Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemtquote:
Die heeft Verdonk nog wel financieel gesteund, al kan ik me voorstellen dat hij nu ook wel inziet dat de VVD een betere keuze isquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Tabloid het volgende:
John de Mol
Ook logisch, zn man is toch een bekend iemand binnen de VVD.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemt
Onzin kijk eens naar de SP en PvdA daar zitten heel wat bekende mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:51 schreef n3z het volgende:
BNN'ers zijn rijk -> ze stemmen bijna allemaal VVD. Inclusief de topsporters.
Een interessanter topic zou zijn BNN'ers die SP stemmen.
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vaag, dacht echt dat hij altijd VVD-adept was
Wat een gelul. Toen Johan een dergelijke leeftijd had zat hij nog bij de PvdA. Hij zegt altijd dat hij fan is geworden van de VVD door het financiele beleid van Gerrit Zalm. Maar hij had wel een hekel aan Hirsi Ali, Verdonk en van Baalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.
De club van de winnaarsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
* chewbacca_maatschappij is een winnaarquote:
Morendo ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* chewbacca_maatschappij is een winnaar![]()
Die stemt niet, voor zover ik weet tenminste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
Nee! en ook geen VVDquote:
Zou hij niet PVV stemmen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
En Jack van Gelder met zijn drie ton per jaar stemt ook VVD. "Criminelen worden niet aangepakt in dit land maar ik mag hier geen sigaretje meer roken!" jammerde hij.
Dat denk ik niet. De hekel is selectief.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Kremers het volgende:
Lol, als Jack v. Gelder VVD stemt dan gaat zijn salaris eraanVVD heeft een hekel aan mensen in de publieke sector die veel geld opstrijken, net als PVV trouwens.
tja, het is dan ook de partij die zegt rijke mensen meer geld te geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Libereco het volgende:
Wat stemt rijk Nederland: http://www.quotenet.nl/do(...)gen/index.php?page=1
Ik kan je zeggen, bijna allemaal VVD...
quote zal denk ik niet representatief zijn voor alle rijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
tja, het is dan ook de partij die zegt rijke mensen meer geld te geven.![]()
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Genoeg BNers die links zijn hoor.
Dat heeft hij de laatste keer gestemd jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:32 schreef merino het volgende:
[..]
Nee! en ook geen VVD
Jort noemt zichzelf anarcho liberaal en stemt Partij voor de Dieren.
Hij is overigens wel al jaren vegetarisch.
(bron: eigen uitspraak @ tv)
Nope, die stemde onverwacht best links, weet niet meer watquote:
die 2 zijn irritant betweterig linksquote:
Vooral die uitspraak over de zeikerige Nederlandse burger die altijd maar z'n hand ophoudt en de elite van alls wat misgaat de schuld geeft isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Gimmick het volgende:
HIer Jort Kelder in een D66-filmpje. Best goed verhaal. Hij stemde Partij voor de Dieren en twijfelt nu tussen PvdD, GroenLinks, D66 en VVD.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef FTWO het volgende:
Was Sven Kramer al genoemd?
Is zo-ie-zo al een kwal van een vent trouwens...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
TS: begint Dries Roelvink.![]()
Bron: KvdB dd 21/5/10/
+ De helft van het Nederlandse voetbal met al hun miljoenen en tonnen.quote:
Zo zie je maar weer dat ook hun programma waarin ze mensen hielpen slechts een hypocriet commercieel doel had. Niets helpen alleen maar innen, innen, en nog eens innen.quote:
Als je iets voor andere mensen over hebt dan stem je in ieder geval niet op de VVD.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Jahoor, mensen die VVD stemmen doen dat alleen maar om het geld en kunnen nooit oprecht mensen helpen(even los van de Frogers, daar heb ik ook een hekel aan) Dat je een hekel aan de VVD hebt is wel duidelijk, maar je bent nu wel heel kortzichtig bezig.
Als je zo kortzichtig denkt, dan kan ik me goed voorstellen dat je geen VVD stemt. Ik help vaak genoeg mensen zonder dat ik er zelf wat mee win en geld is verre van mijn drijfveer om op de VVD te stemmen, maar dat zal er bij jou waarschijnlijk niet in gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je iets voor andere mensen over hebt dan stem je in ieder geval niet op de VVD.
Die hebben totaal geen maatschappelijke en/of sociale verantwoordelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |