Volgens de verwachting valt er vandaag geen regen in mijn woonplaats. En anders ga je toch gewoon eventjes naar binnenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Mensen die met (grote) kans op regen alsnog een korte broek aan doenHoe bedoel je ik probeer een statement te maken.
Me 2quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef DroogDok het volgende:
Perfect weer voor een korte broek weer vandaag, voor de variatie met teenslippers deze keer.
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een campingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Alleen van die alto's doen geen korte broek aan.
Nee die lopen het liefst de hele week met dezelfde zwarte en vale lange broek als het 25 graden is.
Maf volk.
Alleen extreme fail mensen dragen geen korte broek.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een camping
Dit dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Alleen van die alto's doen geen korte broek aan.
Nee die lopen het liefst de hele week met dezelfde zwarte en vale lange broek als het 25 graden is.
Maf volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op maandag 24 mei 2010 20:58 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Alleen extreme fail mensen dragen geen korte broek.
Jij bent dit:
[ afbeelding ]
Dat is een opmerking waar ik dus helemaal niks van snap. Mooi weer, zonnetje schijnt, lekker warm en dan ga jij in een lange broek rondlopen? Schaam je je voor je witte spillebeentjes ofzo? Denk je nou echt dat blote benen in de zomer alleen aan vrouwen voorbehouden is?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alleen paupers lopen in een korte broek. Dat volk gaat ook op vakantie naar een camping
Ik loop het hele weekend al in een korte broek. Een geblokte.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik had wel een korte broek aan vandaag.
Lolwut, ik zat op een terras vandaag en alle mannen hadden korte broek aanquote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook soms op vakantie naar de camping.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, die gast snapt de wereld nietquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook soms op vakantie naar de camping.
Maar soms ook naar een hotel op een warm eiland, en dan heb ik toch een korte broek aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |