Is dat die Belg die door is naar de finale van het ESF? Tom heet 'ie geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef ranja het volgende:
Nooit van gehoord eigenlijk
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Cafca +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:04 schreef cafca het volgende:
Tom Dice
MM bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Even gespiekt en volgens mij zijn we er:
Miles Ahead (1957)
Milestones (1958)
Kind of Blue (1959)
Sketches of Spain (1960)
Bartrid +2
1978 - 1998quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:26 schreef cafca het volgende:
Albumdiscografie van wie:
UKS
CFC
A
ESS
SFAS
CFTF
BAO
F
P
SFP
R
D
En begonnen ook eerder. Squeeze lijkt me goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar die zijn nog steeds actief...
bartrid +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef bartrid het volgende:
Sophie Ellis Bextor?
en UK Squeeze, idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:38 schreef ranja het volgende:
Squeeze - Cool for Cats
Bosbeetle +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
diana vickers
Geen thrash, wel heavy metal en een legendarische naam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
fuck die rechter gast komt me zo bekend voor, het lijkt mij trashmetal
Bosbeetle +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Diamond head?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef bartrid het volgende:
Killing Joke, Anti nowhere league, QUeen, Misfits, Thin Lizzy, Budgie.
Sack_Blabbath +2quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sacred Reich? Al is dat al van voor de 90s.
Die was van 1987 ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ken ze vooral vanwege een neef die bezeten was van Surf Nicugaruaeui. Das wel jaren 80 toch?
Festivals... meerdere dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de line-up van de Sonisphere festivals dit jaar?
Wat betreft wat ik vraag wel. Weet niet of het verder lokaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Festivals... meerdere dus.
Zijn alle line-ups hetzelfde?
Ik dacht van wel. Anywaysquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
De 'Big Four' spelen op een aantal maar ook lang niet op alle.
Klopt, Heaven & Hell is goed. nu die andere nog.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Dio zou volgens mij niet solo maar met Heaven & Hell gaan touren....
Komen die allemaal niet in Zürich?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef Beregd het volgende:
mooi groepje in de aanval, hebben al 8 minuten voor
- Jan Bakelandts (Omega Pharma), Francesco Failli (Acqua & Sapone), Branislau Samoilau (Quick Step), Luca Mazzanti (Katusha), Yuriy Krivtsov (AG2R), Jackson Rodriguez (Diquigiovanni), William Bonnet (Bbox), Xavier Tondo (Cervélo) and Leonardo Duque (Cofidis)
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A bullit for my valentine had ook een overledene toch?
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, komen die nog steeds.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ook Avenged Sevenfold (of nog zo'n soort bandje) zijn....
Eén van de gitaristen is dus ziek, niet de zanger.quote:May 24, 2010 – (Burbank, CA ) – ** regret to inform their fans that their upcoming Summer tour of Europe originally set to begin June 5, in Germany and ending July 3, in Finland has been cancelled. Guitarist
who has been diagnosed with Pancreatitis has been advised by doctors to continue further medical treatment.
’s medical team are optimistic and expect a full recovery in the weeks ahead as the band looks forward to being part of the BlackDiamondSkye tour also featuring Alice In Chains, Deftones, slated begin Sep. 16, in Chicago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de dame?![]()
Gecheckt, kloptquote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Michelle Phillips is een Amerikaanse zangeres en actrice. Ze werd beroemd als lid van de populaire zanggroep uit de jaren zestig The Mamas and the Papas. Later verwierf ze faam door haar optreden in diverse televisieseries, waaronder Star Trek: The Next Generation.
Michelle trouwde in 1962 met John Phillips, eveneens lid van The Mamas and The Papas. Samen schreven ze één van hun bekendste hits, California Dreamin'. Het paar scheidde in 1970 nadat ze overspel had gepleegd met mede-bandlid Denny Doherty en anderen.
In 1970 was Phillips gedurende slechts acht dagen getrouwd met acteur Dennis Hopper.Over dit huwelijk zei Phillips ooit: "Ik zal dit zeggen over Dennis Hopper: we waren acht dagen getrouwd en werkelijk ... het waren de gelukkigste dagen van mijn leven."
Dubbele punten!quote:
gewoon meedoenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Je mag gewoon meedoen, lees de OP even... (ps: opzoeken verboden...)quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Burnett +2quote:
Ga mijn best doenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.
[..]
Burnett +2
Laat je vooral niet ontmoedigen door de belachelijk grote kennis van sommige spelersquote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga mijn best doenMisschien dat ik hier nog te jong voor ben, maar dat zal nog blijken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
Outlandos d'Amour
Regatta de Blanc
Zenyattà Mondatta
Ghost in the Machine
Synchronicity
excuses voor de foutspellingen agv tijdsdruk..
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;quote:
John Philipsquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;
San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair) ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |