3/4 broeken zijn wel zo lelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef Brandwacht het volgende:
Zwembroek, lekker bakken in de tuin.
Ik draag ook heel regelmatig korte of 3/4 broeken, vind in de zomer een lange broek echt niets.
dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef junkiexp het volgende:
Wat is dit nu weer voor gelul joh met die korte broeken, je gaat met 25+ graden toch niet in je jeans lopen ?
Als ik niet aan het werk ben met dat weer loop ik in een polo, korte broek en teenslippers
Ook gewoon naar de supermarkt e.d.
Ja, maar nu is het bedtijd.quote:
Nee hoor, het blijft droog.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:35 schreef Paul het volgende:
vandaag is echt zoeen twijfeldagje he, want het gaat ook regenen enzo
Held!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef manny het volgende:
korte broek vandaag. jazeker. ook met minder mooi weer een prima optie.
[ afbeelding ]
korte broeken koning: Michael.
Dat snap ik dan weer niet, korte broeken en gesloten schoenen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef manny het volgende:
korte broek vandaag. jazeker. ook met minder mooi weer een prima optie.
[ afbeelding ]
korte broeken koning: Michael.
Sandalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:54 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, korte broeken en gesloten schoenen.
Bijvoorbeeld, of slippers. Zeg nou zelf, dat ziet er toch veel minder belachelijk uit dan gesloten schoenen en van die (wijven-)sokken onder een korte broek?quote:
Inderdaad, slippers zien niet belachelijk uitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:57 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of slippers. Zeg nou zelf, dat ziet er toch veel minder belachelijk uit dan gesloten schoenen en van die (wijven-)sokken onder een korte broek?
Wat mij betreft niet in ieder geval, ze worden niet voor niets al millenia gedragen over de hele wereld.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, slippers zien niet belachelijk uit
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:00 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet in ieder geval, ze worden niet voor niets al millenia gedragen over de hele wereld.
Ja, want je zult echt onderkoeld raken van een beetje water op je kuitenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Mensen die met (grote) kans op regen alsnog een korte broek aan doenHoe bedoel je ik probeer een statement te maken.
Mag je slippers aan bij jou in de klasquote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.
Ben jij autist?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Slippers horen alleen thuis in het zwembad of op het strand, daarbuiten is het enkel voor paupers en kampvolk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Torrio het volgende:
Mensen die met (grote) kans op regen alsnog een korte broek aan doenHoe bedoel je ik probeer een statement te maken.
Een enkele plaatselijke bui '(grote) kans op regen' noemenquote:Het is vandaag eerst zonnig. Later drijft er, van het noorden uit, bewolking binnen. Er ontstaan ook stapelwolken en er kan vanmiddag een enkele plaatselijke bui vallen en er is een kleine kans op onweer. Het wordt 23 graden in het noorden tot lokaal 25 graden in het zuiden en er staat een zwakke, later matige, wind eerst uit ZW tot W, later uit W tot NW (2-4).
stel oe an hey!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, kennelijk niet. Ik ga in ieder geval weer lekker op teenslippers vandaag. Ik draag overdag sowieso geen dichte schoenen meer tot oktober voorspel ik.quote:
Ik zit hier alweer in mijn zwembroek en teenslippers.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef manny het volgende:
gewoon schoenen aan lutsers, en als slippers dan gewoon zwarte 3 maten te groot met een kappa logo, witte sokken en zeker geen teenslippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |