SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de dame?![]()
Gecheckt, kloptquote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Op maandag 31 mei 2010 07:21 schreef WeezerButler het volgende:
gezicht lijkt erg op Michelle Phillips, dacht alleen dat ze een smaller contour had ...
quote:Michelle Phillips is een Amerikaanse zangeres en actrice. Ze werd beroemd als lid van de populaire zanggroep uit de jaren zestig The Mamas and the Papas. Later verwierf ze faam door haar optreden in diverse televisieseries, waaronder Star Trek: The Next Generation.
Michelle trouwde in 1962 met John Phillips, eveneens lid van The Mamas and The Papas. Samen schreven ze één van hun bekendste hits, California Dreamin'. Het paar scheidde in 1970 nadat ze overspel had gepleegd met mede-bandlid Denny Doherty en anderen.
In 1970 was Phillips gedurende slechts acht dagen getrouwd met acteur Dennis Hopper.Over dit huwelijk zei Phillips ooit: "Ik zal dit zeggen over Dennis Hopper: we waren acht dagen getrouwd en werkelijk ... het waren de gelukkigste dagen van mijn leven."
Dubbele punten!quote:
gewoon meedoenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Je mag gewoon meedoen, lees de OP even... (ps: opzoeken verboden...)quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Heel even snel een vraagje tussendoor.. mag je gewoon meedoen of eerst even aanmelden oid?
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Burnett +2quote:
Ga mijn best doenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Roep als je het weet. Als je een vraag goed hebt, stel je een nieuwe vraag en kom je automatisch in de stand te staan. Lees anders de OP even. Leuk dat je mee wilt doen.
[..]
Burnett +2
Laat je vooral niet ontmoedigen door de belachelijk grote kennis van sommige spelersquote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga mijn best doenMisschien dat ik hier nog te jong voor ben, maar dat zal nog blijken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
Outlandos d'Amour
Regatta de Blanc
Zenyattà Mondatta
Ghost in the Machine
Synchronicity
excuses voor de foutspellingen agv tijdsdruk..
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;quote:
John Philipsquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Knappe hippie mevrouw !!. Mooi bruggetje wie schreef het ultieme hippie anthem ;
San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair) ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |