Picsquote:
hoe is dat topic met die bradley en barbara eigenlijjk afgelopenquote:
Heb er niks meer van gehoord, vermakelijk topic maar t heeft me 7 notes opgeleverdquote:Op zondag 27 juni 2010 15:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
hoe is dat topic met die bradley en barbara eigenlijjk afgelopen
Ja zekerquote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Hebben die lange broek fans hem vandaag ook aan?
Ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Hebben die lange broek fans hem vandaag ook aan?
Ik heb anders nergens last vanquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je niet aanbidden maar uitlachen. Mensen die zich vrijwillig doodzweten
Korte broeken staan gewoon niet bij mannenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je niet aanbidden maar uitlachen. Mensen die zich vrijwillig doodzweten
Ik vind een leuke korte broek (niet boven de knie dan, maar onder de knie of op de kuit) bij mannen zeker wel staan hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Korte broeken staan gewoon niet bij mannenEn als je een beetje een fatsoenlijke stof hebt dan zweet je je echt niet dood hoor
Kwestie van smaakquote:Op zondag 27 juni 2010 17:23 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind een leuke korte broek (niet boven de knie dan, maar onder de knie of op de kuit) bij mannen zeker wel staan hoor.
Ligt ook wel aan de benen van de mannen.. geen iele dunne poten nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kwestie van smaak![]()
Ik vind het iig verschrikkelijk
Ninja-edit: Onder de knie hangt echt af van het model van de broek. Sommige mannen dragen dan een hele wijde korte broek en dan komen er echt van die steeltjes er onder uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |