Je zoekt het véééééél te ingewikkeld. Kijk eens goed naar de mensen op de foto.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef ranja het volgende:
pff, kom er niet uit. agua - water, season - lente, zomer, herfst, winter en niet King... zie geen verband tussen die 3 aanwijzingen
Even ééntje tussendoor:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga slapen, en ik vrees dat ik pas morgenavond laat weer online ben. Speel dus gerust verder.
Is dit jaar nou zo exceptioneel qua overleden muzikanten of verbeeld ik me dat nou?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef WeezerButler het volgende:
Paul Gray van Slipnot. Is dood gevonden, doodsoorzaak nog niet bekend.
Elke week prijs. Maandelijks een hoofdprijs lijkt het wel :-(quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit jaar nou zo exceptioneel qua overleden muzikanten of verbeeld ik me dat nou?
Lily Allen - not fairquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Mark het volgende:
Omdat ik het zeker weet, vast een nieuwe:
Welk nummer en van wie?
There's just one thing that's getting in the way
When we go up to bed you're just no good
Its such a shame
I look into your eyes I want to get to know you
And then you make this noise and its apparent it's all over
quote:
Wist dat jij hem zou wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef bartrid het volgende:
Shit, Raven vraag gemist.
Beregd +2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef Beregd het volgende:
cat power?
Ook niet. Toevallig wel samen een tour gedaan, vorig jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef ranja het volgende:
Dacht al dat Brian iets te weinig kuif had
New Adventures?
Nope. Goed, hintje dan nog maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Burnett het volgende:
Queen Summer
quote:is an Amsterdam-based band formed in 1988 by guitarist/synth programmer Dirk de Vries, guitarist Aldo Sprenger, bassist/synth programmer Mark Drillich, and drummer Rob Smits, whose daughter is one of the co-founders of the fashion label Cherry Red. The band's music can best be described as avant-garde containing elements of heavy metal, electronica, and industrial. Furthermore, nearly all of
's music was instrumental with the only vocals being an eclectic blend of sampling. Despite modest promotional efforts and releasing a music video for the song "Stockhouse" in 1992, the band never achieved significant commercial success. Consequently,
went on an indefinite hiatus in 2000 which now appears to be permanent.
's website remains one of the few internet resources available for information on the band. Additionally, much of the band's discography can now only be purchased directly from them.
On May 22, 2007, a news post on the band's website announced that bassist Mark Drillich was looking for musicians willing to revive the band. According to the post, a collaboration with guitarist Tijs Keverkamp followed, yielding a number of songs. A follow-up news post on June 20, 2007, said that rehearsals with a new drummer Mandy Hopman had begun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |