quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef bartrid het volgende:
Killing Joke, Anti nowhere league, QUeen, Misfits, Thin Lizzy, Budgie.
Sack_Blabbath +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sacred Reich? Al is dat al van voor de 90s.
Die was van 1987 ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ken ze vooral vanwege een neef die bezeten was van Surf Nicugaruaeui. Das wel jaren 80 toch?
Festivals... meerdere dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de line-up van de Sonisphere festivals dit jaar?
Wat betreft wat ik vraag wel. Weet niet of het verder lokaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Festivals... meerdere dus.
Zijn alle line-ups hetzelfde?
Ik dacht van wel. Anywaysquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
De 'Big Four' spelen op een aantal maar ook lang niet op alle.
Klopt, Heaven & Hell is goed. nu die andere nog.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Dio zou volgens mij niet solo maar met Heaven & Hell gaan touren....
Komen die allemaal niet in Zürich?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef Beregd het volgende:
mooi groepje in de aanval, hebben al 8 minuten voor
- Jan Bakelandts (Omega Pharma), Francesco Failli (Acqua & Sapone), Branislau Samoilau (Quick Step), Luca Mazzanti (Katusha), Yuriy Krivtsov (AG2R), Jackson Rodriguez (Diquigiovanni), William Bonnet (Bbox), Xavier Tondo (Cervélo) and Leonardo Duque (Cofidis)
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A bullit for my valentine had ook een overledene toch?
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....
Eén van de gitaristen is dus ziek, niet de zanger.quote:May 24, 2010 – (Burbank, CA ) – ** regret to inform their fans that their upcoming Summer tour of Europe originally set to begin June 5, in Germany and ending July 3, in Finland has been cancelled. Guitarist
who has been diagnosed with Pancreatitis has been advised by doctors to continue further medical treatment.
’s medical team are optimistic and expect a full recovery in the weeks ahead as the band looks forward to being part of the BlackDiamondSkye tour also featuring Alice In Chains, Deftones, slated begin Sep. 16, in Chicago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de dame?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |