Ik vind dat inderdaad nodig. Vooral als het regenten als Michael van Praag ("goed dat het journaal hiermee opent, dan raakt het volk in de oranje stemming!") en belastingontduikers betreffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je het nodig op iedereen te schieten die jouw partij niet steunt?
Let voortaan op je gezondheid.
Liever iemand die iets te weinig betaald dan iemand die alleen geld kost.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad nodig. Vooral als het regenten als Michael van Praag ("goed dat het journaal hiermee opent, dan raakt het volk in de oranje stemming!") en belastingontduikers betreffen
Dezelfde logica als:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
tuurlijk. Je hebt succes en dus stem je VVD
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dezelfde logica als:
"Je hebt gefaald dus stem je SP/PvdA"
Is de bijstand dan zo gul?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.
Zelfs al zou ik geen baan hebben zou ik nog niet links stemmen. Je bepaald zelf je eigen leven door wat je doet, ziekten etc. daar gelatenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Al verdien ik een miljoen per jaar, ik zou never nooit op VVD stemmen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:26 schreef aarsschimmel het volgende:
Mark Rutten stemt VVD.
Het hele rijtje van BN'-ers bestaat uit rijkaards, waarvan sommigen zelfs bekend staan om hun ongebreidelde hebzucht, waar half NL van kotst, maar ondertussen wel zelf naar hunkert en door te stemmen op dezelfde partij als hun helden denken ze zelf ook het schip met miljoenen binnen laten lopen....de naievelingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |