Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemtquote:
Die heeft Verdonk nog wel financieel gesteund, al kan ik me voorstellen dat hij nu ook wel inziet dat de VVD een betere keuze isquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Tabloid het volgende:
John de Mol
Ook logisch, zn man is toch een bekend iemand binnen de VVD.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Was vanavond weer eens pijnlijk duidelijk te merken tijden boulevard en ik heb zo'n vermoeden dat winston ook vvd stemt
Onzin kijk eens naar de SP en PvdA daar zitten heel wat bekende mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:51 schreef n3z het volgende:
BNN'ers zijn rijk -> ze stemmen bijna allemaal VVD. Inclusief de topsporters.
Een interessanter topic zou zijn BNN'ers die SP stemmen.
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vaag, dacht echt dat hij altijd VVD-adept was
Wat een gelul. Toen Johan een dergelijke leeftijd had zat hij nog bij de PvdA. Hij zegt altijd dat hij fan is geworden van de VVD door het financiele beleid van Gerrit Zalm. Maar hij had wel een hekel aan Hirsi Ali, Verdonk en van Baalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij is lid geweest van de JOVD, maar dat noemt hij zelf één van de grootste foute uit zijn carriere. Een journalist moet tenslotte objectief te werk kunnen gaan.
De club van de winnaarsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
* chewbacca_maatschappij is een winnaarquote:
Morendo ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* chewbacca_maatschappij is een winnaar![]()
Die stemt niet, voor zover ik weet tenminste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Willem Alexander ook sympathie voor de club van de winnaars?
Nee! en ook geen VVDquote:
Zou hij niet PVV stemmen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
En Jack van Gelder met zijn drie ton per jaar stemt ook VVD. "Criminelen worden niet aangepakt in dit land maar ik mag hier geen sigaretje meer roken!" jammerde hij.
Dat denk ik niet. De hekel is selectief.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Kremers het volgende:
Lol, als Jack v. Gelder VVD stemt dan gaat zijn salaris eraanVVD heeft een hekel aan mensen in de publieke sector die veel geld opstrijken, net als PVV trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |