Ja da's niet handigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
noh nu gooit remlof het goede topic dicht
het uur is om hier volgt de rest van het coupletquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
dan hier maar verder
okay slechte vertaling, van wie is het nummer en wat is de titel?
Het schip zinkt, het schip zinkt, het schip zinkt
En er is een lek, een lek in de machinekamer
De armen, de lammen, de blinden
Wie zijn de gene die we de touwtjes in handen geven
moordenaars, dieven en advocaten
(in de zinnen die hierna volgen zit de titel die komt over een uur mocht niemand het weten)
Dat had ik ook gezien ja en het klopt idd, het is gods away for business maar dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
God is Gone For Business van Tom Waits?
Was laatst in DWDD, een toneelgezelschap gaat Shakespeare doen met songs van Tom Waits daarin verweven of zo...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
en dus dubbele punten
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
2 dus.quote:
geeditquote:
quote:The group's 1958 single for Epic Records, "" reached #26 on the US Billboard Hot 100.
In 1962, they re-released "" and hit again, this time peaking at #38.
The song's fame far eclipsed the band's; The Fortunes, The Doodletown Pipers, Hobby Horse, Jan & Dean, The Legendary Masked Surfers, Mungo Jerry, and Sha Na Na all covered the tune, and it was used in commercials for Buick and Applebee's.
cafca +1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef cafca het volgende:
Leon Russell
quote:Remi Tjon Ajong - zanger
Brian Tjon Ajong - gitarist
Willy Tjon Ajong - gitarist
Jan-Jaap 'Jay' Onverwagt - bassist
Roeland 'Roela' Uijtdewilligen - drummer
n00biedoobiedoo +2quote:Op zondag 23 mei 2010 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jesus Lizard
Gecheckt en dat is goedquote:Op zondag 23 mei 2010 16:21 schreef methodmich het volgende:
The Original Soundtrack dan volgens mij. Tenminste, die naam komt me ergens bekend voor.
Gambolputty +2quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Gambolputty het volgende:
Dan gok ik Meat Puppets
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:05 schreef belsen het volgende:
The Smiths - Meat is murder?
Nee, meneer rechts is wel de zanger/bassist/frontman van de band.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, ik ken die foto...
De man rechts lijkt op Jon Oliva. Gokje op Jon Oliva's Pain.
Wordt een ongelooflijke 'oja'...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, meneer rechts is wel de zanger/bassist/frontman van de band.
Dat denk ik ook. Ik heb weinig metalceedees in mijn verzameling, maar van deze band toevallig wel eentje.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wordt een ongelooflijke 'oja'...
Je hebt gelijk, ik heb hem fout geïdentificeerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
Maar Jan Chris de Koeijer is toch bassist/zanger? En da's toch de meneer die tweede van links staat? Of ben ik nu helemaal in de war?
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
Maar Jan Chris de Koeijer is toch bassist/zanger? En da's toch de meneer die tweede van links staat? Of ben ik nu helemaal in de war?
bassist + drummer.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Celestial Season
Je zoekt het véééééél te ingewikkeld. Kijk eens goed naar de mensen op de foto.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef ranja het volgende:
pff, kom er niet uit. agua - water, season - lente, zomer, herfst, winter en niet King... zie geen verband tussen die 3 aanwijzingen
Even ééntje tussendoor:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga slapen, en ik vrees dat ik pas morgenavond laat weer online ben. Speel dus gerust verder.
Is dit jaar nou zo exceptioneel qua overleden muzikanten of verbeeld ik me dat nou?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef WeezerButler het volgende:
Paul Gray van Slipnot. Is dood gevonden, doodsoorzaak nog niet bekend.
Elke week prijs. Maandelijks een hoofdprijs lijkt het wel :-(quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit jaar nou zo exceptioneel qua overleden muzikanten of verbeeld ik me dat nou?
Lily Allen - not fairquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Mark het volgende:
Omdat ik het zeker weet, vast een nieuwe:
Welk nummer en van wie?
There's just one thing that's getting in the way
When we go up to bed you're just no good
Its such a shame
I look into your eyes I want to get to know you
And then you make this noise and its apparent it's all over
quote:
Wist dat jij hem zou wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef bartrid het volgende:
Shit, Raven vraag gemist.
Beregd +2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef Beregd het volgende:
cat power?
Ook niet. Toevallig wel samen een tour gedaan, vorig jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef ranja het volgende:
Dacht al dat Brian iets te weinig kuif had
New Adventures?
Nope. Goed, hintje dan nog maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Burnett het volgende:
Queen Summer
quote:is an Amsterdam-based band formed in 1988 by guitarist/synth programmer Dirk de Vries, guitarist Aldo Sprenger, bassist/synth programmer Mark Drillich, and drummer Rob Smits, whose daughter is one of the co-founders of the fashion label Cherry Red. The band's music can best be described as avant-garde containing elements of heavy metal, electronica, and industrial. Furthermore, nearly all of
's music was instrumental with the only vocals being an eclectic blend of sampling. Despite modest promotional efforts and releasing a music video for the song "Stockhouse" in 1992, the band never achieved significant commercial success. Consequently,
went on an indefinite hiatus in 2000 which now appears to be permanent.
's website remains one of the few internet resources available for information on the band. Additionally, much of the band's discography can now only be purchased directly from them.
On May 22, 2007, a news post on the band's website announced that bassist Mark Drillich was looking for musicians willing to revive the band. According to the post, a collaboration with guitarist Tijs Keverkamp followed, yielding a number of songs. A follow-up news post on June 20, 2007, said that rehearsals with a new drummer Mandy Hopman had begun.
And Kong it is!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef Mark het volgende:
Bio doet me denken aan Kong
En ik miste eigenlijk een opmerking over waarom het een vervolgvraag was, maar wellicht was het dan te moeilijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:55 schreef Mark het volgende:
Ik miste eigenlijk een opmerking over het quadrofonische opstellen, maar wellicht was het dan te makkelijk.
Dan was ik inderdaad sneller geweestquote:
hij doet nog steeds veel optredens enzo hoor. Staat regelmatig op festivals met hippe electronische sample-pakjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:29 schreef Mark het volgende:
Nederlander, werd veel van verwacht, maar lang niets meer van hem gehoord
Natuurlijk veel dubbele, al had ik zelf expres geen Sinatra genomen:quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef ranja het volgende:
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia
Frank Sinatra - New York, New York
Frank Black - Los Angeles
Sonic Youth - Providence
Jan Hammer - Miami Vice Theme
Johnny Lion - Alleen in Dallas
Scott McKenzie - San Fransisco
Elvis Presley - Viva Las Vegas
Johnny Cash - I Killed a Man in Reno
Pixies - Letter to Memphis
Wow, geen New Yorkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nick Cave & the bad Seeds - Tupelo
Middle of the Road - Sacramento
Bobby Bare - Detroit City
Michelle Shocked - Anchorage
Tony Christie - Amarillo
Gene Pitney - 24 hours from Tulsa
Pixies - Motorway to Roswell
Matthew's Southern Comfort - Woodstock
Redbone - We were all wounded at Wounded Knee
Jimmy Eat World - Lucky Denver Mint
WeezerButler +2quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef WeezerButler het volgende:
Is alweer een stuk lastiger ;
Magnapop - Texas
the Strokes - Hawai
Sheryl Crow/ Bob Dylan - Mississippi
Counting Crowes - Omaha
Ray Charles - Georgia on my Mind
Led Zeppelin - Going to California
Neil Young - Alabama
CSN&Y - Ohio
R. Dean Taylor - Indiana wants me
Frank Sinatra - New York
kun je nou niet wachten tot je er 10 hebt.... na 4 minuten nadenken al onvolledige lijstjes posten is zo jammer.quote:
Alles op Sub Pop van geluidsdragers telt ; cassette bandjes, 8tracks you name it ....quote:
nouja ik kom gewoon niet verder dan dat, ik let over het algemeen nooit op welk label bepaalde artiesten zittenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef ranja het volgende:
[..]
kun je nou niet wachten tot je er 10 hebt.... na 4 minuten nadenken al onvolledige lijstjes posten is zo jammer.
hint ; wat grote 80s SubPop bands hebben nog in de ninetees of een single of nog een nummer op een SubPop compilatie verschenenquote:
Had wel gegokt dat Burnett het juiste antwoord zou geven!quote:
Mijn favoriete zondagochtendplaat...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef WeezerButler het volgende:
Ander Seattle nieuws ; In juni trouwens de nieuwe Brad cd uit :-)
Wat zijnquote:The Columbia Years
'Round About Midnight (1955/1956)
(1957)
Ascenseur pour l'Échafaud (Fontana, 1957 - filmsoundtrack)
(1958)
Porgy and Bess (1958)
1958 Miles (1958)
(1959)
(1960)
Dat zijn inderdaad de initialen van z'n stage naam ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef ranja het volgende:
Zijn die PG de initialen?
n00biedoobiedoo +2quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Professor Green
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef bartrid het volgende:
Ook een professor?
Meer hint gaat er niet komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij is speciaal voor de foto naar de kapper geweest.
Is dat die Belg die door is naar de finale van het ESF? Tom heet 'ie geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef ranja het volgende:
Nooit van gehoord eigenlijk
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Cafca +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:04 schreef cafca het volgende:
Tom Dice
MM bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Even gespiekt en volgens mij zijn we er:
Miles Ahead (1957)
Milestones (1958)
Kind of Blue (1959)
Sketches of Spain (1960)
Bartrid +2
1978 - 1998quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:26 schreef cafca het volgende:
Albumdiscografie van wie:
UKS
CFC
A
ESS
SFAS
CFTF
BAO
F
P
SFP
R
D
En begonnen ook eerder. Squeeze lijkt me goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar die zijn nog steeds actief...
bartrid +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef bartrid het volgende:
Sophie Ellis Bextor?
en UK Squeeze, idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:38 schreef ranja het volgende:
Squeeze - Cool for Cats
Bosbeetle +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
diana vickers
Geen thrash, wel heavy metal en een legendarische naam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
fuck die rechter gast komt me zo bekend voor, het lijkt mij trashmetal
Bosbeetle +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Diamond head?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef bartrid het volgende:
Killing Joke, Anti nowhere league, QUeen, Misfits, Thin Lizzy, Budgie.
Sack_Blabbath +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sacred Reich? Al is dat al van voor de 90s.
Die was van 1987 ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ken ze vooral vanwege een neef die bezeten was van Surf Nicugaruaeui. Das wel jaren 80 toch?
Festivals... meerdere dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de line-up van de Sonisphere festivals dit jaar?
Wat betreft wat ik vraag wel. Weet niet of het verder lokaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Festivals... meerdere dus.
Zijn alle line-ups hetzelfde?
Ik dacht van wel. Anywaysquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
De 'Big Four' spelen op een aantal maar ook lang niet op alle.
Klopt, Heaven & Hell is goed. nu die andere nog.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Dio zou volgens mij niet solo maar met Heaven & Hell gaan touren....
Komen die allemaal niet in Zürich?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef Beregd het volgende:
mooi groepje in de aanval, hebben al 8 minuten voor
- Jan Bakelandts (Omega Pharma), Francesco Failli (Acqua & Sapone), Branislau Samoilau (Quick Step), Luca Mazzanti (Katusha), Yuriy Krivtsov (AG2R), Jackson Rodriguez (Diquigiovanni), William Bonnet (Bbox), Xavier Tondo (Cervélo) and Leonardo Duque (Cofidis)
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A bullit for my valentine had ook een overledene toch?
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....
Eén van de gitaristen is dus ziek, niet de zanger.quote:May 24, 2010 – (Burbank, CA ) – ** regret to inform their fans that their upcoming Summer tour of Europe originally set to begin June 5, in Germany and ending July 3, in Finland has been cancelled. Guitarist
who has been diagnosed with Pancreatitis has been advised by doctors to continue further medical treatment.
’s medical team are optimistic and expect a full recovery in the weeks ahead as the band looks forward to being part of the BlackDiamondSkye tour also featuring Alice In Chains, Deftones, slated begin Sep. 16, in Chicago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de dame?![]()
Gecheckt, kloptquote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Michelle Phillips is een Amerikaanse zangeres en actrice. Ze werd beroemd als lid van de populaire zanggroep uit de jaren zestig The Mamas and the Papas. Later verwierf ze faam door haar optreden in diverse televisieseries, waaronder Star Trek: The Next Generation.
Michelle trouwde in 1962 met John Phillips, eveneens lid van The Mamas and The Papas. Samen schreven ze één van hun bekendste hits, California Dreamin'. Het paar scheidde in 1970 nadat ze overspel had gepleegd met mede-bandlid Denny Doherty en anderen.
In 1970 was Phillips gedurende slechts acht dagen getrouwd met acteur Dennis Hopper.Over dit huwelijk zei Phillips ooit: "Ik zal dit zeggen over Dennis Hopper: we waren acht dagen getrouwd en werkelijk ... het waren de gelukkigste dagen van mijn leven."
Dubbele punten!quote:
gewoon meedoenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Je mag gewoon meedoen, lees de OP even... (ps: opzoeken verboden...)quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Burnett +2quote:
Ga mijn best doenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.
[..]
Burnett +2
Laat je vooral niet ontmoedigen door de belachelijk grote kennis van sommige spelersquote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga mijn best doenMisschien dat ik hier nog te jong voor ben, maar dat zal nog blijken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
Outlandos d'Amour
Regatta de Blanc
Zenyattà Mondatta
Ghost in the Machine
Synchronicity
excuses voor de foutspellingen agv tijdsdruk..
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;quote:
John Philipsquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;
San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair) ??
friekin_ +2quote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
John Philips(of was het nou met dubbel L ?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |