3/4 broeken zijn juist zo 2001quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef Joosterd het volgende:
Nee moet werken van 3 tot 8![]()
Korte broeken :![]()
3-kwarts broeken :
Lekker warm als het 25+ graden wordquote:
Het heeft niets met niet durven te maken... het is geen gezicht, dat is het 'm...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind mensen best wel triest die geen korte broek aan durven!!!
Maar je hebt het nooit warm ofzo? Ben je nog nooit in een land als Griekenland of Turkije geweest?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het heeft niets met niet durven te maken... het is geen gezicht, dat is het 'm...
Ik heb het juist heel snel warm... maar daar heb ik vooral op het bovenlichaam last van...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar je hebt het nooit warm ofzo? Ben je nog nooit in een land als Griekenland of Turkije geweest?
Ik krijg er een raar model van.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind mensen best wel triest die geen korte broek aan durven!!!
Maar durf je wel in een zwembroek te lopen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel snel warm... maar daar heb ik vooral op het bovenlichaam last van...
Natuurlijk wel...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar durf je wel in een zwembroek te lopen?
Flikker op. Er zijn genoeg prima korte broeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het heeft niets met niet durven te maken... het is geen gezicht, dat is het 'm...
Kwestie van smaak...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Flikker op. Er zijn genoeg prima korte broeken.
Heb je naar buiten gekeken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef DaMart het volgende:
Een korte broek aantrekken terwijl de zon amper schijnt?
Ja, en ik zie een eindeloze wolkenlucht. En ik ben buiten geweest en vond de temperatuur ook behoorlijk tegenvallen, voelde aan als hooguit een graad of 15 tot 17.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb je naar buiten gekeken?
Ik ga er maar vanuit dat echt naar buiten gaan een brug te ver is...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef DaMart het volgende:
Een korte broek aantrekken terwijl de zon amper schijnt?
Juist in veel warme landen is het not done om in korte broek te lopen. Die mensen denken dat je in je ondergoed over straat gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar je hebt het nooit warm ofzo? Ben je nog nooit in een land als Griekenland of Turkije geweest?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Azijnproever het volgende:
Ja natuurlijk! En teenslippers![]()
Dat er mensen zijn die het nu nog te fris vinden snap ik echt niet. Hier in het ZO des lands is het in ieder geval meer dan 22 graden in de zon en de lucht is mooi blauw.
Dat willen de vrouwen van FOK! dan wel eens zien....pics dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:44 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik draag zodra het lekker warm is wel vaak en korte broek maar ik heb dan ook niet van die dunne melkflessen. Ik krijg vaak van vrouwen te horen dat ik mooie benen heb![]()
pics!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef boefke20 het volgende:
Wat hebben wij vrouwen het dan toch gemakkelijk hahahah.
Lekker een kort jurkje of rokje met topje aan.
Een egaal blauwe driekwartsbroek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Jahr00n het volgende:
Korte broeken zijn beter in dit weer.
Maarja de echte FOK'ers lopen natuurlijk in hun vormloze egaal blauwe spijkerbroek.
De broek die op maat was 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een egaal blauwe driekwartsbroek.
Jij gaat ook naar het strand in lange broek? Met je laptop op je schoot zittende?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef moomoo het volgende:
Korte broeken
Gewoon lange broeken, maakt niet uit hoe warm het is.
Ik vind korte broeken er gewoon belachelijk uitzien, los van hoe iemands benen eruitzien. Naar het strand ga ik niet, bah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar het strand in lange broek? Met je laptop op je schoot zittende?
Of schaam jeje voor je dunne x-spillebeentjes?
Een model in korte broek ziet er beter uit dan gemiddeld Fok!ker in korte broek en dat is nog een understatement.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom er mensen zijn die dit niet vinden staan.
Maar ik vooralsnog in lange broek maar op het balkon wel in shorts. De wind is me nog iets te koud om met blote benen de straat op te gaan.
Tuurlijk, ik vind het ook niet leuk om iemand met te dikke, te korte, te witte en te behaarde benen in een korte broek te zijn, maar ik vind witte leggings bij vrouwen met cellulite en boyfriendjeans en sokken in sandalen ook niet mooi. Betekent niet dat mensen zich daardoor moeten laten weerhouden, vooral niet met warm weer. Bovendien zijn er genoeg mannen die (voor een bepaalde leeftijd en BMI) makkelijke korte broeken kunnen hebben, maar hier roept een groot deel dat het nooit bij volwassen mannen kanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:00 schreef Torrio het volgende:
Een model in korte broek ziet er beter uit dan gemiddeld Fok!ker in korte broek en dat is nog een understatement.
Ja waarom niet, het is warmquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Dat is echt zo oerhollands, 1 zonnestraaltje en Nederland trek er ineens met korte broeken op uit om hun melk flessen te showen.
Hier liepen we gelukkig altijd in korte broek met slippers.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijk in mijn korte broek en t-shirtje biertjes gehapt op 't terras vanmiddag.
Af en toe wel een fris windje langs me melkflessen maar dat dondert me niet.
Ik weet nog dat we vroeger op de middelbare school geen korte broek aandeden omdat het niet stoer was.
Nu weet ik gelukkig wel beter.
Ik ben van mezelf een beetje getint dus ik heb nooit melkflessenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Dat is echt zo oerhollands, 1 zonnestraaltje en Nederland trek er ineens met korte broeken op uit om hun melk flessen te showen.
iddquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
Al die autisten die geen korte broek willen dragen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
Nou volgens sommige kan je nooit een korte broek aan hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:38 schreef McGilles het volgende:
Mensen die zeggen dat het er niet uit ziet![]()
![]()
Boeiend allemaal, je gaat toch niet in je spijkerbroek rondlopen in de zomer
Zijn allemaal van die modebewuste pikkies die niet normaal kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou volgens sommige kan je nooit een korte broek aan hoor
En je hebt het ook nooit warm? En als je actief bezig bent zoals klussen, verhuizen etc?quote:
Ik heb serieus niet één korte broek, ook niet zo'n hoogwater driekwart broek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
En je hebt het ook nooit warm? En als je actief bezig bent zoals klussen, verhuizen etc?
Moet er niet aan denken om het hele jaar lang in een lange broek te moeten of willen lopen.
Snel koud zeker dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet één korte broek, ook niet zo'n hoogwater driekwart broek.
Incl mijn melkflessen, maar als je nooit korte broek aandoet zul je daar ook niet vanaf komen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Azijnproever het volgende:
Ja natuurlijk! En teenslippers![]()
Dat er mensen zijn die het nu nog te fris vinden snap ik echt niet. Hier in het ZO des lands is het in ieder geval meer dan 22 graden in de zon en de lucht is mooi blauw.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
Als ik aan mijn buurman van 60 denk met zijn melkflessen en sokken-in-sandalen denk ik dat het inderdaad voor bepaalde mensen verboden zou moeten wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou volgens sommige kan je nooit een korte broek aan hoor
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:09 schreef Orealo het volgende:
Ik heb 'm aan hoor. Als jullie vandaag in Zeist iemand zien lopen met een korte broek is het Paul of ik.
Dit.quote:
Inderdaad zeg, gaat nergens over. Ik ben ook fan van goedgeklede mensen, maar geen korte broek in de zomer = onzekere mannetjes die daardoor niet optimaal van de zon genieten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
3/4 broeken zijn wel zo lelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef Brandwacht het volgende:
Zwembroek, lekker bakken in de tuin.
Ik draag ook heel regelmatig korte of 3/4 broeken, vind in de zomer een lange broek echt niets.
dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef junkiexp het volgende:
Wat is dit nu weer voor gelul joh met die korte broeken, je gaat met 25+ graden toch niet in je jeans lopen ?
Als ik niet aan het werk ben met dat weer loop ik in een polo, korte broek en teenslippers
Ook gewoon naar de supermarkt e.d.
Ja, maar nu is het bedtijd.quote:
Nee hoor, het blijft droog.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:35 schreef Paul het volgende:
vandaag is echt zoeen twijfeldagje he, want het gaat ook regenen enzo
Held!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef manny het volgende:
korte broek vandaag. jazeker. ook met minder mooi weer een prima optie.
[ afbeelding ]
korte broeken koning: Michael.
Dat snap ik dan weer niet, korte broeken en gesloten schoenen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef manny het volgende:
korte broek vandaag. jazeker. ook met minder mooi weer een prima optie.
[ afbeelding ]
korte broeken koning: Michael.
Sandalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:54 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, korte broeken en gesloten schoenen.
Bijvoorbeeld, of slippers. Zeg nou zelf, dat ziet er toch veel minder belachelijk uit dan gesloten schoenen en van die (wijven-)sokken onder een korte broek?quote:
Inderdaad, slippers zien niet belachelijk uitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:57 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of slippers. Zeg nou zelf, dat ziet er toch veel minder belachelijk uit dan gesloten schoenen en van die (wijven-)sokken onder een korte broek?
Wat mij betreft niet in ieder geval, ze worden niet voor niets al millenia gedragen over de hele wereld.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, slippers zien niet belachelijk uit
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:00 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet in ieder geval, ze worden niet voor niets al millenia gedragen over de hele wereld.
Ja, want je zult echt onderkoeld raken van een beetje water op je kuitenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Mensen die met (grote) kans op regen alsnog een korte broek aan doenHoe bedoel je ik probeer een statement te maken.
Mag je slippers aan bij jou in de klasquote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.
Ben jij autist?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Mensen die met (grote) kans op regen alsnog een korte broek aan doenHoe bedoel je ik probeer een statement te maken.
Een enkele plaatselijke bui '(grote) kans op regen' noemenquote:Het is vandaag eerst zonnig. Later drijft er, van het noorden uit, bewolking binnen. Er ontstaan ook stapelwolken en er kan vanmiddag een enkele plaatselijke bui vallen en er is een kleine kans op onweer. Het wordt 23 graden in het noorden tot lokaal 25 graden in het zuiden en er staat een zwakke, later matige, wind eerst uit ZW tot W, later uit W tot NW (2-4).
stel oe an hey!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, kennelijk niet. Ik ga in ieder geval weer lekker op teenslippers vandaag. Ik draag overdag sowieso geen dichte schoenen meer tot oktober voorspel ik.quote:
Ik zit hier alweer in mijn zwembroek en teenslippers.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef manny het volgende:
gewoon schoenen aan lutsers, en als slippers dan gewoon zwarte 3 maten te groot met een kappa logo, witte sokken en zeker geen teenslippers
Volgens de verwachting valt er vandaag geen regen in mijn woonplaats. En anders ga je toch gewoon eventjes naar binnenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Me 2quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef DroogDok het volgende:
Perfect weer voor een korte broek weer vandaag, voor de variatie met teenslippers deze keer.
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een campingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Alleen van die alto's doen geen korte broek aan.
Nee die lopen het liefst de hele week met dezelfde zwarte en vale lange broek als het 25 graden is.
Maf volk.
Alleen extreme fail mensen dragen geen korte broek.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een camping
Dit dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Alleen van die alto's doen geen korte broek aan.
Nee die lopen het liefst de hele week met dezelfde zwarte en vale lange broek als het 25 graden is.
Maf volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op maandag 24 mei 2010 20:58 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Alleen extreme fail mensen dragen geen korte broek.
Jij bent dit:
[ afbeelding ]
Dat is een opmerking waar ik dus helemaal niks van snap. Mooi weer, zonnetje schijnt, lekker warm en dan ga jij in een lange broek rondlopen? Schaam je je voor je witte spillebeentjes ofzo? Denk je nou echt dat blote benen in de zomer alleen aan vrouwen voorbehouden is?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een camping
Ik loop het hele weekend al in een korte broek. Een geblokte.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik had wel een korte broek aan vandaag.
Lolwut, ik zat op een terras vandaag en alle mannen hadden korte broek aanquote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook soms op vakantie naar de camping.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, die gast snapt de wereld nietquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook soms op vakantie naar de camping.
Maar soms ook naar een hotel op een warm eiland, en dan heb ik toch een korte broek aan
Picsquote:
hoe is dat topic met die bradley en barbara eigenlijjk afgelopenquote:
Heb er niks meer van gehoord, vermakelijk topic maar t heeft me 7 notes opgeleverdquote:Op zondag 27 juni 2010 15:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
hoe is dat topic met die bradley en barbara eigenlijjk afgelopen
Ja zekerquote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Hebben die lange broek fans hem vandaag ook aan?
Ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Ik heb anders nergens last vanquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je niet aanbidden maar uitlachen. Mensen die zich vrijwillig doodzweten
Korte broeken staan gewoon niet bij mannenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je niet aanbidden maar uitlachen. Mensen die zich vrijwillig doodzweten
Ik vind een leuke korte broek (niet boven de knie dan, maar onder de knie of op de kuit) bij mannen zeker wel staan hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Korte broeken staan gewoon niet bij mannenEn als je een beetje een fatsoenlijke stof hebt dan zweet je je echt niet dood hoor
Kwestie van smaakquote:Op zondag 27 juni 2010 17:23 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind een leuke korte broek (niet boven de knie dan, maar onder de knie of op de kuit) bij mannen zeker wel staan hoor.
Ligt ook wel aan de benen van de mannen.. geen iele dunne poten nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kwestie van smaak![]()
Ik vind het iig verschrikkelijk
Ninja-edit: Onder de knie hangt echt af van het model van de broek. Sommige mannen dragen dan een hele wijde korte broek en dan komen er echt van die steeltjes er onder uit
Mijn vriendin ziet me graag in korte broek, ze zegt dat ik mooie benen heb (nee, ik ga geen pics posten). Ik hoor wel vaker van vrouwen dat ik mooie benen hebquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
Korte broeken staan gewoon niet bij mannen
Wait, what?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef PalmRoyale het volgende: Dat is ook het enige wat ik vandaag aan heb.
Het enige wat ik vandaag aan heb is een korte broek. Wat begrijp je daar niet aan?quote:
Dus jij loopt de hele dag in je blote pens rond?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het enige wat ik vandaag aan heb is een korte broek. Wat begrijp je daar niet aan?
Ken je het woord "troll"?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef borstmelk het volgende:
ik heb alleen de eerste pagina gelezen en het enigste wat ik zie zijn een paar emo/gothic/metalheads of weet ik veel wat voor creaties die altijd in enge zwarte broeken met kettingen eraan lopen
Jep, goed insmeren en er niks aan het handje. En ik heb geen pens want ik ben atletisch gebouwdquote:Op zondag 27 juni 2010 19:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus jij loopt de hele dag in je blote pens rond?
Ja ik had een lange broek aan vandaag. Ben wel nog wezen zwemmen bij het Heerderstrand, maar heb toen ff in de auto m'n zwembroek aangetrokken. Sowieso fijner anders moet je met een natte broek terug rijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Jij komt waarschijnlijk ook nooit buiten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mannen in korte broek is echt pauper
Heb jij vandaag een lange broek aangehad? Ben je niet goed snik?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mannen die niet buiten komen en een airco hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
leg eens uitquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En zelfs dan kan een onderbroek geen kwaadquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jep, goed insmeren en er niks aan het handje. En ik heb geen pens want ik ben atletisch gebouwd
Same here, als je een lange broek draagt met dit weer ben je echt een langebroekmongoolquote:Op zondag 27 juni 2010 17:28 schreef nattermann het volgende:
Korte broeken
Draag ze al de hele week.
je moet hier ook echt alles tot in detail vertellen. Ja, ik had wel een onderbroek aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:14 schreef HappyBob het volgende:
En zelfs dan kan een onderbroek geen kwaad
Ik wel, leggings, Crogs en Birkenstocks.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
En vrouwen moeten eens oprotten van ja dit kan niet bij een man ,dit kan niet. Tegenwoordig kun je bijna je halve garderobe al niet meer aan omdat de dames vinden dat er vanalles niet kan. Denk aan witte sokken, witte boxers, hempjes onder een bloesje.... En nu korte broeken? Rot toch op.
Ik heb nog nooit zoiets gehoord over kleding van dames, ja dit en dat kan echt niet bij vrouwen. Van mannen dan he.
Dat soort dingen heb ik sowieso niet in mijn kast, dat is jaren not done namelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
En vrouwen moeten eens oprotten van ja dit kan niet bij een man ,dit kan niet. Tegenwoordig kun je bijna je halve garderobe al niet meer aan omdat de dames vinden dat er vanalles niet kan. Denk aan witte sokken, witte boxers, hempjes onder een bloesje.... En nu korte broeken? Rot toch op.
Ik heb nog nooit zoiets gehoord over kleding van dames, ja dit en dat kan echt niet bij vrouwen. Van mannen dan he.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel, leggings, Crogs en Birkenstocks.
Vorige wedstrijd keek in de kroeg zaten mannen met bavariajurkje en balonnen aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd keek in de kroeg zaten mannen met bavariajurkje en balonnen aanPics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |