Mijn vriendin ziet me graag in korte broek, ze zegt dat ik mooie benen heb (nee, ik ga geen pics posten). Ik hoor wel vaker van vrouwen dat ik mooie benen hebquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
Korte broeken staan gewoon niet bij mannen
Wait, what?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef PalmRoyale het volgende: Dat is ook het enige wat ik vandaag aan heb.
Het enige wat ik vandaag aan heb is een korte broek. Wat begrijp je daar niet aan?quote:
Dus jij loopt de hele dag in je blote pens rond?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het enige wat ik vandaag aan heb is een korte broek. Wat begrijp je daar niet aan?
Ken je het woord "troll"?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef borstmelk het volgende:
ik heb alleen de eerste pagina gelezen en het enigste wat ik zie zijn een paar emo/gothic/metalheads of weet ik veel wat voor creaties die altijd in enge zwarte broeken met kettingen eraan lopen
Jep, goed insmeren en er niks aan het handje. En ik heb geen pens want ik ben atletisch gebouwdquote:Op zondag 27 juni 2010 19:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus jij loopt de hele dag in je blote pens rond?
Ja ik had een lange broek aan vandaag. Ben wel nog wezen zwemmen bij het Heerderstrand, maar heb toen ff in de auto m'n zwembroek aangetrokken. Sowieso fijner anders moet je met een natte broek terug rijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Hebben die lange broek fans hem vandaag ook aan?
Jij komt waarschijnlijk ook nooit buiten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mannen in korte broek is echt pauper
Heb jij vandaag een lange broek aangehad? Ben je niet goed snik?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mannen die niet buiten komen en een airco hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
leg eens uitquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En zelfs dan kan een onderbroek geen kwaadquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jep, goed insmeren en er niks aan het handje. En ik heb geen pens want ik ben atletisch gebouwd
Same here, als je een lange broek draagt met dit weer ben je echt een langebroekmongoolquote:Op zondag 27 juni 2010 17:28 schreef nattermann het volgende:
Korte broeken
Draag ze al de hele week.
je moet hier ook echt alles tot in detail vertellen. Ja, ik had wel een onderbroek aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:14 schreef HappyBob het volgende:
En zelfs dan kan een onderbroek geen kwaad
Ik wel, leggings, Crogs en Birkenstocks.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
En vrouwen moeten eens oprotten van ja dit kan niet bij een man ,dit kan niet. Tegenwoordig kun je bijna je halve garderobe al niet meer aan omdat de dames vinden dat er vanalles niet kan. Denk aan witte sokken, witte boxers, hempjes onder een bloesje.... En nu korte broeken? Rot toch op.
Ik heb nog nooit zoiets gehoord over kleding van dames, ja dit en dat kan echt niet bij vrouwen. Van mannen dan he.
Dat soort dingen heb ik sowieso niet in mijn kast, dat is jaren not done namelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
En vrouwen moeten eens oprotten van ja dit kan niet bij een man ,dit kan niet. Tegenwoordig kun je bijna je halve garderobe al niet meer aan omdat de dames vinden dat er vanalles niet kan. Denk aan witte sokken, witte boxers, hempjes onder een bloesje.... En nu korte broeken? Rot toch op.
Ik heb nog nooit zoiets gehoord over kleding van dames, ja dit en dat kan echt niet bij vrouwen. Van mannen dan he.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel, leggings, Crogs en Birkenstocks.
Vorige wedstrijd keek in de kroeg zaten mannen met bavariajurkje en balonnen aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd keek in de kroeg zaten mannen met bavariajurkje en balonnen aanPics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |