Gecheckt en dat is goedquote:Op zondag 23 mei 2010 16:21 schreef methodmich het volgende:
The Original Soundtrack dan volgens mij. Tenminste, die naam komt me ergens bekend voor.
Gambolputty +2quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Gambolputty het volgende:
Dan gok ik Meat Puppets
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:05 schreef belsen het volgende:
The Smiths - Meat is murder?
Nee, meneer rechts is wel de zanger/bassist/frontman van de band.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, ik ken die foto...
De man rechts lijkt op Jon Oliva. Gokje op Jon Oliva's Pain.
Wordt een ongelooflijke 'oja'...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, meneer rechts is wel de zanger/bassist/frontman van de band.
Dat denk ik ook. Ik heb weinig metalceedees in mijn verzameling, maar van deze band toevallig wel eentje.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wordt een ongelooflijke 'oja'...
Je hebt gelijk, ik heb hem fout geïdentificeerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
Maar Jan Chris de Koeijer is toch bassist/zanger? En da's toch de meneer die tweede van links staat? Of ben ik nu helemaal in de war?
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
Maar Jan Chris de Koeijer is toch bassist/zanger? En da's toch de meneer die tweede van links staat? Of ben ik nu helemaal in de war?
bassist + drummer.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Celestial Season
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |