Boulahrouz. Dat heeft vooral te maken met de opkomst van Geert Wilders en zijn partij. ‘Die man is een gevaarlijke clown’, vindt de verdediger van VfB Stuttgart. ‘Hij zet mensen met een bepaald geloof in de hoek, isoleert ze van de rest van de samenleving en zet er vervolgens het stempel ‘gevaarlijk’ op. Alsof moslims allemaal slechte mensen zijn. Voor mij is Wilders een zwakke persoonlijkheid, iemand die mentaal volledig in de war is.’
‘Ik woon in het buitenland’
Van huis uit stemt Boulahrouz op de PvdA, maar bij deze verkiezingen krijgt waarschijnlijk een andere partij zijn zegen. ‘Ik neig meer richting GroenLinks nu.’ Al zegt hij er eerlijk bij dat hij zich ‘de komende dagen nog goed moet oriënteren’.
Anderen hebben geen interesse (John Heitinga: ‘Ik heb niemand gemachtigd. Ik woon in het buitenland en met Oranje zijn we al weer een tijdje onderweg. Het staat te ver van me af’) of zitten met andere praktische problemen. ‘Ik ga op niemand stemmen. Mag ik je vragen hoe ik dat had moeten doen? Ik weet niet hoe dat moet als je in het buitenland zit’, bekent Klaas-Jan Huntelaar.
Meer...
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Klopkoek het volgende:
Michael van Praag (oud-voorzitter Ajax) stemt VVD zei hij gisteren in Studio Voetbal.
Hij verdedigde ook nog de stadionterreur van de KNVB. Dat mensen hun attributen moeten inleveren omdat de sponsoren van de KNVB dat willen. "ze betalen veel geld aan de KNVB". dat tekent de VVD'er: de macht van het geld regeert boven alles. dat noemt men nu 'vrijheid'. vrijheid van het grote geld ja.
nog even en de bank gaat bepalen hoe jij als burger moet leven want het huis van jou is door de bank gesponsord.
Geld boven vrijheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kinderen van 6 pesten door hun toeter af te pakken, omdat het geen toeter is van de sponsor.
In een notendop waar de VVD voor staat. Kleintjes pesten en commercie/geld is altijd de basis....elke vorm van normale sociale omgang is onmogelijk als het ze om geld gaat.
Volk van bovenaf bespelen is echt iets waar jouw poster-helden als Fidel en Stalin patent op hebben hoor, mooie communist dat je er bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geld boven vrijheid.
Hugo Borst maakte ook nog een gekscherende opmerking over het NOS Journaal. "Olielek, zelfmoorden in China... en hier openden ze mee".... Ze openden met de blessure van Robben. Vervolgens gaat Van Praag als op en top regent zeggen dat het wel goed is dat hiermee werd geopend want zo "raakt nederland in de WK stemming". Echt, wat een regenteske opmerking. Van bovenaf het volk bespelen. Brood en spelen... volk is afgeleid... en ondertussen....
Michael van Praag is een van de meest fatsoenlijke mensen in Nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Klopkoek het volgende:
Michael van Praag (oud-voorzitter Ajax) stemt VVD zei hij gisteren in Studio Voetbal.
Hij verdedigde ook nog de stadionterreur van de KNVB. Dat mensen hun attributen moeten inleveren omdat de sponsoren van de KNVB dat willen. "ze betalen veel geld aan de KNVB". dat tekent de VVD'er: de macht van het geld regeert boven alles. dat noemt men nu 'vrijheid'. vrijheid van het grote geld ja.
nog even en de bank gaat bepalen hoe jij als burger moet leven want het huis van jou is door de bank gesponsord.
Vind je het nodig op iedereen te schieten die jouw partij niet steunt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
Belastingontduiker Guus Hiddink met zijn dikke vermogen heeft ook op de VVD gestemdViel te verwachten, hij heeft immers veel plezier in semi-dictaturen gewerkt
Ik wil ook zover gaan om stroperige procedures te voorkomen, maar het moet niet zo zijn dat bedrijven volledig vrij spel krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Liever had ik een echte klassiek liberale partij gehad die zowel op economisch gebied als sociaal gebied zo weinig mogelijk inmenging van de overheid wil, maar aangezien we die niet hebben gaat mijn keuze dit keer naar de VVD.
Ik vind dat inderdaad nodig. Vooral als het regenten als Michael van Praag ("goed dat het journaal hiermee opent, dan raakt het volk in de oranje stemming!") en belastingontduikers betreffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je het nodig op iedereen te schieten die jouw partij niet steunt?
Let voortaan op je gezondheid.
Liever iemand die iets te weinig betaald dan iemand die alleen geld kost.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad nodig. Vooral als het regenten als Michael van Praag ("goed dat het journaal hiermee opent, dan raakt het volk in de oranje stemming!") en belastingontduikers betreffen
Dezelfde logica als:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
tuurlijk. Je hebt succes en dus stem je VVD
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dezelfde logica als:
"Je hebt gefaald dus stem je SP/PvdA"
Is de bijstand dan zo gul?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.
Zelfs al zou ik geen baan hebben zou ik nog niet links stemmen. Je bepaald zelf je eigen leven door wat je doet, ziekten etc. daar gelatenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:26 schreef aarsschimmel het volgende:
Mark Rutten stemt VVD.
Het hele rijtje van BN'-ers bestaat uit rijkaards, waarvan sommigen zelfs bekend staan om hun ongebreidelde hebzucht, waar half NL van kotst, maar ondertussen wel zelf naar hunkert en door te stemmen op dezelfde partij als hun helden denken ze zelf ook het schip met miljoenen binnen laten lopen....de naievelingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |